آیا میخواهید جایگاه بهتر  نزد مشتری/ مراجع داشته باشید که شما را به راحتی با رقبا جایگزین نکند؟

  1. “موفقیت” کسب و کار یعنی فروش بیشتر و مشتریان بیشتر… اما
  2. “توانگری” کسب و کار ، هدفش فقط فروش نیست بلکه “ایجاد رضایت و حال خوب در خود و مخاطب” است.
  3. مراجع فقط خریدار نیست بلکه فرصتیست برای من که بفهمم چقدر در این عالم موثر هم هستم و چقدر میتوانم مشکل مردم را حل کنم یا برایشان لذتی در زندگی فراهم کنم؛ در این مدل کار کردن ، فروش بیشتر حتما رخ میدهد ولی هدف اصلی نیست! اینست تمام راز.

 

داستان کمکی : 

مثال ۱

وقتی میرویم دکتر گوارش به خاطر حالت تهوع و سوزش معده مان ، انتظارمان اینست که طبیب برای “درد” ما کاری کند نه اینکه درباره تشخیصش توضیح دهد. شاید برایتان جالب باشد که اینها از نظر مغز بیمار فرق زیادی دارند که اطبا کمتر بدان واقفند ! در واقع دکتری که تمرکزش را روی رفع درد ما میگذارد و در اینباره حرف میزند از نظر ما طبابت قویتری میکند تا طبیبی که بیشتر درگیر کارهای تشخیصی و توضیح اضافات است برای ما !

مثال ۲

-وقتی میرویم به خاطر کارهای خانه مان به ابزار فروشی و مثلا قلم موی نقاشی دیوار میخواهیم ، بعضی از فروشندگان ناشی درباره جنس قلم مو و کارخانه سازنده و …دو ساعت توضیح میدهند که تاثیر خاصی روی خرید ما نمیگذارد ! در واقع اگر او بگوید مثلا :

  • این قلم مو ، ریزش مو ندارد تو رنگ و جا نمیگذاره روی دیوار
  • اگر بشوریدش و بگذاریدش در یک کیسه ، راحت تا سه سال با رنگهای مختلف میتونید باهاش کار کنید

اون وقته که مغز ما بر اساس نیازمندی مان ، به نتیجه میرسد برای خرید. اگر من ببینم که محصول شما یا خدمات شما مشخصا درباره نیاز من چه کارآمدی دارد ، توضیحات شما کمک میکند به اینکه مشتری تان بشوم وگرنه بیشتر باعث دوری من خواهد شد.

مثال ۳

مردم دنبال دریل خریدن نیستند ، دنبال بهترین سوراخ واسه دیوارشان هستند ! اینقدر درباره مته صحبت نکن و ذهن فرد را متشتت نکن ، راست برو سراغ سوراخ مناسب تر براشون!

این مطلب را هم بخوانید
پیشرفتهای صنعت راه آهن

مثال ۴

من وقتی میخواهم حسابدار استخدام کنم ، اینکه در معرفی ات میگویی فلان دانشگاه با فلان مدرک یا سابقه کار در فلان جا…خوبه ، بد نیست ولی ابدا به اندازه این جمله یک داوطلب استخدام ما ، ارزش نداره :

من کسی هستم که میتوانم مالیات سالانه شما را ۸% کاهش بدهم! در واقع با این جمله باعث شد ما خودمان بیشتر راغب بشویم بقیه موارد رزومه اش را بشنویم.

جمع بندی :

  1. اولین فکری که در ذهنتان با دیدن مراجع/ مشتری سر میزند این باشد که چگونه میتوانم حال او را خوب کنم ؟ چگونه میتوانم احساس رضایتمندی از بودنش با ما یا خریدش از ما ایجاد کنم و حس برنده بودن بهش بدهم ؟ کجای صحبتمان میتوانم بهش اطمینان بدهم که او انسانی است با ارزش فارغ از اینکه خرید بکند یا نه ( کلا این مرحله باید ۲۰-۳۰ ثانیه طول بکشد)
  2. بدون اتلاف وقت دقیق چک کنید مساله الان مراجع شما چیست ، کمی فکر کنید و مکث و با بهترین راه حل نزدیک به مساله مراجع صحبتتان را شروع کنید…بعدا از حواشی حرف بزنید.اگر هم مستقیما راه حلی ندارید خودتون، اشکال نداره ، راهنماییش کنید که چه کسی این قابلیت را دارد؛ در این صورت اعتماد سازی اجتماعی میکنید

توانگر شدن از چند باور مرکزی تشکیل شده است بعلاوه تمرین و تمرین و تمرین

علیرضا شیری- لندن

۲۶ مهر ۱۳۹۷

مطلب بالا تاریخ ندارد…هرجای زندگی و کره زمین معتبر است!

تمرین موقت برای خوانندگان : سوال نپرسید درباره کسب و کارتان زیرا این تمرین فقط درباره طرز معرفی کار شماست. اگر حوصله و دقت ندارید حتی به این سوال  ، لطفا به کسب و کار توانگرانه فکر نکنید. کارتان را معرفی کنید نه تبلیغ. بین این دو خیلی فرقه

  • کسب و کارتان را مثل یک آگهی تلویزیونی که مخاطب میبیند ، معرفی کنید ( نه تبلیغ)
  • از قواعد بالا استفاده کنید ( به زبان مساله مخاطب صحبت کنید نه حرفهای تخصصی بیزینس خودتان)
  • منم نظر میدهم درباره معرفی تان ( فقط تا ساعت ۱۲ امشب۲۴ مهر )
  • مشورت درباره کسب و کارتان موضوع این تمرین نیست

 

537 پاسخ
  1. محمدصمدي
    محمدصمدي گفته:

    سلام جناب دکتر شیری عزیز
    دارین پا توی کفش بازاریابی ها میزارین ها😂😂
    تو رو خدا دکان ما رو تخته نکنین😉😉
    تمام فرموده های شما منطبق بر نظریه بازاریابی نسل سوم بود
    براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم
    در ضمن خیلی ممنون میشم از مدل بین رشته ای روانشناسی تحلیلی و مدیریت کسب و کار هم مطلب بنویسید جای این نوع مباحث در رشته ما خیلی خالی هست🌹🌹

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      احتمالا نمیدانید که شغل اصلی من مشاوره برای توسعه کسب و کارهای کوچک است در لندن small business developmental centre

      پاسخ
      • ف. موافق
        ف. موافق گفته:

        آقای دکتر شیری عزیز
        من طرح کسب و کار کوچکی رو دارم، اما نیاز دارم به سرمایه گذاری در ابتدا حدود ۱۰ میلیون تومان
        اما نمیدونم چطوری این مبلغ رو باید فراهم کنم
        و مطمئنم که این کسب و کار ، حال خوبی در مردم ایجاد میکنه.
        میشه راهنمایی بفرمائید.

        پاسخ
        • دکتر شیری
          دکتر شیری گفته:

          خیلی متفاوته. گاهی اوقات استفاده از منابع بانکی کمک کننده است
          گاهی جذب سرمایه با قرارداد منطقی حاشیه سود و بازگشت سرمایه سرمایه گذار ، مفید است
          گاهی اوقات استفاده از شتاب دهنده ها

          پاسخ
      • زهراابوالفضلى
        زهراابوالفضلى گفته:

        سلام دکتر عزیز چقدر عالی منتظر گفته هاى بی نظیرتون هستیم در این باب خداقوت بده بهتون عالی بود

        پاسخ
      • دانشجو
        دانشجو گفته:

        سلام آقای دکتر.. برای بچه های علوم انسانی چه پیشنهادی دارید؟ من ارشد علوم سیاسی دارم..موضوع پایان نامه م هم درمورد بحران آب بوده با روش گرند کار کردم ولی متاسفانه هیچ ارگانی ازم حمایت نکرد

        پاسخ
        • ستوده
          ستوده گفته:

          سلام دکتر جان من ۱۹ سالمه و اگه خدا بخواد قرار تو شرکت پاسارگاد بیمه عمر را بفروشم من استرس دارم میشه راهنمایی کنید حرفاتون کمکم میکنه واقعا هدف آرامش و خوشحالی مردمه

          پاسخ
      • م،چ
        م،چ گفته:

        اقای دکتر درمورد کارمندها هم میشه توضیح بدین ..همسر من رییس بانک هستن ومیخوان بدونن چطور میتونن توی کارشون بهتر باشن ..🌸🌸🌸

        پاسخ
        • سارا نجفیان
          سارا نجفیان گفته:

          قانونی هست که می گه اگر از شما ۵ خواستند شما ۵٫۵ تحویل بدید. یعنی به آنچه که از شما خواسته شده بسنده نکنید و بیشتر از آن انجام بدهید.
          قطعا یک مجموعه ی قوی و پایدار حتی در شرایط تعدیل نیرو، کارمندی که اینگونه کار می کند را از دست نمی دهد.

          پاسخ
        • منا علی ابراهیمی
          منا علی ابراهیمی گفته:

          من از تجربه شخصی خودم در سازمان بخواهم بگویم:
          ۱٫یک عاملی که چه در سطح مدیریت و چه در سطح کارشناسی موثر است مهارت های ارتباطی است مثل ابزار MBTI که خیلی موثر است در جلسات کاری برای متقاعد کردن و زودتر به نتیجه رسیدن و یا در حل تعارض های کاری و در چیدن تیم کاری حتی اینکه تایپ غالب مجموعه رو به عنوان مدیر بدونند و هر نیرو رو جدا از مهارت فنی اش بر اساس پتانسیل های شخصیتی اش هم بچینند بازدهی کارشون و مجموعه شون بسیار افزایش پیدا می کند
          ۲٫برای تمام کسانی که مثل خودم در سطح کارشناسی در سازمانی فعال هستند اینکه ما بتونیم چه چالشی رو در سازمانمون با توجه به تغییر شرایط حل بکنیم و چه ارزش افزوده ای برای سازمان داشته باشیم کمکمون می کند که در سازمان بهتر و موثرتر ظاهر بشیم
          ۳٫MBTI به خود من خیلی کمک کرد که تعامل بهتری در سازمان داشته باشم و کارهام رو با انرژی و اصطکاک کمتر پیش ببرم…چون در سازمان ما مدیریت سریع تغییر می کند من زودتر از دیگران نسبت به مدیریت های جدید شناخت پیدا می کنم و حتی الان طوری شده که نه تنها همکارانم مشورت می کنند که چطور با مدیریت مسایل رو مطرح کنند و فیدبک هایی گرفتم این بوده که شما خیلی خوب مجابشون می کنی و فقط اینکه من تایپ افراد رو می شناسم و از MBTI استفاده می کنم

          پاسخ
      • حسيني
        حسيني گفته:

        سلام آقای دکتر
        خوشحالم از آشنایی با شما وممنونم بابت گوش نیوش های زیبا و کاربردی شما
        من سه ساله وکیل هستم.انتظار موکل از من ارائه راه حل سریعه بدون توجه به اینکه آیا راه حل واقعی وجود دارد یا اصولا حقی برای وی متصور هست یا نه؟!!!! ایا من میتوانم با ارتباط غیر معقول کار آنها را پیش ببرم؟!!!در این سه سال سعی کردم با موکل صادقانه رفتار کنم و اگر جایی راهی برای احقاق حقوقش وجود ندارد مستقیم به وی بگویم و در پیگیری کارها هم هرگز کم نمیگذارم.الان در جذب موکل مشکل دارم و کسب و کارم دچار کسادی شده .بسیاری از همکارانم عکس من گاهی بصورت کاذب موکل را امیدوار میکنند یا حتی ادعای وجود ارتباط جهت حل مشکل می نمایند، اگر در پایان کار نتیجه نگیرند هم اتفاق خاصی نمی افتد و موکل همچنان او را باور دارد.حتی کسانی را سراغ دارم که سال ها موکل را دنبال خود می کشند ولی موکل همچنان وی را عزل نمیکند و باور دارد که نفس کار این زمان طولانی را می طلبد.گاهی از خودم نا امید میشوم.ایراد کار کجاست؟؟

        پاسخ
        • سارا نجفیان
          سارا نجفیان گفته:

          تمامی راه کارهایی که جهت رونق کسب و کارها ارایه می شود تنها در صورتی کارکرد درست دارند که صاحب کسب و کار کارش را درست انجام دهد. از اینکه کار درست را انجام می دهید نگران نباشید.
          اما مطمئن شوید که مشتری شما نقاط قوت کار شما که تمایز شماست را متوجه شده است. مثلا: اگر می خواهید به مشتری یادآور شوید که زمان و پول آنها را هدر نمی دهید. میتوانید از این سناریو استفاده کنید.
          یک جلسه ی رایگان بگذارید و داستان مشتریتان را بشنوید. پس از اینکه شنیدید، به طوریکه برای مشتری قابل فهم باشد، مختصری از پروسه ی کاری پرونده را شرح دهید. و بعد نقاط تمایز کارتان را بگویید. مثلا بگویید حتما دیده اید کسانی را که سالها درگیر یک پرونده هستند..من به شما این قول را می دهم که در مدت ۶ ماه پرونده شما به نتیجه برسد. بگویید من در روز چندین جلسه به این شکل دارم اما فقط پرونده هایی که به نتیجه می رسند را قبول میکنم.
          اگرشواهدی هم برای اثبات ادعایتان ارائه کنید باورپذیرتر می شوید.
          در پایان پرونده ها از موکلین خود دست خط بگیرید که از کار شما راضی بودند یا خیر و با استفاده از آنها دیتا بیسی جمع کنید که به مشتری بگوید چند درصد پرونده های شما موفق بوده اند.

          پاسخ
          • دکتر شیری
            دکتر شیری گفته:

            ممنونم سارای عزیز،
            که تجربه خوبش را دردوره جامع توانگری در اختیار مردم قرار میده

      • Sep
        Sep گفته:

        سلام جناب دکتر🌹خیلی ممنون از این امکانی که برامون قرار دادین .
        کسب و کار من : فروش آثار نقاشیِ دکوراتیوِ سفارشی، مناسب دیزاین و دکور منزل و یا دفترِ کار مشتری .

        پاسخ
        • سارا نجفیان
          سارا نجفیان گفته:

          بیشتر توضیح بدید.
          دقیقا چه کاری انجام می دهید و روند انجام کارتان چگونه است؟
          چرا مشتری باید به شما کار را بسپرد نه به رقیبتان؟

          پاسخ
      • نادر
        نادر گفته:

        سلام
        دکتر نادر قلاوندی هستم
        نمیدونم میتونید منو به یاد بیارید یا نه.
        یادش بخیر وقتی که جواب ایملهامو میدادین.
        خیلی دوست داشتم حال و احوالی از شما بپرسم(این کارو سالهاست به عقب انداختم. (حالا بررسی روانشناسانش بمونه برا بعد 😉
        به صورت تصادفی از کانالتون رسیدم به اینجا؛ و وقتی دیدم رد پاتون اینجا انقدر تازه است، همه چی رو کنار گذاشتم و مشغول نوشتن شدم.
        نمیخوام پرحرفی کنم. حالتون چطوره؟ مث همیشه سرحال؟ بانو و رسا چطورن؟
        ***
        گرچه هیچ جا کامنتی ننوشتم برای شما توی این سالها؛ اما همیشه پیگیر بودم. تازگی هم بسته “مقدمات کلیدی دانش آرکتایپ” رو تهیه کردم و استفاده بردم.دستمریزاد
        دکترجان فعلا بیشتر از این وقت شما رو نمیگیرم. فقط بگم که خیلی خوشحالم که دارم بعد این همه مدت براتون مینویسم.لطفا بفرمایید کی تشریف میارید ایران و میشه شما رو از نزدیک زیارت کرد؟ مشتاقم ۵ دقیقه هم شده – به هر بهانه ای- شما رو ببینم. شهرستانی بودیم و سعادت نداشتیم توی کارگاهای شما شرکت و از نزدیک زیارتتون کنیم ، اما الان تهران دانشجو هستم و دیدار شما هم یکی از دلایل دانشجو شدن بوده;-)
        میدونم که حال هوای کامنتم به دور از فضای اینجاست. ایرادی نیست که منتشر نشه. در این حد که بدونم خونده شده کافیه.
        آرزوی شادی، سلامتی و رستگاری براتون دارم.
        دوست و شاگرد شما نادر

        پاسخ
      • زینب کرم زاده
        زینب کرم زاده گفته:

        سلاااااام آقای دکتر جان روزتون بخیر باشه.من تازه حرفه ام رو شروع کردم و بسیاااار مشتاقم که از همین پایه و اساس اصولش رو یاد بگیرم.لطف میفرمایین کتاب مرتبط با این بحث معرفی کنید تا لذذذت ببریم از کارمون و پیشرفتمون؟🌹🌹

        پاسخ
  2. مژگان
    مژگان گفته:

    چقد قشنگ گفتین
    دمتون گرم
    امیدوارم بتونم کار خوبی پیدا کنم که بعدش کسب و کار شخصی مو شروع کنم
    کتابی در این مورد میشناسین دکترجان که معرفی کنید؟

    پاسخ
    • منا علی ابراهیمی
      منا علی ابراهیمی گفته:

      کتاب ” راه اندازی و توسعه کسب و کار” نوشته پیتر هینگستون و ترجمه محمود امینی برای شروع خیلی کتاب خوبی است

      پاسخ
  3. سحر
    سحر گفته:

    سلام دکتر شیری،مطلبتون خیلی مفید بود میشه راهکارهم بهمون بگین ،از کجا شروع کنیم ،فک کنین ی دانشجو ترم هفت مدیریت بازرگانی اونم تو جامعه الان ایران که کارخوب فقط برا فامیل و اشناشده ،کسی که علاقه به بازاریابی و فروش داره ولی نمیدونه از کجا شروع کنه ؟؟؟؟

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      سحر گرامی، پیش فرضهای شما درباره کسب و کار شاید درست نباشه. داشتن پارتی و …اینقدرها مهم نیست برای کسب و کارهای شخصی. شروع هر کاری بستگی داره به نقطه الان شما
      درستان که داره تمام میشه به نظرم از شبکه دوستان دانشگاهی و اساتید استفاده بکنید که با کله های رشته تان وصل بشوید
      حتما فروش را تجربه کنید چه محصول product چه خدمات service

      پاسخ
      • آرزو
        آرزو گفته:

        • The highest value of all, is about feelings each jewelry piece revokes each time you hold.
        • about stories and sensations every single piece of jewelry holds through its journey after it leaves our boxes…
        • I believe each piece of jewelry can be transformed throughout its lifetime, as each individual
        adds its own touch of sense each . The combination of

        • I believe the individuality of each person wearing my creations, will add their own sense of style and a new story to the piece many times through its lifetime which will be held in the soul of my jewelry forever

        • As a gemologist I have a different sight on each stone, I look directly in the heart of the gems see its inner beauty as well

        پاسخ
        • دکتر شیری
          دکتر شیری گفته:

          ?whom are you targeting
          it seems that you wrote a valuable personal statement which is precious but not intended to our exercise
          please write in customer language

          پاسخ
    • علیرضا صنیعی
      علیرضا صنیعی گفته:

      سلام
      می‌تواننید با بازاریابی شبکه ای شروع کنید نیاز به پارتی و سرمایه نداره کار سختی هست ولی زود بازده هست
      ایما خودم رو براتون مینویسم اگر مایل بودین میل بزنید تا شاید بتونم کمک کنم به حضورتون در بازاریابی شبکه ای
      Alireza.saniee@gmail.com

      پاسخ
  4. گودرزیان
    گودرزیان گفته:

    کسب و کار کوچک///چقدر عالی و خوب
    چطوری می تونم اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست بیارم؟؟

    پاسخ
  5. سمیرا
    سمیرا گفته:

    سلام آقای دکتر….عالی بود….تو همین چند خط شما…‌راجع به کار خودمون که کافه داریه…یک عالمه فکرای خوب به ذهنم رسید که انشاالله بتونم برای مهمون های کافمون عملی کنم….ولی خواهش میکنم راجع به همین کافه داری و جلب مشتری اگه مطلبی تو ذهنتونه بهم بگید…چون میدونم شما اهل تفریح و کافه گردی و رستوران گردی هستین….پس خیلی میتونین بهمون کمک کنین……امیدوارم خدای مهربون انسانهای خوبی مثل شما رو در این عالم بیشتر و بیشتر کنه

    پاسخ
    • منا علی ابراهیمی
      منا علی ابراهیمی گفته:

      یک پیشنهاد دارم سمیراجان همیشه همراه خودتون یه دفترچه کوچک پاسپورتی داشته باشید و فکرای خوبی که از خوندن مقالات اینچنینی به ذهنتون می رسد رو حتما یادداشت کنید و برای عملیاتی شدنش طرح بریزید…برای شروع می تونین یکی از این ایده ها رو به عنوان تمرین اینجا بنویسید تا آقای دکتر شیری عزیز هم کمکتون کنند موفق باشید

      پاسخ
  6. پروانه پرورش
    پروانه پرورش گفته:

    سلام ، مدت دو سال هست که یه بوتیک پوشاک زنانه زدم ، با سود کم ، جنس بسیار با کیفیت ارایه میدم تا نه تنها پولشون هدر نره بلکه هم با رصایت از کیفیت کار ، هم به مدت طولانی استفاده کنن . هر کسی وارد شه چه خرید کنه چه نکنه ، اقلامی به عنوان اشانتیون داریم و نمی خوایم دست خالی بیرون برن از جنله شال ، روسری ؛ عطر ، تی شرت و .‌‌ خیلی به دلشون میشینه و البته تعجب هم می کنن . در کنارش اب سرد کن ، خوراکی های کوچولو ، بادکنک ، اسباب بازی و … برای بچه ها داریم که خستگی همراهی با ادم بزرگ ها از تنشون در بیاد و خاطره خوبی تو دهنشون بمونه . از اونطرف هم هواشونو دارم تو این رکود و کاهش قدرت خرید

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      معنیش اینه که شما تجربه خوبی برای مشتری در محلتان ایجاد میکنید، فارغ از اینکه خرید بکند یا نکند

      پاسخ
  7. الهام بختياروند
    الهام بختياروند گفته:

    خیلی عالی بود من مدیر ی باشگاه ورزشی هستم و این مطلب بسیار ر توسعه کارم نقش داشته .خداقوت دکترجان

    پاسخ
  8. محمد حسین علی مددی
    محمد حسین علی مددی گفته:

    سلام آقای دکتر
    من میخوام وارد رسانه شم، با کار تهیه کنندگی، اولین کارمم این ماه میبرم رو آنتن، اولین تجربه تهیه مه، خیلی میترسم، راهنماییم میکنین؟

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      من اینجا را مناسب مشورت کاری دادن نمیدانم
      کارم هم دقیقا این نیست
      من میتوانم به شما بگویم وقتی دارید کارتان را معرفی میکنید ، چگونه بهترش کنید
      پس تمرکز کنید کارتان را معرفی کنید به مخاطبین

      پاسخ
  9. Sara
    Sara گفته:

    سلام آقای دکتر شیری عزیز
    لطفا برای کارمندها هم یکم توضیح بدید،
    مثلا من معلمم و بچه‌ها مخاطب من هستن، چیکار کنم که این بچه‌ها توانمند بشن در آینده؟
    خودم ایده تولید و تجارت دارم ولی نمیدونم چجوری شروع کنم!

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      درباره آغاز کسب و کار شخصی صدها مقاله خوب در گوگل هست به فارسی
      بچه هایی که از شما ارزشمندی دریافت کنند و حس مهم بودن ، بزرگترین کمک را ازتان گرفته اند
      همچنین عشق شما را به تدریس بحثتان میفهمند و همیشه تمرین میکنند برای کسب و کار خودشان

      پاسخ
      • فروزان رستمی پور
        فروزان رستمی پور گفته:

        سلام به دکتر شیری عزیز وبقیه اقرادی که دیدگاهها رو مطالعه میکنند
        داشتم دنبال مطالبی در مورد پیشرفت کسب وکار میگشتم که به اینجا رسیدم وخیلی خوشحال شدم همچین مکانی برای دوستان هست
        من شهرستان هستم وآموزشگاه خیاطی دارم
        در شهر خودمون به محض ترقی وموفقیت چشمگیر متاسفانه باعث حس رقابت همکاران وکارشکنی میشد تصمیم گرفتم بی صدا وبدون هیاهو کارم رو انجام بدم واصول کارم رو بر کار عالی وتربیت هنرجویانی که سرانجام آموزششون به کارکردن منتهی بشه، گذاشتم
        وهدفم این بود که مشتریانم مبلغین گویای من باشند که دقیقا هم همین شد ویک نفر که فارغ التحصیل میشدتا سالها بعد معرف من میشد وکارم عالی پیش میرفت تا موقعی که واتساپ وتلگرام وارد زندگیمون شد بلافاصله دست بکار شدم ویک کانال اموزشی برای خودم زدم وداشته هامو اونجا ثبت میکردم بدون هیچ تبلیغی روز به رو به طرفدارهای کانال اضافه میشد اما کسی پیامی نمیداد
        دقیقا ۶ماه بعد پیامها وسوالها شروع شد وگاهی درخواستی که باعث ذوق زدگی من می شد
        یک بار یکی از هنر جوها سوال کرد فیلم اموزشی ندارید بلافاصله روی هوا مطلب رو گرفتم واز فردا شروع به ضبط اموزشهام با فیلمبردار حرفه ای کردم وسعی میکردم درامدم رو روی این قسمت سرمایه گزاری کنم، ویک ماه ضبطم طول کشید وبرای تست افرادی که در کانال بودند اماده شد .یک کانال خصوصی درست کردم واطلاعیه دادم که اموزش به صورت فیلم در کانال خصوصی وقیمت رو زدم.
        اصلا باورم نمیشد در عرض یک هفته ۱۰۰نفر ثبت نام کردند واین شد که درامد من از طریق کانال تلگرامی شروع شد وبه ترتیب هنر جوها خواستار بخشهای بعدی شدند وبعد از اون تبدل اموزشها به دی وی دی والی اخر وخدارو شکر این کار ادامه داره واکنون بالای ۷۰۰هنرجوی ثابت برای کارهام دارم ومنتظر کارهای جدید هستند
        در حال حاضر آموزشگاه فیزیکی رو درشهرستان به صورت موقت بستم وبرای ادامه تحصیل دررشته تخصصی خودم به صورت روزانه در دانشکده شریعتی تهران مشغول به تحصیل هستم ومخارجم از همین راه هست
        خیلی ممنون میشم نظرتون رو در مورد کارم ببینم🙏🌹
        براتون آرزوی بهترینها رو دارم

        پاسخ
  10. سمیرا
    سمیرا گفته:

    سلام مجدد خدمت آقای دکتر شیری….ما در شهر اصفهان هستیم….کافه (رستورانی) داریم توی خیابون آپادانا….ما به صورت خانوادگی اینجا رو اداره میکنیم ولی از کسب در آمدمون راضی نیستیم…یعنی ۷ ماهه که افتتاح کردیم ولی هنوز به سود دهی نرسیدیم تازه در ماه سه تا چهاز تومن از جیب گذاشتیم…..ولی عاشق کارمونیم

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      قرار ما اینه که شما معرفی کنید کسب و کارتان را به مخاطب ( فرض کنید آگهی تلویزیونی دارید پر میکنید)
      من روی معرفی شما نکته بگویم
      سوال دیگه نپرسید

      پاسخ
  11. سمیه کاشانی
    سمیه کاشانی گفته:

    سلام آقای دکتر من موسسه زبان انگلیسی دارم و بسیار هم پویا کار می کنیم و با مطالعه متد انتخاب می کنیم احساس می کنم فضای تبلیغاتی موثری نداریم. لطفا در این فضا من را کمک کنید

    پاسخ
  12. الهام
    الهام گفته:

    دکتر سلام
    من کارم در زمینه ارسال فینگر فود برای مهمانی ها و مراسم هستش و کارم رو در اینستا شروع کردم ولی اصلا بلد نیستم چطور جذب مشتری کنم و از طرفی هم شدیدا به درامد این کار برای امورات زندگی نیاز دارم

    پاسخ
  13. شهرزاد
    شهرزاد گفته:

    من فارغ التحصیل مهندسی پزشکی دانشگاه تهران جنوب ولی چهارساله زبان تدریس میکنم دلم میخواد ارتقا بدم موقعیتمو

    پاسخ
  14. نوشان
    نوشان گفته:

    سلام آقای دکتر میخوام یه کسب و کار شروع کنم ، صادرات محصولات کشاورزی ،چون هیچ پیش زمینه ای ندارم شروع کردم به تحقیق تنهایی از پسش برمیام یا نیاز به کمک دارم؟ چه جور مشاوری میتونه کمکم کنه؟

    پاسخ
  15. محمدرضا
    محمدرضا گفته:

    من یه مدیر سرمایه گذاری هستم…توانایی دارم سرمایه شما را در یک بازار مالی شفاف جهانی با برآیند مثبت و ریسک بسیار پایین هدایت کنم و برآیند ماهانه مثبتی حداقل ۱۰% + را نسبت به سایر سرمایه گذاری ها برای مجموعه به ارمغان بیاورم.

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      اگر بتونی محمدرضا جان ، بار تبلیغاتیش را کم کنی یک کم ، یک نمونه موفق از کارت را sample بیاوری و یک نمونه شکست خورده مشتریت را ذکر کنی با ذکر دلیل شکستش ( مثلا ریسک بیش از حدش علیرغم تذکر تو) ، متقاعد کننده تر میشه برای شروع و واقعی تر

      پاسخ
  16. آمنه شکری
    آمنه شکری گفته:

    سلام، شغل من نمایندگی بیمه است و محدودیتم تخفیفات بی اندازه رقبا که گاهی مشخصا سودی بابت صدور بیممه ندارن

    پاسخ
  17. ط.ح
    ط.ح گفته:

    سلام
    بنده یک برنامه نویس هستم و به تازگی با یکی از همکارانم وارد شراکت شده ام و شرکتی در حوزه ی اینترنت اشیا یا IoT یا همون هوشمند سازی خانه و شهر و باغات و… راه اندازی کرده ایم.
    خوشحال میشم اگر توصیه ای دارید بگید برامون.
    هم در زمینه ی بهبود شراکت برنده برنده بین ما، و نیز بهترین روش برای مدیریت این مدل کسب و کار ها.
    سپاسگذارم بابت همه ی زحمت هایی که برای این جامعه میکشید😊

    پاسخ
  18. مهسا حسینی
    مهسا حسینی گفته:

    سلام دکتر عزیز ،ممنون از مطالب مفید
    من مدیر فروش شرکت نیوشا هستم ،نیوشا شرکتیه که در زمینه دمنوش های گیاهی کار میکنه و محصولات ما علاوه بر طعم برای درمان و کنترل بیماری ها هم کاربرد دارن مثلا کبد چرب،دیابت،فشارخون ،چاقی و…
    خیلی خوشحال میشم بتونم از راهنمایی اتون در زمینه کارم استفاده کنم .
    سپاسگزارم از وقتی که میزارین

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      به نظرم خیلی کارهای میتونید بکنید و بعضی از تبلیغاتتون را هم دیده ام
      ده بار به زن خودم پیام داده شده ( به خاطر اسمش) و افراد میگویند بازاریاب نیستند!
      میخواهم به کسب و کار ده شرکت تا نوروز ۹۸ کمک کنم و وقتی اعلام کردم و تقاضا ها را بررسی کردم ، یادتون باشه بهم خبر بدهید

      پاسخ
  19. Radman
    Radman گفته:

    سلام بر دکتر شیری عزیز
    من ۲۳ سالمه، به صورت شخصی در حوزه بلاگرها و کسب و کارهایی که در اینستاگرام دارای پیج هستند تولید تیزرهای تبلیغاتی میکنم، البته از فیلمبرداری تا ادیت به عهده خودم هست و از دوربین کامپکت جمع و جور استفاده میکنم. اما به دلیل تجهیزات بسیار گران فیلمبرداری امکان توسعه تجهیزات وجود نداره، هرچند که سبک تیزرهای من به صورت رئال هست و کمترین جلوه ویژه را به کار میگیرم، با توجه به این عوامل هنوز تمایل دارم که بتونم جذب مشتری کنم اما نمیدونم ارزش وقت و انرژی داره یا نه.

    پاسخ
  20. مرجان
    مرجان گفته:

    سلام دکتر
    من به تازگی همراه برادرم یه مغازه پوشاک (مانتو) زدیم
    مشتری میاد تا میای ج سلام رو بدی میره
    فرصت نمیشه کاری رو براش ارائه بدی
    همش میترسن مجبورشن بخرن
    مغازه ما کلا١۵متر
    خیلی سعی میکنم ارتباط بگیرم
    اما خیلی مواقع نمیشه یعنی واقعا فرصت نمیدن بهت
    من همیشه خودم رو مقصر میدونم

    پاسخ
  21. نسترن
    نسترن گفته:

    سلام
    من خبرنگارم و بر اساس تعداد مطلبی که در روز تولید کنم حقوق می گیرم
    یک کلاس و یک سمینار هدف رفتم اما هنوز متوجه نشدم کسب و کار یک خبرنگار چگونه باید باشد که به درامدزایی منجر شود … تصور خودم اینکه باید تاثیرگذار باشم اما حقوق هم لازمه…

    پاسخ
  22. حسین
    حسین گفته:

    سلام
    من شرکت بازرگانی دارم. برای صادرات نیاز به مشاور حرفه ای دارم. ممنون میشم معرفی کنید.

    پاسخ
  23. علیرضا 19
    علیرضا 19 گفته:

    دکتر جان درمورد ورزش حرفه ای هم این موضوع صدق میکنه؟ مثلا قبل از عقد قرارداد بتونم به مربی توضیح بدم و در حین تمرین هم تواناییم رو نشون بدم که با این مهارت هام میتونم به تیم و موفقیت تیم کمک کنم و یا اینکه چه کمکی میتونم به تیم بکنم که موفقیت بیشتری کسب کنه؟

    پاسخ
  24. سمیه
    سمیه گفته:

    سلام.
    فرموده بودید در ذیل این مطلب کسب و کار خودمون رو معرفی کنیم تا از نظر شما بهره مند بشیم.
    در صنعت پوشاک در زمینه طراحی و تولید لباس کودک در قالب ایجاد برند ایرانی در حال تحقیق و در مرحله طراحی بیزینس مدل و متعاقبا بیزینس پلن هستم. در ضمن تجربه عملی به منظور درک بهتر بازار به مدت دو سال داشته ام.

    پاسخ
  25. سارا
    سارا گفته:

    سلام
    در حال حاضر دوره های مختلف اموزشی به صورت حضوری برگزار می کنیم‌و در حال تغییر به سوت آموزش مجازی هستیم
    ممنون از راهنمایی های شما

    پاسخ
  26. ژاکلین سلطانی نژاد
    ژاکلین سلطانی نژاد گفته:

    سلام جناب دکتر شیری
    خوشحالم از اشناییتون
    من دو کار متفاوت انجام میدم ، فروش لوازم ارایشی به صورت خصوصی ،
    و کیترینگ فینگرفود و … در منزل
    در فروش لوازم ارایشی موفق تر بودم ، چون بیشتر در ارایشگاه ها فروش داشتم ، البته با این دلار متاسفانه نه ،
    خوشحال میشم فوت و فن کار را بیشتر بدونم .
    ممنونم از لطفتان

    پاسخ
  27. عاطی
    عاطی گفته:

    سلام آقای دکتر از اینستا اومدم اینجا
    مدیر یک کسب وکار نو هستم و توضیح خلاصه کارمون:
    گرافیک_چاپ و تولید ماکت و دکورهای جشن کودک

    پاسخ
  28. الی یار
    الی یار گفته:

    سلام جناب دکتر وقت بخیر
    آیا توانگری فقط وابسته به صاحب بیزینس بودن هست ؟
    من فارغالتحصیل مهندسی صنایع از یکی از معتبرترین دانشگاه های ایرانم ولی توی دانشگاه هیچ چیز یاد نگرفتم که در صنعت کمک کنه به پیشرفتم
    ۴ سال کار کردم ولی شرکت هایی که توشون کار کردم هیچکدام باعث پیشرفت و توسعه فردی من نشدن
    حالا که درگیر هزینه های ثابت ماهیانه هستم فرصتی برای شرکت تو کلاسهایی که باعث متخصص شدن و توسعه فردی من بشن پیدا نمیکنم
    شده باتلاقی که هرروز منو بیشتر میکشه تو و عمر و جوانی من رو از بین میبره

    از این مرحله چطور میشه به توانگری رسید ؟؟؟

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      توانگری درباره زندگی است
      کار بخشی از زندگی است تا مدتی
      مهم اینست که شما حس باارزشی از خودتان داشته باشید با کار و به مخاطب نیز همین حس را بدهید
      اگر فرصت شرکت در کلاس ندارید ، مطالعه بیشتر منظم داشته باشید و معاشرت با آدمهای توانگر و پرهیز از آدمهای عقده ایف شکست خورده ، منفی باف

      پاسخ
    • نجمه شیرازی
      نجمه شیرازی گفته:

      سلام آقای دکتر
      اگه مایلید شیرینی خوشمزه و مدرن بخورید و در عین حال نگران چاق شدن و بالارفتن چربی خونتون نباشید کیک های منو امتحان کنید. از مواد اولیه تازه و کم چرب استفاده می کنم. خامه کیک های تولد سبک و با شیرینی ملایم هست و همینطور فیلینگ های طبق سلیقه شما… مهمونی هاتون رو با دسر های مدرن و فینگرفود های خاص برای میهمان ها به یادماندنی می کنم. من همواره طعم، سلامت و زیبایی غذای مشتری برام مهم بوده. شما باید هم لذت چشایی ببرید و هم بصری

      پاسخ
  29. هدا
    هدا گفته:

    سلام جناب دکتر شیری
    من یک گلفروشی در تهران دارم که با توجه به زیبایی گل و‌طراحی و دیزاین تقریبا رقبای مشترک زیادی دارم.
    و آن لاین هم سفارش قبول میکنم.

    پاسخ
    • سارا نجفیان
      سارا نجفیان گفته:

      درمورد ماندگاری گلها، شرایط نگه داری و انواع دیزاین و حتی پروسه ی دیزاین گلها می تونید بیشتر برای مشتری بگویید و تمایز خود را در یکی از اینها تعریف کنید.

      پاسخ
  30. بهاره همتی
    بهاره همتی گفته:

    سلام من مدیر یک موسسه حسابرسی هستم . خوشحال میشم راهنمایی دارید بفرمایید.زمان و به موقع بودن گزارش ها واقعا برای حرفه ما مهم و البته موضوع استرس زا است .

    پاسخ
  31. خاطره
    خاطره گفته:

    سلام آقای دکتر
    خسته نباشید. اگر این مقاله همونی هست که توی پیج اینستاگرام بهش اشاره کردید که کسب و کارمون رو معرفی کنیم پس من شروع میکنم :
    من ۲ سال هست که به همراه خواهرم سالن زیبایی دارم در یک منطقه با قشر ضعیف… مدارک مرتبط و بین المللی و کار خوب هم دارم… دلم می‌خواست تا الان مشتری ثابت و همیشگی و درآمد ثابت داشته باشم.. اما هنوز به این ایده آل نرسیدم… نمیدونم باید زمان بیشتری منتظر باشم یا کار دیگه ای انجام بدم…. ممنون میشم کمکم کنید.

    پاسخ
    • سارا نجفیان
      سارا نجفیان گفته:

      به جز مدارک مربوط می توانید به استفاده از مواد مرغوب هم اشاره کنید.
      مکان یابی برای راه اندازی کسب و کار یکی از فاکتورهای مهم است اما کماکان می شود با ارائه ی پکیج های قیمتی مختلف مشتری را جذب کرد.
      نمونه ای از ارائه ی خدمات به صورت پکیج را چند ماه پیش جایی دیدم. لیستی از خدماتی که ارائه می کردند به دیوار زده بودند. مشتری ۶ تا از آنها را انتخاب می کرد و به قیمت ثابت ۱۵۰ تومن انجام می شد. اما حتما باید ۶ تا می شد.

      پاسخ
  32. الهه
    الهه گفته:

    سلام آقای دکتر شیری
    من آتلیه عکاسی دارم
    الان آتلیه ها خیلی زیاد شدن و آتلیه من هم تقریبا فضاش کوچک و مشتری خیلی کم دارم

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      چه چیزی باعث میشود مخاطب سمت تو بیاید الهه ؟
      مردم برای خدمات خوب همه کار میکنند
      ولی باید معرفی کنی خدماتت را یعنی موضوع این تمرین
      برای من از مشکلت نوشته ای( مساله این تمرین نیست) به حرفم دقت کن نه مشکل خودت

      پاسخ
  33. سمیه
    سمیه گفته:

    سلام.
    فرموده بودید در ذیل این مطلب کسب و کار خودمون رو معرفی کنیم تا از نظر شما بهره مند بشیم.
    در زمینه صنعت پوشاک در زمینه طراحی و تولید لباس کودک در قالب برند ایرانی در حال تحقیق و طراحی بیزینس مدل و متعاقبا بیزینس پلن هستم و تجربه عملی به منظور درک بهتر بازار به مدت دو سال داشته ام.

    پاسخ
      • سمیه
        سمیه گفته:

        حتما آقای دکتر. ممنون میشم بفرمایید تا چه زمان فرصت دارم تا از راهنمایی شما استفاده کنم؟
        چون قسمت طراحی بیزینس پلن رو در قالب پایان نامه ارشدم دارم انجام میدم تا بتونم نتیجه رو نه فقط برای کتگوری کودک که کتگوری های دیگه هم بسط بدم چون در تحقیقات اولیه متوجه شدم هیچ بیزینس مدلی تا به حال برای صنعت پوشاک در ایران طراحی نشده! ( حتی طرح توجیهی هم که بشه به عنوان بیزنیس پلن تعبیر کرد هم نبود)

        پاسخ
  34. میترا
    میترا گفته:

    سلام اقای دکتر
    ممنون از مطالبتون
    من حسابدار هستم و دوست دارم در زمان کم پیشرفت و سرپرست بخش بشم

    پاسخ
    • سارا نجفیان
      سارا نجفیان گفته:

      حسابداری شما برای مدیر مجموعه چه فرقی با حسابداری همکار شما دارد؟
      مزیت شما به عنوان یک حسابدار چیست؟ در این حوزه چه کارهایی است که انجام می دهید و باعث برتری شما هستند؟
      مدیر شما به چگونه حسابداری نیاز دارد؟ حسابداری که چه کارهایی انجام دهد؟

      پاسخ
  35. فاطمه
    فاطمه گفته:

    استاد عزیزم من دارم روی طراحی یک نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی هوشمند کار میکنم. طرح اصلیش رو نوشتم و در مرحله طراحی نرم افزار هستیم. و میخوام از اون درآینده برای دادن خدمات خوب و گرفتن تبلیغات برای درآمد زایی استفاده کنم.

    پاسخ
  36. فدک
    فدک گفته:

    سلام .آقای دکتر مثلا من که ادبیات انگلیسی خوندم چ جوری میتوانم پیشرفت کنم در صورتیکه در یک شهر کوچک زندگی میکنم که زیاد مردم علاقه به یادگیری زبان ندارند..ممنون ❤

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      قطعا در شهری کوچک هم مشتریان خدمات شما کم نیستند
      اول متن تمرین را بخوانید و تمرین فرضی کنید
      سوال کلی از من نپرسید

      پاسخ
  37. الناز حق شناس
    الناز حق شناس گفته:

    سلام دکتر جان
    من تو دوتا رشته درحال فعالیتم رشته اصلیم نرم افزاره،طراحی وبسایت انجام میدم ، رشته دومم که برحسب علاقه پارسال شروع کردم تو حوزه گردشگریه ، دوره گذروندم و کارت لیدری گرفتم ، و تو این حوزه تولید محتوا میکنم سفر میرم و میخوام از هردو کسب درامد داشته باشم ,میخوام راهنماییم کنین که چجوری میتونم مشتری بیشتری داشته باشم.
    ممنونم

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      الناز عزیز
      سوالت عالی است ولی از شما انتظار دقت بیشتر دارم :
      تمرین این مقاله این نیست
      میشه یکبار دیگه بخونی تمرین را

      پاسخ
  38. سید مجتبی حسینی‌ نیا
    سید مجتبی حسینی‌ نیا گفته:

    دکتر جان عرض ارادت و احترام
    براتون بگم که در کسب و کارم به والدین این پیام را می‌دهم که:
    به شما کمک می‌کنم در ارتباط با فرزند خود، نه تنها نگرانی‌تان کم شود بلکه احساس آرامش و امنیت بیشتری در هر لحظه زندگی با او داشته باشید. با شما هستم تا به یک‌ نوجوان مسئولیت‌پذیر برسیم.
    به نوجوان عزیز و ارزشمند هم می‌گویم:
    در نقش یک همراه و مربی با شما هستم تا بتوانی به شناخت بهتری از خودت برسی، همراهت هستم تا با ارتقای ویژگی‌های فردی‌ات به پیشرفت و رضایت در تحصیل و حوزه شغلی‌ات دست‌یابی.
    عزت شما روز افزون

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      آقا مجتبی قبول نیست
      شما که کناردست خودمون بودی تقلب بهت رسیده
      درباره پاراگراف آخر به نظرم به زبان نوجوان هنوز نیست
      پیشنهاد من :
      در نوجوانی تو بناست بهترین تجربیاتت را در ارتباط ، یادگیری مهارت ، کشف زندگی انجام دهی ، من در هر سه حوزه میتوانم هم پیشرفتت را سرعت ببخشم هم اگر اشتباهی کردی ، کمکت کنم سریع خودت را جمع و جور کنی

      پاسخ
      • سید مجتبی حسینی نیا
        سید مجتبی حسینی نیا گفته:

        دکتر جان نظرتون ارزشمند هست چون می‌دونم برخاسته از یک دنیا تجربه است.
        افتخاری هست که کنار شما باشم.
        از پاسخ‌تون ممنونم

        پاسخ
  39. مژگان
    مژگان گفته:

    سلام جناب دکتر من فیزیک خوندم ولی در اون زمینه کار نکردم چون خیاطی کردن بهم ارامش میداد رفتم سراغ اون و یه کسب کار کوچیک خونگی برای خودم راه انداختم (دوختن رومیزی) با ایده خودم بعد دو سال کارمو گسترش دادم همیشه دلم میخواست کسب و کاری داشته باشم که خودم ادارش کنم همیشه یه سالن پر از جمعیت تصور میکنم که همه دارن کار میکنن و هر روز تولید بیشتر و بهتر و الان میخوام با استخدام کردن چند نفر سرعت کارمو زیاد کنم اما واقعا میترسم اینکه چطور باید افراد و انتخاب کنم چی کار کنم کارم کپی نشه توسط همون افراد چی کار کنم مشتریم بیشتر بشه و چه چیزی در رضایت مندی اونها موثر ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      موضوع بحث مقاله نیست ولی بهترین مدیر یک کارگاه یک مدت پشت چرخ نشسته واسه یکی کار کرده و خم و چم کار دستشه

      پاسخ
  40. ندا
    ندا گفته:

    عرض ادب وسلام.دکتر شیری بزرگوار من درمانگر کودک در حیطه اختلالات حافظه هستم.از نظر کیفیت کاری خوب هستم ومراجعینم راضی.اما بخاطر سخت بودن نوع درمان وسختگیری که به مراجعینم میکنم باعث شده خیلی اذیت بشم وهمچنین مراجعینم.وواقعا نمیدانم چه کنم/

    پاسخ
  41. نيلوفر
    نيلوفر گفته:

    سلام. زیر این مقاله کامنت بذاریم برای استفاده از راهبری شما؟
    من معمار هستم. خارج از ایران تحصیل کردم و یه دفتر کوچیک برای اجرای دکوراسیون زدم که با توجه به مسایل اقتصادی الان بسته شده. کلی هم همه به من بدهکارن و پرداخت نمی کنن. والا اونقدر ناموفق شدم و حالم بد شد که دارم فکر می کنم باز از ایران برم. اما وابستگی به خانواده هم هست و ادم دوست داره اطراف خانواده ش باشه.
    به نظرتون راهی برای پیشرفت شغلی من هست؟

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      حتما هست نیلوفر جان
      بخصوص اینکه مهاجرت به نقطه ضعف شما کمکی نمیکند و اینور هم که بیایی اگر بلد نباشی قرارداد خوب با مشتری ببندی، کلاهت پس معرکه است

      پاسخ
  42. طناز
    طناز گفته:

    سلام آقتی دکتر من میخوام یه استارت آپ تو حوزه کنکور تو ایران بذارم،مشاوره ای و تدریسی
    به نظرتون خوب هست این کار؟

    پاسخ
  43. Sam
    Sam گفته:

    سلام من کسب و کار خانگی کوچکی دارم برای معرفی محصولات ام اینطور تبلیغ کنم؟
    من کسی هستم که میتونم با بافتن سبدهای تریکو بهتون کمک کنم تا به وسایل کمد ها وکشو هاتون نظم بدین . اگه دوست دارین یه میز آرایش زیبا داشته باشین و به وسایلتون راحت دسترسی پیدا کنین میتونین روی محصولات گالری من حساب کنین

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      “سبدهای تریکوی دستباف من ، نظم خوبی به کشوها و کمدهاتون میدهد، در ضمن به زیبایی کمدهاتون نیز دقت کرده ام.”
      درجا تصویر نشون بده و دو تا سبدش را بده دستش لمس کنه و عقب بنشین تا سوال بپرسه
      نمیدانم قیمتش در مقایسه با مشابهش چگونه است ولی اگر مثلا جنسش echo-friendly هم باشد که سازگار با طبیعت و ضد آلرزی و ضد خاک و …باشه که نور علی نور و همه را میتوانی ذکر کنی

      پاسخ
      • Sam
        Sam گفته:

        تریکو ها از جنس نخ هستند و من اصلا به جنبه سازگاری با طبیعت و اینها دقت نکرده بودم ممنون از راهنمایی تون

        پاسخ
  44. رعنا
    رعنا گفته:

    من انواع شیرینی و کیک خونگی خاص و سالم درست می کنم. با خوردن این شیرینی ها احساس سنگینی نمی کنید و به خاطر خوردن یک برش کیک خامه ای خودتون رو سرزنش نخواهید کرد.

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      چه خوبه رعنا ، روی وجدان درد زوم کرده اید
      به نظرم بخشی از عذاب وجدان آدمها بعد از خوردن کیک ، بحث کالری است و دیگری انتقال چربیهای ناسالم
      اگر بتونید به نحوی روی این دو مقوله کار کنید ، مزیت رقابتی میشود

      پاسخ
      • رعنا
        رعنا گفته:

        ممنونم از توجه تون. دقیقا روی همین دو موردش مشتری های خاص دارم. مواد طبیعی و سالم و حداقل چرب های مضر.

        پاسخ
  45. شری
    شری گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز،
    ما از درسای روانشناسیتون که کلی بهره هستیم و امیداریم که بتونیم در توسعه کسب و کار هم بهره ای از راهنماییتان ببریم.
    حقیقتا من پدر و مادرم رو در یک حادثه تلخ که قبلا هم خدمتتون گفتم از دست دادم و در حال حاضر یک خانه بزرگ قدیمی در وسط شهر ساری نزدیک میدان یاعت و چندین مغازه و زیرزمین تجاری در بازار ساری برای من و خواهر و برادرم به جای مانده و از انجاییکه همه ما در نهران هستیم و هممون کار و زندگی خود را داریم قادر به اداره انها در شهر ساری نیستیم و چند سال هم هست برای فروش گذاشتیم ولی کسی سراغشون نمیاد اولا میخواستم ببینم که ایا شما احتیاج به توسعه کسب و کار خود در شهر ساری ندارید و اینکه پیشنهادی در این رابطه برای ما دارید که با این املاک تجاری در شهر ساری چه کاری میشودکرد .ممنون میشم اگر بتونید راهنمایی کنید

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      بحث این مقاله این نیست شری جان…من صرفا در این تمرین برای بهبود معرفی کسب و کار دارم سرویس میدهم

      پاسخ
  46. مریم خیاطی
    مریم خیاطی گفته:

    با سلام.من کارم طراحی و دکور کیک و شیرینی مجالس هست و کسب و کارم اینترنتی.اما دریغ از یک مشتری

    پاسخ
    • سارا نجفیان
      سارا نجفیان گفته:

      نمونه های موفق را بررسی کنید.
      همین جا چندین مورد نمونه کسب و کار مربوط به کیک و شیرینی بود.

      پاسخ
  47. عطیه حسین پناه
    عطیه حسین پناه گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز ممنون بخاطر تمام آموزش های عالی, بجا و مورد نیاز جامعه
    من نتورک مارکتینگ کار میکنم محصولات شرکتم مراقبت پوست و مو و ارایشی و بهداشتی هست و زمان فروش سعی میکنم بیشتر مشاوره بدم و به مشتری کالایی رو که نیازش رو بر طرف میکنه معرفی کنم من این روش فروش رو برای همکارام بهتر انجام میدم یعنی زمانی که به مشتری های اونها مشاوره میدم نتیجه خوب یمیگیرم ولی این کار رو برای مشتری های خودم و اطرافیان نزدیکم نمیتونم بدرستی انجام بدم و همیشه ترسم جلو تر از تجربه و علمم قرار میگیره
    و همیشه احساس کردم اموزش کافی هم در این زمینه ندیدم

    پاسخ
    • سارا نجفیان
      سارا نجفیان گفته:

      قبل از قرار گرفتن در موقعیت مشاوره دادن طبق تجربه ای که دارید سناریو های مختلف را در یادداشتی برای خود بنویسید.

      پاسخ
  48. ایمان صمدیار
    ایمان صمدیار گفته:

    سلام دکتر
    من۲۴ سالمه و درحال حاضر تو یه شرکت ساختمانی برج سازی کارهای صورت وضعیت و قراردادنویسی و کنترل پروژه می کنم (کارمندی با حقوق ناچیز، اما تجربه کاری فوق العاده + آشنا شدن با افراد خبره + یادگیری از افراد خبره)
    و در عین حال شروع کردم به ساخت و ساز ساختمان به صورت مشارکت در ساخت (خویش فرمایی، یک کار متداول شهری)
    اما قصدم این هست که خویش فرمایی ام را حرفه ای کنم و در واقع از یک ساخت و ساز متدوال برم به سمت ساخت و ساز حرفه ای و مهندسی (رشته ام هم فوق لیسانس عمران مدیریت ساخت هست که رشته م تلفیقی از عمران و صنایع و مدیریت هست)
    من رو راهنمایی کنید لطفا تا نقشه ی راهی داشته باشم در این مسیر
    البته در فکر راه اندازی استارتاپی هستم اما بعید می دونم زمان بهم فرصت عملی کردنش رو بده، یا حداکثر ممکنه شروع کنم به راه اندازیش اما نه به عنوان هد اصلی مجموعه. این استارتاپ کاملا در حوزه مهندسی عمران و ساختمان هست و کاملا قابل استفاده در پروژه های شهری (مثل پروژه های شرکتی که در آن مشغولم و ساختمان خودمان)
    ای استاد! به من چراغ راه بده لطفا

    پاسخ
  49. صبیحه
    صبیحه گفته:

    سلام اقای دکتر. امیدوارم همیشه خوب و خوش باشید.
    اقای دکتر من در واقع کارم اینه کارخونه های صنایع غذایی را تشویق میکنم که واحد R&D شان را برون سپاری کنند. خب هزینه هاشون کمتر میشه و از اون طرف من برای محصولات جدید فرمولاسیون مینویسم و در مواردی اون فرمول را تولید و میفروشم بهشون. کسب و کارم کوچیکه و الان با حدود ۳ تا کارخانه توی یکی دوتا محصول کار میکنم. چکار کنم کارم توسعه پیدا کنه.
    از طرفی قبلا هم یک سری ماسک ها و لوسیون های دست ساز داشتم که خوب بود ولی کنار گذاشتم و دوباره میخام شروعشون کنم. ِالبته کارهای ثبت برند و ثبت اختراع و اینا هم به ندرت انجام میدم و البته خیلیییییی زیاد وقت اضافه دارم.

    پاسخ
  50. نرگس اسماعیل زاده
    نرگس اسماعیل زاده گفته:

    سلام دکتر شیری من میخام یک کسب کار تو زمینه تشریفات مراسمات مثل برگزارکننده همایشات سمینار و ترحیم . تولد….؟؟ راه بندازم چیکار کنم اول کار و راه اندازی رشد

    پاسخ
  51. الهه
    الهه گفته:

    سلام استاد
    من کارشناس HR هستم، تو قسمت آموزش و ارزیابی و یکم استخدام
    دقیقا ازینکه کارم به چشم نمیاد همش تو فکر و تلاشم

    پاسخ
  52. صادق شمس
    صادق شمس گفته:

    جناب دکتر سلام، طبق فرمایش و اجازه‌تون برای معرفی، کسب و کار کوچکم رو که مدتیست شروع کردم معرفی می‌کنم و مشتاقانه منتظر نظر شما هستم.
    ما در «واگویه» به شما یاد می‌دیم که چطوری جا بگذارید جا پای افراد موفق و ثروتمند. ما نه تنها به شما امید و انگیزه می‌بخشیم، بلکه دقیقا بهتون راهکار نشون می‌دیم و آموزش‌های عملی در اختیارتون می‌گذاریم 👍

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      راستش من را جذب نمیکند ولی افراد زیادی را سودازده میکند
      من باشم مینویسم :
      هر کسی به شیوه خود بناست ثروتمند بشود، ما کمک میکنیم راهتان را کشف کنید زیرا تا الان به ۱۰۸ نفر از ۱۴۵ مشتریمان کمک دقیق کرده ایم ( اعداد فرضی هستند)

      پاسخ
      • واگویه
        واگویه گفته:

        دکتر عزیز ممنون از اینکه وقت می‌گذارید، خدا خیرتون بده
        این متن معرفی جدید هست:
        جی.کی. رولینگ با نوشتن داستان‌های هری‌پاتر ثروتمندترین نویسنده دنیا شد، کریستیانو رونالدو با فوتبال، و سلین دیون با خواندن موسیقی‌هایی خاطره انگیز. برای موفق و ثروتمند شدن به اندازه تمام انسان‌ها راه وجود داره. با جمع ۲۶ هزار نفری ما همراه شو، ما کمکت خواهیم کرد راه خودت رو پیدا کنی…

        پاسخ
        • دکتر شیری
          دکتر شیری گفته:

          رو هوا زدیا
          مثالهای ایرانی بزن تا مخاطبت احساس بیگانگی بهشون دست نده
          مثالها از کار خودت باشد نه از زحمت بقیه که به تیم تو ربطی ندارد !
          مثلا امیدوارم مثالی این چنین داشته باشی :
          مرتضی-۲۹ ساله- الان تعمیرکار حرفه ای موتورسیکلت منطقه ۱۱ تهران است و روزانه با ۵ همکار خویش ، درآمد نزدیک به ۲٫۵ میلیون کسب کرده است و تا سال ۱۳۹۹ میتواند کارگاه بزرگ خویش را داشته باشد. او در ابتدای این مسیر یک فوق دیپلم اتومکانیک هنرستانی داشت و هیچ تجربه کاری بیش از ۳ ماه نداشت، ما در واگویه کنارش ایستادیم و فهمیدیم نقاط کور کارش کجاست؛ بقیه اش را خودش به سرعت قاپید…

          پاسخ
  53. هدایت
    هدایت گفته:

    سلام دکتر شیری
    من چند وقت هست، پیگیر توانگر ۲۴ساعته، و صحبت های شما هستم
    من کارم رو از دست دادم به بد وضعیت ایی
    کارشناس مشاوره هستم، و بازاریابی را تجربه کردم اما کارفرما چندان خوش قول تو پرداخت نبود منم با کلی بدهی و هنگ شدن مغزم موندم چه کنم
    میخواستم کسب و کار خودم رو داشته باشم ولی هزینه راه اندازی ندارم
    چند تا مهارت هم بلدم ولی وقتی بخواهد مغز هنگ کنه پیام نمیده مشاوره میخواست ام
    با تشکر شاگرد شما

    پاسخ
  54. ساناز گلزار
    ساناز گلزار گفته:

    سلام اقای دکتر ممنون از مطالب بسیار جذابتون
    من حدود ۵ سال هست کار تاتو و زیبایی انجام میدم و در زمینه کاریم هم با اطمینان خاطر میتونم بگم کارم خیلی بهتر از رقبا هست ولی نمی دونم چرا با اینکه کار من از همه بهتره ولی اصلا مشتری که دیگران دارن رو ندارم یعنی حداقل مشتری رو دارم اونم چی بشه که منو بشناسن و یا خیلی وسواس داشته باشن تو کار منو انتخاب می کنن من همیشه هم با مشتری کلی حرف می زنم و اطمینان خاطر میدم بهشون و تقریبا همه کارهایی رو که فرمودید رو می کنم ولی نمی دونم چرا مشتری ندارم اگر ممکنه کمی کمکم کنید

    پاسخ
  55. عطیه صفایی
    عطیه صفایی گفته:

    سلام اقای دکتر کار من دکوراتوری کیک هست و به این حرفه به دید هنری بیشتر نگاه میکنم اما از درامدش هم لذت میبرم و دلم میخواد در اینده راهی باشه برای فرزندانم اگر دوست داشته باشن

    پاسخ
  56. احمد
    احمد گفته:

    سلام
    خسته نباشید از این همه فعالیت
    من دبیر فیزیک هستم با پانزده سال سابقه که مدتهاست به مشاوره و روانشناسی علاقمند هستم و مطالعه هم دارم
    سه سال پیش تا امروز ، مشاوره و پشتیبانی کنکور انجام میدم و نتایج خوبی به دست آوردم و امسال تعداد مخاطب هام ده نفر شدن
    اما ، تمایل دارم در این زمینه موفق و نامدار باشم

    پاسخ
  57. عسل
    عسل گفته:

    من میتونم فضاهایی رو براتون طراحی کنم که پاسخگوی نیازهاتون باشه و سطح کیفی زندگیتون رو ارتقا بده ( من معمارم)

    پاسخ
    • سارا نجفیان
      سارا نجفیان گفته:

      مثال بزنید.یکی از فضاهایی که پاسخگوی نیاز مشتری است را توصیف کنید. نیاز را تعریف کنید و کارکرد محیط جهت رفع آن نیاز را بگویید.
      مثلا اتاق کودکی را توصیف کنید و پیش بینی نیازی که برای این کودک داشتید را بگویید.
      برای شروع متن می توانید از مثال زیر استفاده کنید.
      من معمار هستم
      می خواهم برای شما داستان آخرین اتاق کودکی که طراحی کردم را بگویم.

      پاسخ
  58. افسون
    افسون گفته:

    سلام آقای دکتر
    من نمایندگی بیمه دارم،دو ماه دیگه می شه یکسال،اما نه فروش خوبی داشتم و نه از شغلم راضی ام،واقعا نمی دونم چطور توی این شغل ارزش افزوده تولید کنم،مفید باشم،با توجه به نظر منفی ای که اکثر مردم نسبت به کار و کسب های این مدلی دارن،لطفا راجع به شغل نمایندگی بیمه منو راهنمایی کنید.
    ممنون❤

    پاسخ
  59. امیر
    امیر گفته:

    سلام آقای دکتر وقتتون بخیر
    من مهندسی در شرکت مپنا هستم و قصدم اینه کسب و کاری رو در کنار کارم شروع کنم و ارتقا بدم و به اهدافی که توی ذهنم هست برسم , کسب و کاری که مد نظر بنده هست شارژ کاتریج و تعمیرات پرینتر هستش که قبلا هم این کار رو کردم و صفر نیستم , اما الان میخوام با اداره ها همکاری کنم و ازشون سفارش دریافت کنم , درحال حاضر در حال مذاکره هستم تا قبل از شروع اطلاعات کسب کنم و بدونم دغدغه اصلیشون چی هست , لطفا راهنماییم کنین این ایده کسب و کار آینده خوبی خواهد داشت؟
    سپاس

    پاسخ
  60. خاطره
    خاطره گفته:

    سلام آقای دکتر.
    خسته نباشید. اگه این همون مقاله ای هست که توی اینستاگرام بهش اشاره کردید بابت معرفی کسب و کار پس من شروع میکنم: ۲ سال که به همراه خواهرم سالن زیبایی دارم. مدارک مرتبط و بین المللی دارم به همراه کار خوب… اما هنوز به ایده آل مشتری و درآمد ثابت نرسیدم… نمیدونم باید هنوز هم صبر کنم یا کار دیگه ای انجام بدم… ممنون میشم کمکم کنید.
    سپاس از وقتی که می‌گذارید.

    پاسخ
  61. فاطمه
    فاطمه گفته:

    سلام. من و چندتا از دوستام در حال تاسیس شرکتی هستیم در زمینه تولید مواد شیمیایی پایه البته نه به اندازه پتروشیمی ولی از محصولات پتروشیمی به عنوان مواد اولیه قرار هست که استفاده کنیم. متاسفانه در کار ما قسمت مجوز ها خیلی سخت و پیچیده هست… اصلا نمیدونیم از کجا باید مجوز گرفت فقط میگن این ماده مجوز میخواد.‌… و البته بزرگتر از اون این قبیل از کارها تعداد بسیاااار بسیار محدودی از خریدار داره. سرقت دانش فنی م که هیچ… ولی خوب به قول شما آقای دکتر هرکس از ما سوال میپرسه ما راهنماییش میکنیم با این دید دانش قابل سرقت نیست. مرسی از راهنمایی های همیشه گیتون

    پاسخ
  62. نوری
    نوری گفته:

    درود ها من مشاور هستم میخواهم کلاسیهایی در سرای محله یا فرهنگسراها یا مکان هایی ای چنینی بر ای مردم جلسات بگذارم مواردی مثل کنترل خشم ،اضطراب ،تغییر رفتار را یا مواردی که خودشان احساس نیاز میکنند را ولی کاربردی باشد بقول شما فقط تشخیص نباشد

    پاسخ
  63. الهه خاتمی
    الهه خاتمی گفته:

    باسلام
    من بافنده سبدهای دستباف تریکو هستم. شما با استفاده از این سبدها میتونید وسایلتون رو نظم ببخشید، بویژه اینکه شما خریدار یک زیبایی هنری هستید . سبدهای تریکو از جنس پارچه بوده، و قابلیت شستشو و ماندگاری بالایی دارن.
    سپاس🙏🏻

    پاسخ
  64. ع . ص
    ع . ص گفته:

    سلام
    من نماینده بیمه ام و کارگزار گمرک و مدیر بازرگانى یک شرکت حق العملکارى ولى هرگز احساس موفق بودن ندارم !
    نه آمار فروش بیمه ام خیلى بالاست ، مشترى هاى صادرات همونایى هستن ک باهاشون قرارداد ۵ ساله داشتم واردات هم ک خودتون بهتر میدونید !
    بنظرتون ادامه بدم ؟

    پاسخ
  65. زهرا عليخانى
    زهرا عليخانى گفته:

    سلام آقاى دکتر حال خوب این روزهام رو مدیون کلاسهاى مجازى شمام ،ممنون
    من معلم هستم و تو جلسه اول براى جذب شاگردم بهترین و جذاب ترین تیپم رو مى پوشم و جنگول ترین لوازم التحریر رو مى برم
    و حرفم اینه که من کارى ندارم که پایه ریاضیون چیه ولى اگه سر کلاسم گوش کنید و باهام پیش بیاید کارى مى کنم در حد ٢٠ بشید

    پاسخ
  66. بهار
    بهار گفته:

    باسلام خدمت دکتر شیری گرانقدر
    من کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی هستم و در حیطه کودک کما بیش فعال هستم باوجود مطالعه ،نمیدانم چه طور میتوانم کار خودم را به عنوان یک مشاور ارتقا بخشم 🙏🏼

    پاسخ
  67. محسن
    محسن گفته:

    💠کلینیک تخصصی مددکاری اجتماعی مهر ماندگار💠

    🏢اولین کلینیک تخصصی مددکاری اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با کادری کاملا تخصصی از نیروهای مددکاری اجتماعی و مشاوره به ارائه خدمات در زمینه های خانواده، توانمندسازی ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی می پردازد.

    پاسخ
  68. راضیه
    راضیه گفته:

    سلام اقای دکتر عزیز خدا قوت من یه خانم ۳۰ ساله ام که توی یه شهر از خوزستان یه گالری زیورالات و دست سازهای زیورالات سنگی از خودم دارم مدتیه که کارم افت کرده نمیدونم باید ادامه بدم برای بهتر شدن حتی اگر متضرر بشم توی این شرایط یا جمع کنم ممنون میشم راهنمایی کنید جوونایی که این مشکل رو دارن چیکار کنن بعد از شرایط اقتصادی کسب و کار خیلی بد شده سپاس از وجود پرمهرتون🌷

    پاسخ
  69. پریا فرهادی
    پریا فرهادی گفته:

    کتاب‌های دبستانک برای این به وجود اومدن که بچه‌ها عادت کنند از یاد گرفتن لذت ببرند. اگر بتونیم کاری کنیم که از بچگی عادت کنیم از یاد گرفتن لذت ببریم اون وقت همیشه این عادت رو با خودمون خواهیم داشت، در هر سنی که باشین و آدم‌های خشنودی خواهیم بود.

    پاسخ
  70. راضیه مقدم
    راضیه مقدم گفته:

    من کارم در زمینه تامین دیزل زنراتور و قطعات مربوطه است ممنون میشم راهنماییم کنید
    به دلیل تنوع بسیار در بازار و جنس های تقلبی با شماره پلاک های اورجینال خیلی سخت میشه مشتری رو متقاعد کرد چون هر توضیحی که بدیم در نهایت اختلاف قیمت زیاد کالای تقلبی که به اسم اورجینال فروخته میشه با کالای اورجینال واقعی رو نمیتونه تشخیص بده

    پاسخ
  71. ریحان
    ریحان گفته:

    سلام آقای دکتر 🍃

    من خیلی دلم میخواد یه کسب و کار کوچیک و به نوعی مستقل برای خودم داشته باشم، حتی فارغ از درآمدش…
    اما نمیدونم واقعا چیکار باید بکنم! یه ایده هم دارم که جرئت اجرایی کردنش رو ندارم… احساس میکنم ایده ی خوبی نیست و خیلی ضعیفه
    ترم ۵ کارشناسی روانشناسی ام اما الان دنبال یه جور استقلالم که ربطی به رشته ام نداشته باشه چون تا دکتری و شغل اصلی‌م زمان خیلی زیادی مونده…

    ممنونم ❤

    پاسخ
  72. ریحانه تفرشی
    ریحانه تفرشی گفته:

    سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من روانشناسم و یک موسسه روانشناسی دارم اما در جذب مخاطب خیلی موفق نبودم البته اختصاصی هم کار کودک میکنم

    پاسخ
  73. محسن کریمان
    محسن کریمان گفته:

    من روانشناسی هستم که به مدیران کمک میکنم با خودآگاهی و خودشناسی از گیر و بندهای درونشون رها بشن و رشد سریعتری رو تجربه کنند و روابط بهتری در حوزه های کاری و خانوادگی داشته باشند.

    پاسخ
  74. رومينا شائق
    رومينا شائق گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز
    واقعا ممنون از این اطلاعات بینظیر
    من قراره مربی پیلاتس بشم و بیشترین مراجعینی که تا حالا دیدم خانم های میانسال با مشکلات جسمی نسبی (مشکلات کمر، گردن، دست) هستن ، این ورزشیه که روی قدرت مرکزی بدن خیلی کار می کنه و برای میانسالی و حفظ تعادل عالیه

    پاسخ
  75. محبوبه یاحق
    محبوبه یاحق گفته:

    سلام جناب اقای دکتر
    من مربی بدنسازی و ماساژور هستم.البته عمده وقتم صرف ماساژ میشه اون هم بیشتر از نوع کمک درمانی.
    خوشحال میشم در این زمینه کمکم کنید

    پاسخ
  76. بهار
    بهار گفته:

    باسلام خدمت دکتر شیری گرانقدر
    من کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی هستم و در حیطه کودک کما بیش فعال هستم باوجود مطالعه ،نمیدانم چه طور میتوانم کار خودم را به عنوان یک مشاور ارتقا بخشم 🙏🏼

    پاسخ
  77. کوشا
    کوشا گفته:

    سلام
    من کارم تو یه شرکت نفت و گاز هست و تو قسمت مهندسی فروش کار میکنم از شغلم تقریبا ناراضی ام. چون پیشرفتی که انتظار داشتم حاصل نشد.
    الان چند وقت هست خیلی رو مطالعه زبان انگلیسی متمرکز شدم ولی باز هم از این راه درآمدی ندارم. خوشحال میشم راهنماییم کنید چه طور میتونم برای خودم یه شغل مستقل با درآمد منطقی داشته باشم.

    پاسخ
  78. مرجان
    مرجان گفته:

    سلام آقای دکتر ،من ۵ سأل مغازه بوشاک زنانه دارم ،و مطلبی که شما فرمودید راجبه إیجاد حال خوب در مورد مشتری فارغ از اینکه جنس بخرن یا نه شدیدا به کار من اومده تا حدی که مشتری فقط به خاطر حال خوب میاد مغازه البته همه مشتری نه ولی اکثریت و همین نکته تو فروش قطعا تأثیر داره من لیسانس حسابداری دارم و فروش خیلی دوست دارم ،ارشد مدیریت بازرکانی تجارت الکترونیکی قبول شدم با شرایط الآن إیران نمیدونم ثبت نام کنم یا نه ? و بین بازاریابی و تجارت الکترونیکی کدوم بیشنهاد میکنید ? یا اینکه من تو کلاسای فروش سمینارای فروش شرکت کنم و قید ادامه تحصیل بزنم ،همیشه برأی من جراغ رآه بودید ،نکته ها آموختم ازتون إلهی سرتون سلامت و دلتون سبز

    پاسخ
  79. سونيا بني بشر
    سونيا بني بشر گفته:

    دکتر جان کار من وشغلم وکالت است والان مدتی هست حدود ٣ سال که اوضاع خراب شده
    ومن موندم که چه بکنم با توجه به این که هیج هنری ندارم وچون هزینه های زندگی با خودم هست مایلم کهرکسب وکارم رونق پیدا کند

    پاسخ
  80. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام جناب دکتر
    وقتتون بخیر
    کوتاه و‌مختصر عرض کنم که مشکل اصلی کسب و‌کارها،قیمت محصولات هست که عمدتا مشتری قبل ازینکه از قیمت مطلع بشه بسیار مشتاق و علاقه مند به خرید است و تقریبا نکاتی که شما فرمودید در مورد مشتری انجام میشه اما موقع پرداخت هزینه اکثر مشتریان با بهانه های واهی از خرید منصرف میشن لطفا بفرمایید که این مسئله چطور قابل حل است مخصوصا وقتی محصول یا خدمتی که عرضه میشه جزء اولویتهای نخست مشتری نیست
    ممنون

    پاسخ
  81. سارا
    سارا گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز.
    من مدرس زبان انگلیسی هستم،آموزشگاه ها خیلی کم حقوق میدن، خصوصی هم گاهی هست گاهی نه.من تسلطم به زبان خوبه دوست دارم تو زمینه هایی جز تدریس هم ازش درامد داشته باشم.

    پاسخ
  82. سعيده
    سعيده گفته:

    بهترین ترجمه متن خود را این بار به صورت رایگان دریافت کنید.
    بدون هیچگونه نگرانی (دیرکرد در تحویل متن، ترجمه نامطلوب، ویرایش ناقص ) ترجمه متن خود را این بار به ما بسپارید تا تفاوت کار ما را درک کنید.
    به ده نفر اول که به ما پیام بدهند یک صفحه ترجمه رایگان تعلق میگیرد. از اعتماد شما سپاس گزاریم.

    پاسخ
  83. یزدانفر
    یزدانفر گفته:

    سلام. اقای دکتر من عضو کمیسیون اموزش انجمن صنفی کسب و کارهای دیجیتال هستم امروز عصر بحث برگزاری وبینار برای نیروهای جوان و کارافرین استارت اپ و کسب و کارهای دیجیتال در کمیسیون بود . من تو ذهنم شما بودین که با موضوعات‌کاربردی مثل تیم سازی یا تیم ورک یا… که میتونید بهشون کمک کنید یه وبینار براشون با ارائه شما ترتیب بدیم. نظرتون چیه? و اگه موافقید از چه طریقی موضوع با شما هماهنگ کنم؟

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      سلام، چه اسم پرطمطراقی : کمیسیون اموزش انجمن صنفی کسب و کارهای دیجیتال
      دقیقا چه میکنید و مخاطب کیست ؟

      پاسخ
      • یزدانفر
        یزدانفر گفته:

        حتما توضیح کامل و کافی میدم خدمتتون. فقط یه راه ارتباطی که مستقیما با خودتون بشه صحبت کرد لطفا برای من ایمیل کنید

        پاسخ
  84. مامان تسنیم
    مامان تسنیم گفته:

    کیک تولدتون با من

    با خیال راحت به بقیه کارهاتون برسید
    ریسه و بادبادک بخرید

    وقتی شما دارید مهمون دعوت میکنید من با فوندانت خونگی نه صنعتی با مواد اولیه تازه و بهداشتی براتون کیک میپزم

    تمام تزئینات خوراکی هستند و قابلیت نگهداری تا تولد ۱۲۰ سالگیتون داره

    راستی به فکر بچه‌هایی که آلرژی دارن هم هستم
    کیک بدون لبنیات بدون شکلات هم داریم

    پاسخ
  85. لیلا تهرانی
    لیلا تهرانی گفته:

    لیلا تهرانی
    به کودکان ارزش های زندگی را آموزش میدهم (مربی کودک )و بسیار علاقمند هستم کارم را گسترش دهم .سپاس از راهنمایی شما استاد گرامی

    پاسخ
  86. تاج
    تاج گفته:

    آقای دکتر خیلی ممنونم از راهنمایی های همیشگی شما، من شغلم تدریس هست، در مورد بهتر شدن رابطه با دانشجوها چه پیشنهادی دارید و در مورد پیشرفت در این کار؟ سپاس فراوان از لطف شما

    پاسخ
  87. آرایشی و پیرایش پرنسلی
    آرایشی و پیرایش پرنسلی گفته:

    سلام
    من حسابدار شرکت هستم ولی احساس رضایتمندی رو اینجوری ایجاد میکنیم که کالاهای شرکت ما،خدمات رایگان دوساله یا سه ساله درب منزل داره، سعی کردیم با این گزینه خودمون رو بین رقبا پررنگتر کنیم و البته پایبند باشیم به این موضوع😊

    پاسخ
  88. فریماه
    فریماه گفته:

    من کارمندم ولی به تازگی یه مزونچه ( اصطلاح خودمه چون کوچیکه 😁) مانتو راه انداختم ، خودم طراحی میکنم و مادرم میدوزند ، فقط هم از طریق اینستاگرام معرفیش کردم اونجوری که فکر میکردم استقبال نشد با اینکه همه گفتن طرحات قشنگه الان دوست دارم بدونم به نظرتون چه جوری میتونم توسعه بدم کارم رو و خاصش کنم ؟ یا خب با مشتریم چه طور باید رفتار کنم که مشتری من بمونه ؟

    پاسخ
  89. mahya
    mahya گفته:

    دوستان من ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس انجام میدم…با جمله هایی روان , شیوا و تحویل سریع و فوری بصورت مجازی (تلگرام ,ایمیل ,..) یا هر شبکه اجتماعی که دسترسی راحت تری به آن دارید

    پاسخ
  90. محمد حسن حاجی عبدالوهاب
    محمد حسن حاجی عبدالوهاب گفته:

    سلام استاد

    من اواخر سال ۹۶ به این فکر افتادم تا کسب و کاری راه اندازی کنم. متوجه شدم که بسیاری از افراد نیازمند کمک هستن تا بتونن بهترین هدیه و مناسب ترین هدیه رو برای مخاطبشون تهیه کنند. اینجا بود که شروع کردم به انجام تحقیقات لازم.
    کار من اینه که به مراجعینم کمک کنم تا توی ابراز علاقه و محبتشون به بهترین شکل عمل کنند.

    چطور هدیه ای برای کسی که دوستش دارند بخرند!؟
    چه هدیه ای برای شخص مد نظرشون مناسبه!؟

    (البته به زودی افتتاح میشه)

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      ایده خوبیه…احسنت
      ” هدیه گرفتن بخشی از رابطه خوب عاطفی یا کاری است، ما کمک میکنیم به شما که هدیه ای متناسب با روحیه فرد مورد نظرتان بگیرید و هزینه درست تر کنید و به سلیقه خوبتان نیز کمک های خاص میکنیم”

      پاسخ
  91. افسانه
    افسانه گفته:

    گالری هنری آوات
    دست سازه های یه گروه بچه مهندس
    😎😎
    خاطرات و اتفاقات قشنگ خودتون رو به راحتی میتونید ثبت کنید و با خودتون داشته باشید
    🤩🤩
    طرح گردنبند دستبند گوشواره آویز ماشین و… با عکس دلخواه شما
    اشیا خاطره انگیز و ارزشمند رو دست سازه های آوات همیشگی کنید
    💜💙💚💛🧡
    برای همه سلیقه ها هم برای خانم ها هم آقایون گالری آوات همیشه یه چیز جدید برای معرفی داره😉

    پاسخ
  92. نوید
    نوید گفته:

    سلام دکتر جان
    مدل کار شرکت ما شبیه صحبت های شما است با این تفاوت که ما سعی در این داریم که با بولد کردن قسمت نجات جان فرد و بررسی از دید هزینه های ( خسارت جانی و هزینه های جانبی ناشی از سقوط ) که شرکت هایی که بحث کار در ارتفاع را دارند آموزش های ایمنی بدهیم .

    پاسخ
  93. مریم
    مریم گفته:

    سلام.نزدیک یکسال در منطقه محلی یک معازه پوشاک باز کردم.با وجود اینکه اجناس خوب وبا درصد سود واقعا پایین میفروشم.به خاطر محل بودن معازه ام و عادت ساکنینش به خرید از مناطق اطراف نه محل فروشم واقعا پایین و تحت تاثیرحوادث اقتصادی اخیر به زور کرایه اش هم در میاد .تبلیعات هم در حد پخش تراکت همراه پاکت در سوپرها یا دم منزل ها داشتم اما باز فروش کساد..ممنونم

    پاسخ
  94. سمکو
    سمکو گفته:

    سلام
    وقت بخیر.
    بنده یکسال است که در زمینه تعمیرات موبایل فعالم.اما سر فرو بردن در تعمیرات را بلندپروازی نمیدانم. و سیر افزایشی برای کارم میخوا. چیزی که اصل و هد علم باشه. دز زمینه تعمیزات یادگیری ها و نجربیات کسب شده. اما نمیدونم قدم بعدی باید چی باشه.
    ورود به بیزینس و واردات قطعات.
    یا در قالب یک شرکت کار رو گسترش بدم و …

    پاسخ
  95. MinVa
    MinVa گفته:

    سلام جناب دکتر عزیز و گرامی،ممنون از راهنمایی های همواره کارآمد شما
    کسب و کاری که من در مسیر اجراش هستم:
    ساخت اسباب باز هایی در حوزه بازی درمانی شناختی-رفتاری برای کودکان است تا پروسه درمان را برای کودکان جذاب تر کند و در همین راستا،موجب استقبال بیشتر از کار درمانگر کودک می شود و مراجعان بیشتری جذب می کند

    پاسخ
  96. مریم
    مریم گفته:

    سلام من روانشناس ومشاورم با گرایش زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج چطور میتونم تو کارم بهتر عمل کنم

    پاسخ
    • سارا نجفیان
      سارا نجفیان گفته:

      تجربه شخصی من این است که مراجع شما باید بداند نظر شخصی نمی گیرد. اشاره به نظریه پردازی که از شیوه اش استفاده می کنید می تواند کمک کننده باشد.
      مثلا مشاوره پیش از ازدواج ما از تئوری انتخاب استفاده می کرد. به جهت مسایل فرهنگی و مذهبی و … بهتر است ارجاعی به نظریه پردازان داشته باشید تا متهم به “عمه تراپی” نشوید.

      پاسخ
  97. سونيا بني بشر
    سونيا بني بشر گفته:

    دکتر جان من شغلم وکارم وکالت هست ولاغیر وهیج هنر دیگری ندارم ولان مدتی هست خدود ٣ سال اوضاع خراب شده مشتری نیست دوست دارم کسب وکارمو رونق بدم

    پاسخ
  98. فاطمه
    فاطمه گفته:

    سلام اقای دکتر
    من تا الان مارم کسب و کار نبوده شغلم پرستاری بوده ولی همیشه نظر مراجعم برام خیلی مهم بوده و به جرات میتونم بگم رضایت قطعی داشتن همیشه چه در جایگان نرس بخش چه جایگاه رئیس بخش
    الان قراره وارد شرکت تجهیزات دارویی و بیمارستانی بشم در پست مدیریتی و این یه مقدار برام استرس زا هست
    همون شیوه برخورد با مراجعینم تو بیمارستان و پرسنل زیر مجموعم می تونه تو این پوزیشن هم کمکی باشه برام؟

    پاسخ
  99. سوگل نيك راه
    سوگل نيك راه گفته:

    سلام اقای دکتر ،من دارم یه کسب و کار در منزل راه اندازی می کنم
    پارچه روسری میخرم روی پارچه طراحی می کنم
    البته تازه کارم و شروع کردم
    قصد دارم انشالله تو اینستا گرام کانال برای فروش روسری راه اندازی کنم
    خوشحال میشم اگه نظری داشتید بفرمایید

    پاسخ
  100. ساناز
    ساناز گفته:

    سلام
    اقای دکتر کار صنف ما از این حرفا و صحبتا گذشته …
    صنف طلا هستیم یک گرم طلای ساخته شده ۶۰۰ هزارتومن کسی دیگه جرات کادو‌ دادنم نداره برای عروسی ها هم دارن بدل میخرن

    پاسخ
    • سارا نجفیان
      سارا نجفیان گفته:

      فریب اعداد رو نخورید. از این فرصت رکود برای تقویت و اضافه کردن توانایی های خود استفاده کنید. نیاز بازار پس از گرانی طلا را بسنجید و بازارهای جدید را دریابید. سیستم اقتصادی ضمن تغییراتی که می کند بازارها نیز دگرگون می شوند. اقتصاد چرخه است و دوباره دوران رونق برمیگردد. برای دوران رونق آماده باشید.

      پاسخ
  101. فاطمه زمانی
    فاطمه زمانی گفته:

    من کیفهای چرم طبیعی کاملا دستدوز میدوزم با توجه به وسع مالی مشتری و چرم منطبق با پولی که حاضرید پرداخت کنید بابت کیف با بهترین کیفیت در اون سطح انتخاب میشه…تمیزی کیفها در حدی هست که شما این احتمالو میدید که با چرخ دوخته شده😊

    پاسخ
  102. آذین جلالی
    آذین جلالی گفته:

    من معمار هستم و با توجه به جوان بودنم نمونه کار اجرا شده ندارم. چه طور میتونم با کارفرماها یا شرکت ها وارد گفت و گو بشم که به من اعتماد بکنن و پروژه هاشونو به من بسپرن؟
    سوال دوم: اینکه من بیشتر ترجیح میدم یه عضو متوسط توی یک سازمان بزرگ باشم تا رییس توی یه شرکت کوچک با توانگر شدنم منافات داره؟
    ممنون از همه ی زحماتتون جناب آقای دکتر شیری

    پاسخ
  103. رویا
    رویا گفته:

    معلم هستم در مقطع پیش دبستانی . اولویت در آموزش های من اموزش های بالای علمی نیست اولویت ایجاد حس اعتماد به نفس و ایجاد برقراری ارتباط کودکان با محیط تجربه ی لذت و تعامل با محیط و اطرافیان هست و در کنارآن اموزش های علمی متناسب گروه سنی ۵ تا ۶ سال نه کمتر و نه بیشتر به کودکان ارائه میشود

    پاسخ
  104. سعيده
    سعيده گفته:

    سلام. من اون تبلیغ کار را از روی صحبت شما و پست تون گذاشتم برای نمونه. که ببینم منظور شما این بوده و متوجه اشتباهاتم در این نوع تبلیغ بشم. الان در زیر پست شما همه مشاغلشون را عنوان میکنند بدون هیچ یک از توضیحات شما. من درست متوجه شده ام یا خیر. ممنون که پاسخ میدهید.

    پاسخ
  105. علی احمدی
    علی احمدی گفته:

    سلام دکتر جان
    من توانمندیم رو بعد نزدیک به ۱۰ سال کار شناختم
    کاری که من به خوبی ازش عهده اش بر میام شامل چند مرحله میشه
    ۱ مشاهده و آشنای (سازمان ، شرکت، کسب و کار یا …)
    ۲ پیدا کردن مسئله (مشکلات، چالش ها، ضعف ها و…)
    ۳ بررسی و تحایل مسئله ها
    ۴ پیدا کردن ایده و راه حل های خلاقانه و موثر
    ۵ پیاده کردن راه حل تا برطرف شدن مسئله
    ۶ رسیدن به نتیجه مناسب

    این کار رو چند بار تو پروژه های کوچیک چند روزه تا پروژه های بزرگ چند ساله در سمت های مختلف از کارمند ساده تا مدیر ارشد و حتی پیمانکار مستقل اجرا کردم و از نتیجه اش راضی هستم
    فقط چند سوال اساسی دارم
    اول اینکه اسم این حرفه چی هست؟
    دوم چطور میشه به مدیران سازمان های بزرگ فهموند که این کار ها از من جون ۳۱ ساله بر میاد ؟
    سوم قدم های پیشرفتم رو چطور انتخاب کنم؟

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      سوال خوبیست ولی هدف این تمرین این نبوده یعنی نیمرسم بررسیش کنم
      اسم این شغل مشورت مدیریتی است

      پاسخ
  106. ماهون
    ماهون گفته:

    فکر کن یک هدیه ی خاص برای یه فرد خاص میخوای ، میتونی به یه درخت فکر کنی! نه نه اینجوری که نه! به زندگی دوباره ی یه درخت فکر کن، یه قطعه ی چوبی کوچولو که یه داستان عاشقانه در دلش نهفته، شاید ماموریت ماهون در این دنیا ، این باشه که عشق رو از طبیعت بگیره و در جهان جاری کنه
    *دست سازه های چوبی ماهون* ‌

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      ماهون جان
      زبان شعر و استعاره را افراد کمی دریافت میکنند
      این بسیار ریسکی است که مخاطب بیابیم اینجوری
      به زبان ساده من دیپلمه بنویس ببینم

      پاسخ
  107. حمیده پیری
    حمیده پیری گفته:

    سلام آقای دکتر ممنون بخاطر این قسمت از آموزشها. من یه تازه کارم . در حال حاضر کیک و شیرینی خانگی درست میکنم اما پله های بسیار بالاتری در ذهنم دارم . بدون آگاهی و سواد و تخصص امکان نداره موفق بشیم به همین دلیل هم در زمینه کارم و هم در زمینه بازاریابی و فروش در حال گذراندن دوره های جدید و به روز دنیا هستم.با وجود تمام موانع متعهدم که پیش برم✌🌹

    پاسخ
  108. زینب حسین پور
    زینب حسین پور گفته:

    سلام من یک طراح گرافیک هستم و میتونم به شما کمک کنم که با زبان تصویر اهداف سازمان یا کسب و کارتون رو در زمانی کوتاه با بیشترین تاثیر به مخاطب منتقل کنید.

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      زینب جان
      خوب اومدی ولی یک قدم اصلی تر بردار
      اگر همه اینها را انجام دادی ، چی دست من را میگیره ؟ فروشم بیشتر میشه؟ شهرتم؟ برندم ؟
      اون را درج کن…پله آخر را اول درج کن

      پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      معصومه عزیز
      اینکه اون عروسکها با عشق تهیه شده اند ، البته جای تقدیر دارد ولی در راستای مساله من مشتری نیست لذا درجش در شعار تبلیغاتی شما از نظر من گدایی کردن از مشتری است
      مشتری عروسک چه کسی است؟
      موقع خرید عروسک به چه چیزهایی فکر میکند ؟ من نمیدانم ولی مثلا : جنس ضد الرژی بچه ؟ مواد بازیافتی است ؟ رنگهاتون چطور؟
      رو اینها مانور بده

      پاسخ
  109. سمانه
    سمانه گفته:

    سلام و عرض ادب
    پدرم شرکت تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی دارند و من مدتی در آنجا مشغول هستم،با توجه به دوره های مدیریت که گذراندم و هدف مبتنی بر ۳ اصلی که شما فرمودید،به نظر جای پیشرفت و فیدبک بهتر با توجه به زمانی که صرف کار میشود دارد تا رضایت بخش تر باشد…..
    با تشکر از صحبت های به شدت سازنده و موثر شما در همه زمینه ها

    پاسخ
  110. فيروزه
    فيروزه گفته:

    اقای دکتر من فوق لیسانس معماری دارم و چندین و چند دوره ی آموزشی رو غیر از دانشگاه گذروندم … یک سال هم تجربه کار مربوط به رشته رو دارم که خیلی موفق بودم اما اصلا علاقه نداشتم … الان از شروع کردن کار جدید می ترسم و حتی نمی دونم چی دوس دارم
    لطفا من رو راهنمایی کنین

    پاسخ
  111. سهیل توفیقی نیاکی
    سهیل توفیقی نیاکی گفته:

    سلام آقای دکتر شیری
    کار من فروش قطعات ماشین آلات راهسازی و تعمیر این ماشین هاست. البته در حال خوندن ارشد مکانیک هم هستم.
    بیشتر افرادی که تو این بازار هستن نسبتا سواد این کار رو ندارن و تجربی کار می کنن.
    با توجه به مطالبی که فرمودید ، اولین کاری که می کنم اینه که مطمئن بشم این قطعه ای که می خوان مشکلشون رو حل می کنه یا نه.
    بعد از اون راهنماییشون می کنم تا چجوری از خراب شدن دوباره این قطعه پیشگیری کنن.
    ممنون متن آموزندتون 🌷

    پاسخ
  112. Mannaneh
    Mannaneh گفته:

    من مربی رقص هستم… همه فکر میکنن رفتن کلاس رقص یعنی بی عیب رقصیدن… اما من میگم با آموزش های من میتونید با یه حال خوش از رقصتون لذت ببرید و این حس خوب رو به دیگران منتقل کنید… با حس خوب و اعتماد به نفس رقصیدن نه تنها تمام بیماری های شما رو بهبود میبخشه بلکه دریچه ایست برای شروع اتفاقات خوب زندگی… به یه جلسه امتحان کردنش می ارزه😉😉😉

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      بیام کلاست؟
      به نظرم خوب بود ولی بخشیش به نظرم انتظار مشتری را الکی بالا میبری :
      “نه تنها تمام بیماری های شما رو بهبود میبخشه بلکه دریچه ایست برای شروع اتفاقات خوب زندگی”
      من باشم مینویسم :
      کسانی هستند که با هارمونی رقص توانسته اند حتی جلوی بیماری را گرفته اند
      ملایم تره

      پاسخ
  113. پانته آ ساربانها
    پانته آ ساربانها گفته:

    من یه عکاسم و با همه تکنیک هایی که بلدم تصاویری رو به مشتری ارائه میدم که کمترین ویرایش رو نیاز داره و از دیدن عکسها که اکثرا با حالت های طبیعی ، فوق العاده به نظر میرسن ذوق زده شون میکنم

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      نکته ای عالی گفتید پانته آ، شاگرد قدیمی
      عکسی از شما میگیرم که کمترین ویرایش را بخواهد و طبیعی ترین خاطره نزدیک به خودتان باشد
      من به زیبایی طبیعی احترام میگذارم و اگر شما نیز اینگونه هستید ، فرصتی بگذاریم که زیباییهای زندگی شما را ثبت کنم

      پاسخ
  114. سميه فراهاني
    سميه فراهاني گفته:

    با سلام و احترام
    دکتر جان من در حوزه توزیع تخصصی و فوق تخصصی معاونت در مان دانشگاه علوم پزشکی ایران کار میکنم و این موارد رو رعایت میکنم .رضایتشون رو جلب میکنم
    ولی الان خیلی تو فکرم که چه کنم پزشکان خصوصا در مانی ها در مراکز ماندگاری بیشتری داشته باشند تا به نفع بیمار تمام شه البته که رضایت پزشک حاصل بشه اون حل میشه
    متاسفانه چون شغلم دولتی است خیلی نمیتونم مامور بدم
    مثلا پیشنهاد بدم برا رفع خستگی متخصصین جراحی یک صندلی ماساژ بزارن تا به کمک خودشان و مقداری از درآمد پرکیس بیمارستان
    منتها فکر میکنم مسخره ام کنن

    پاسخ
  115. حميرا
    حميرا گفته:

    سلام آقای دکتر ، ممنون می شم در مورد مرکز آموزش کودکان ( فارسی – انگلیسی ) در یک برج نسبتا پر واحد در تهران بفرمائید ، می خوام بدونم پیمانکار کار بشم و انجام بدم یا ؟

    پاسخ
  116. سولماز شاهين
    سولماز شاهين گفته:

    سلام و درود دکتر شیرى عزیز دیدگاه من به نظرات و ایده هاى شما همیشه مثبت و تحسین برانگیز بوده و بعضاً سعى مى کنم خودم رو در موفقیت هم تراز شما کنم که کار بسیار سختى است اما من تلاشم رو مى کنم . من شغل اصلیم مباحث ادارى ، حسابدارى و بازرگانى است در یک شرکت خصوصى ، در کنار کار خود فروش کارتریج نیز دارم و از آنجایى که به نوعى تولید کننده هستیم خیلى مایل هستم کالاى خودم رو به کسانى که با آنها همکار هستم عرضه نمایم و تمایل دارم این مطلب بدون تاثیر در کار اصلى خود و در مسیر درست و هدفمند حرکت داشته باشد خوشحال مى شوم پیشنهاد و نظرات همیشه موثر و سازنده خودتان را بشنوم.

    پاسخ
  117. فيروزه
    فيروزه گفته:

    آقای دکتر من فوق لیسانس معماری دارم و چندین و چند دوره آموزشی رو غیر از دانشگاه گذروندم … تجربه یک سال کار مربوط با معماری رو دارم که خیلی موفق بودم اما علاقه نداشتم … الان از شروع کردن کار جدید می ترسم و حتی نمی دونم به چی علاقه دارم
    لطفا کن رو راهنمایی کنین

    پاسخ
  118. Sep
    Sep گفته:

    سلام جناب دکتر 🌹 ممنون از این امکانی که در اختیارمون گذاشتین .
    کسب و کار من: فروش آثار نقاشیِ دکوراتیوِ سفارشی، مناسب دیزاین و دکور منزل و محل کار مشتری.

    پاسخ
  119. پرديس
    پرديس گفته:

    سلام وقتتون بخیر استاد عزیز،من طراح فرش هستم، به تازگى مستقل از شرکتهاى فرش کار میکنم،براى خودم یه دفتر کوچیک زدم، بازار یابى کردم و کار میکنم،ولى احساس میکنم اعتماد سازى باید باشه،بلد نیستم از کار تعریف کنم و هر جا میرم میخوان با پایینترین قیمت باهام کار کنن که اصلا منطقى نیست، از یه طرف میگم باید الان مشترى جذب کنم تا اعتماد سازى بشه با قیمت پایین ، خیلى نمیدونم چیکار کنم

    پاسخ
  120. الهام محمدي
    الهام محمدي گفته:

    سلام
    الهام محمدی هستم، در دفتر هواپیمایی کار میکنم. میتونم به شما در زمینه های توریستی که شامل اخذ ویزا، رزرو هتل، بلیت، تور و … هست کمک کنم.

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      کار من اینست که ویزای بی دردسر برای شما بگیرم
      بلیط با هزینه کمتر ، توقف کمتر در فرودگاههای بین المللی
      هتلی را که offer خورده بدون مشکل پرداخت دلاری براتون رزرو میکنم و درباره اتاقهای بهتر تخفیفهای خوب میگیرم

      پاسخ
  121. علی سدیدی
    علی سدیدی گفته:

    سلام
    من در زمینه تبلیغات تلگرامی و ساخت اپلیکیشنهای آموزشی در زمینه کشاورزی فعالیت دارم
    تحت عنوان ایران کشاورزی
    میتونم یه کسب و کار مرتبط با کشاورزی و محصولتونو راحتتر معرفی کنم
    و تبلیغات هدفمندی به شما ارائه بدم

    این بود معرفی کار من

    پاسخ
  122. گندم
    گندم گفته:

    با تمرینات شناختی و حرکتی توصیه شده کودک شما در درس دیکته بهتر عمل می کند نارسا نویسی او با تمرینات حرکتی ظریف بهبود می یابد . با تمرینات هوازی و ایروبیک ظرفیت حافظه کاری او افزایش می یابد.

    پاسخ
  123. سميه
    سميه گفته:

    سلام جناب دکتر گرامی
    من کارشناسی معماری میباشم که مدت ۶ سال در یک شرکت مهندسین مشاور به عنوان کمک طراح و ناظر معماری و پیگیری أمور اداری شاغل هستم اما الان به شدت بابت افزایش درامد و کار در محیط جدیدتر و مهمتر از همه ارتقا معلومات در زمینه کارم دنبال تغییر محل کارم میباشد اما خیلی احساس ضعیف بودن دارم و حس میکنم به عنوان یک مهندس معمار دستم خالی میباشد و اعتماد به نفسم خیلی کم میباشد .
    لطفا راهنمایی ام کنید .
    ضمنا عذر هم میخواهم در این مقاله و تقریبا خارج از درخواست شما مطلبم را قرار دادم .🙏

    پاسخ
  124. نوشین
    نوشین گفته:

    سلام وقت شما بخیر من به نوعی درمانگر کودک هستم و در یک مرکز مشاوره مشغول به کار با کودکان در زمینه اختلال یادگیری و رفتار درمانی هستم بیشتر مواردی را که شما فرمودین انجام میدم و مراجعه کننده های من راضی هستن اما خیلی خیلی دلم میخواد مراجعه کننده بیشتری داشته باشم و گسترده تر کار کنم.درشهر همدان زندگی میکنم.

    پاسخ
  125. پرستو فرجی
    پرستو فرجی گفته:

    سلام جناب دکتر
    من و همسرم حدودا ۳ ساله که (هر دو با تحصیلات کارشناسی ارشد) مشغول تولید انواع کیف و کیس نگهداری و حمل لوازم ماهیگیری هستیم.
    همسرم بخش طراحی و برش رو به عهده داره و من بخش اجرا و دوخت
    البته به تازگی یک نفر خیاط رو هم استخدام کردیم.
    تمام سعی مون بر بالا بودن کیفیت محصوله
    و خداروشکر مشتری هامون بسیار راضی هستن
    مستندی هم از کار ما ساخته شده به نام “قصه رسیدن”از شبکه مستند قسمت ۲۸, به مدت بیست دقیقه
    اگر تماشا کنید بسیار باعث افتخار ماست.

    پاسخ
  126. میترا
    میترا گفته:

    سلام آقای دکتر. برای بهبود وضعیت وکالت در تهران اون هم در شرایطی که ما هیچ رابطه و دلالی نداریم ، چیکار باید انجام بدیم؟ بخدا هم تحصیلات عالیه داریم هم وجدان هم انصاف هم مردم داری ، ولی پرونده نمیاد …

    پاسخ
  127. فاطمه
    فاطمه گفته:

    من طراح کامپیوتری طلا و جواهر هستم! طیف مراجعین من بسیار متفاوتن! از افرادی که عاشق جواهرات هستن تا اشخاصی که برای خرید های ضروری مراجعه میکنن! من به عنوان یه طراح باید با مراجعم طوری برخورد کنم تا حس راحتی درش برانگیخته شه تا با همکاری هم به جمع بندی برسیم در مورد مدل سفارشی! و موظفم هر قدر لازم هست سفارش رو اصلاح کنم تا مشتری با رضایت کامل از طرحش سراغ ساخت کارش بره!

    پاسخ
  128. بیکزاده
    بیکزاده گفته:

    با سلام و عرض ادب، ضمن تشکر از شما، متن زیر ، قسمت “درباره ما” کاتالوگ معرفی شرکت ما است. ممنون می شوم نظر خودتان را بفرمایید.
    “”همانطور که مستحضر هستید، دفاتر فنی شرکت های عمرانی، بخش مهمی از مجموعه می باشد ودر صورتی که این بخش دارای عملکرد مطلوب و بهینه نباشدمی تواند عملکرد کل مجموعه را دچار مشکل کرده و حتی موجب زیان دهی شرکت گردد.از اینرو بکارگیری نیروهای متخصص و با تجربه در دفاتر فنی امری ضروری و اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، ولیکن با توجه به شرایط پروژه های عمرانی در بیشتر مواقع بکارگیری تمام وقت نیروهای با تجربه و متخصص در دفاتر فنی صرفه اقتصادی ندارد و از سوی دیگر بکارگیری نیروهای کم تجربه با حقوق پایین تر نیز می تواند عملکرد کل مجموعه را دچار مشکل کرده و حتی موجب زیان دهی شرکت گردد.
    گروه مهندسی عمران برآورد افتخار دارد تا با استفاده از نیروهای متخصص و دارای تجربه کافی در پروژه های بزرگ ملی در رسته های راه و ابنیه ،مجموعه ای توانمند به منظور ارائه خدمات تخصصی در حوزه مسئولیت های دفاتر فنی ایجاد نموده تا فرصت برون سپاری این فعالیت ها ، برای شرکت های عمرانی فراهم باشد،که این امر به طور یقین نه تنها موجب کاهش هزینه ها و دغدغه های مدیران شرکتها شده، بلکه افزایش کیفیت خدمات ارائه شده باعث بازدهی مالی شرکتها می شود

    پاسخ
  129. سميه
    سميه گفته:

    سلام جناب دکتر
    من کارشناسی معماری میباشم که مدت ٧ سال در یک شرکت مهندسین مشاور به عنوان کمک طراح و ناظر معماری و پیگیری أمور اداری شاغل هستم اما الان به شدت بابت افزایش درامد و کار در محیط جدیدتر و مهمتر از همه ارتقا معلومات در زمینه کارم دنبال تغییر محل کارم میباشد اما خیلی احساس ضعیف بودن دارم و حس میکنم به عنوان یک مهندس معمار دستم خالی میباشد و ترس از

    پاسخ
  130. احسان رضازاده
    احسان رضازاده گفته:

    سلام
    من کمک می‌کنم تا مراجعانم بتوانند ترس از صحبت در جمع را مدیریت کنند؛
    حرف کم نیاورند،
    و بتوانند با کلامِ متقاعدکننده به خواسته‌هایشان در ارتباط با مدیر، کارمند، همسر و… برسند.

    (صمیمانه از وقتی که میگذارید و آموزش‌های اثربخش شما سپاسگزارم دکتر شیری بزرگوار)

    پاسخ
  131. Eli
    Eli گفته:

    سلام
    برای کارهایی که احساس نیاز توشون دخیل نظرتون چیه جناب دکتر
    مثلا فروش اینترنتی عروسک های خاص و دست ساز ؟

    پاسخ
  132. مریم سادات هاشمی
    مریم سادات هاشمی گفته:

    اخی دکتر جان ممنون چه قشنگ گفتید. من تازه دارم وادی کوچینگ میشم. کوچ هدفگذاری . چون خودم توی سن ۳۰ سالگی از خواب بیدار شدم، دوست دارم کمک کنم ادم ها، این حس خوب رو تجربه کنن.
    دغدغه این روزهامه که چطوری شروع کنم. کوچینگ درشهر من شناخته شده نیست ، هدفمندی معقوله جذابی نیست و من در شهر غریبمممم😩😔😔😔

    پاسخ
  133. محسن شفیعی
    محسن شفیعی گفته:

    سلام
    ما پرورش دهنده زنبور عسل و تولید کننده ی نمونه ی کشوری عسل هستیم، تنها راه قابل اعتماد برای تشخیص عسلِ طبیعی، انجام آزمایش ه ، ما برای آسودگیِ خیالِ شما، نتایج آزمایشهای محصولاتمون رو به شما ارائه میدیم.

    پاسخ
  134. احسان رضاخانی
    احسان رضاخانی گفته:

    سلام
    ما قصد داریم با دیدگاه پایداری طبیعت، پلتفرمی رو طراحی کنیم برای طراحی در مقیاس‌های کوچک از کارت ویزیت و صفحات مجازی تا مقیاس‌های بزرگ شهری که فارغ از مکان و زمان باشه به این معنی که سدی که برای کارفرما ایجاد شده در نقطه و زمان خاصی از دنیا، از بین بره و هر جا که باشه در هر زمانی که راحت بود اطلاعاتش رو به ما برسونه تا ما بتونیم در کمترین زمان، پروتوتایپ هامون رو به کارفرما از طریق دنیای مجازی ارائه بدیم.

    پاسخ
  135. Farahnoush
    Farahnoush گفته:

    سلام آقای دکتر
    نظرتون در مورد اینجور معرفی برای کار من چیه؟
    ممنون از راهنماییاتون🌻🌻
    من مشاور تغذیه ام اینجا هستم تا به شما کمک کنم احساس رضایت بیشتری در مورد فرم بدنتون داشته باشین و حس خوب سلامتی و تندرستی رو با ما تجربه کنین😊

    پاسخ
  136. گلمهر خاكسار
    گلمهر خاكسار گفته:

    ارائه کلیه خدمات تخصصی ناخن با بهترین مواد و کیفیت در محیطی ارام بارعایت اصول بهداشتی کامل به منظور حفظ سلامت شما
    ( البته برای خیلی ها قیمت مهمه اما نمیدونم چی بنویسم که اول به کیفیت فکر کنند بعد قیمت)😊

    پاسخ
  137. ملیحه
    ملیحه گفته:

    اقای دکتر شیری نازنین درباره کسب و کار بیشتر مطلب بذارید و کتاب خوب معرفی کنید.این چیزیه که تو این شرایط بهش نیاز داریم.سایه تون مستدام

    پاسخ
  138. بهار
    بهار گفته:

    سلام دکتر من طراح طلا و جواهر هستم ، و طرح هایی میخوام بزنم که به نظرم خودم زیبا هستند یعنی قشر سنتی پسند جامعه که شاید تو بازار ٨٠ درصد خرید و انجام میده اصلا نپسنده و از طرفی من میخوام طرح ها نو و تازه و مدرن باشند . چیکار باید بکنم برای جذب مشتری

    پاسخ
  139. زهره
    زهره گفته:

    سلام دکترجان
    ما یه آموزشگاه موسیقی تازه تأسیس داریم که هنوز نتونستیم جذب هنرجوی چندانی داشته باشیم، و البته جایی هم هستیم که شاید به فاصله هر ۲۰۰ متر یه آموزشگاه موسیقیه.

    پاسخ
  140. نیر صالح
    نیر صالح گفته:

    تدریس خصوصی کامپیوتر
    نرم افزارهای گرافیک و طراحی سایت را
    در کمترین زمان با کمترین هزینه بطور حرفه ای بیاموزید

    یاموزید.

    پاسخ
  141. پرستو فرجی
    پرستو فرجی گفته:

    سلام جناب دکتر شیری
    من و همسرم حدودا سه ساله که مشغول تولید انواع کیف و کیس نگهداری و حمل لوازم ماهیگیری هستیم
    هر دو تحصیلات کارشناسی ارشد مهندسی داریم
    همسرم بخش طراحی و برش رو به عهده داره و من بخش اجرا و دوخت
    به تازگی یه نفر خیاط رو هم استخدام کردیم
    تمام تلاش مون بر بالا بودن کیفیت محصوله و بهترین متریال های موجود در بازار رو تهیه میکنیم
    مشتری هامون هم خداروشکر بسیار راضی هستند
    مستندی هم از مجموعه کار ما ساخته شده بنام “قصه رسیدن” از شبکه ی مستند, قسمت ۲۸
    اگه از وبسایت شبکه مستند تماشا کنید باعث افتخار ماست
    و اگه راهبری بفرمایید که منت گذاشتید بر سر ما
    خیلی ممنونم

    پاسخ
  142. طيبه لركى
    طيبه لركى گفته:

    سلام استاد ، من کارشناسی و ارشدم رو در رشته مشاوره خانواده گذروندم و کارگاه های زیادی هم رفتم ، علاقه زیادی به کار باکودک دارم و دوره های بازی درمانگرى هم گذروندم ولی متاسفانه نمیدونم از کجا شروع کنم ؟

    پاسخ
  143. صبا
    صبا گفته:

    سلام،وقتتون بخیر
    من خیلی به کارهای هنری علاقه دارم و دوست دارم با کارهای هنری من دوستاتون رو سورپرایز کنید

    پاسخ
  144. ندا
    ندا گفته:

    سلام،از اونجایی که من کسب و کار مستقل ندارم برای معرفی و هنوز با پوزیشن کارآفرینی فاصله دارم بنابراین کسب و کار من خودم و تجارب و ظرفیتهامه ، همونهارو معرفی میکنم!
    برای مجموعه ی خودتون اگر به یک نیروی فارغ التحصیل مدیریت نیاز دارید که بسیار ایده پرداز و خلاقه، توانایی ایجاد مزیت های رقابتی خاص و نو برای شما نسبت به رقباتون رو داره،از نوجوانی برای درک بازارهای مختلف انواع مشاغل رو انجام داده و در سرچ منابع و راهکارها آدم قدرتمندیه میتونید به من اعتماد کنید و اگر دوماه فرصت کارآموزی در اختیار من بگذارید تمام این توانایی هارو در ارتقا هرآنچه که بهم واگذار میکنید اثبات خواهم کرد.

    پاسخ
  145. عرفان
    عرفان گفته:

    سلام دکتر شیری عزیزم .ممنون از تمام زحماتی ک برای بهتر شون حالمون کشیدین و ممنون از اینکه با وجود مشغله کاری زیاد به فکر رشد کسب کارهای ما هستید.
    یک مغازه کوچک فروش تنپوش های سنتی دارم همراه با کیف و بند عینک و ازین نوع وسایل . در طول هفته مغازه فروش چندانی نداره گهگاه اخر هفته ها فروش خوبی داریم .در شهر کوچکی در استان کرمان مغازه قرار داره

    پاسخ
  146. مرتضی
    مرتضی گفته:

    شما شایسته رشد و سود در تجارتتان هستید ، با گزارشهای مالی خاص به شما ، اطمینان ، شفافیت و مسیر اصلی شکوفایی تجارتتان را هدیه میدهیم

    پاسخ
  147. مریم
    مریم گفته:

    سلام و شبخوش
    من نقاشم.
    می تونم با طراحی یک تابلوی منحصربفرد به دکوراسیون منزل یا محل کارتون روح تازه ای بدم، روحیکه نسلهای بعدتون رو هم ملاقات کنه.
    می تونم تابلویی براتون بکشم که هدیه تون تکرار و فراموش نشه !

    پاسخ
  148. Yas
    Yas گفته:

    سلام کار من بهتر دیده شدن کار شماست کمک به آمار فروشتون با یک معرفی جذاب از محصولاتتون .
    من عکاس تجاری ام

    پاسخ
  149. سارا قاسمي
    سارا قاسمي گفته:

    آیا تابحال انتخاب و خرید هدیه برایتان دغدغه شده است؟
    در میان انتخاب های بیشمار ، یک دستسازه گزینه ای ارزشمند میباشد که تلفیقی از ذوق ، زمان و هنر خالقش را در خود دارد.
    یعنی چیزی فراتر از یک شئ!
    گروه هنری…. تولیدکننده هدایای دستساز متنوع مطابق سلایق شماست.

    ☺️چطوره؟

    پاسخ
  150. سارا
    سارا گفته:

    کارهای فنی پروژه های عمرانی خود را با خاطری آسوده به ما بسپارید. تهیه کلیه اسناد(صورتجلسه،صورت وضعیت،نقشه و … الی لایحه تاخیرات و لایحه خسارت) با استفاده از به روزترین نرم افزارهای مربوطه
    (آقای دکتر من میخواهم کسب و کار خودم رو در ماه آینده شروع کنم،الان مشغول انجام پایان نامه ارشد هستم ولی ده سال هم سابقه کار در شرکت های بزرگ رو دارم،دقیقا نمیدونم این دو خط بالا چیزی بود که شما خواسته بودید یا در حد یک آگهی ه☺️)

    پاسخ
  151. شهرزاد
    شهرزاد گفته:

    سلام دکتر جان،اینجوری یعنی معرفی کنم؟!
    من اکستنشن کار مو و مژه هستم.مراجعین من بدون هیچ آسیبی میتونن حجم،قد ورنگ دلخواه رو به موی خودشون اضافه کنن.و یا بدون نیاز به ریمل،هر روز طاهری آراسته و زیبا داشته باشند.

    پاسخ
  152. مروارید
    مروارید گفته:

    سلام آقای دکتر
    من مدیر اجرایی و فروش آدیداس و ریباک در تهران و چند شهرستان هستم. (۱۵ شعبه)
    مطلب عالی بود.
    لطفا از آنجایی که آموزش پرسنل و پیشرفت روند فروش در حیطه کاری من هست میشه مطالب بیشتر در این زمینه بگذارید. اگر کتاب هم معرفی کنید که خیلی لطف کردین. ممنونم.

    پاسخ
  153. محمد
    محمد گفته:

    خوب درس دادن به فرزند شما یک اتفاق نیست،یک هنره.
    راستی نگران هزینه هاش نباشید که توی این گرونی ها ما هوای خانواده های ایرانی را داریم.

    سامانه معلم خصوصی

    پاسخ
  154. مژده مقدم
    مژده مقدم گفته:

    با سلام و ارادت، من دکترای فیزیولوژی هستم و شغلم طراحی فضای سبز است و توی این کار موفق بودم ولی الان دارم به کار دیگه ای در کنار کارم فکر میکنم. آموزشگاه آشپزی داریم و تا پارسال درآمد مطلوبی داشتیم. الان دنبال یک تحول جدید هستم، درآمد بیشتر با رضایتمندی بیشتر مشتریان در این اوضاع اقتصادی نابسامان… تهیه مواد خوراکی ( کیک فینگرفود شیرینی و انواع نان و …) با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتری، تا با چشیدن هر نمونه روحش تازه بشه و حس خوب بودن و لذت بردن را در چهره اش ببینیم.
    اول راهم نمیدونم چطور باید معرفی کنم

    پاسخ
  155. گلسا
    گلسا گفته:

    سلام وقت بخیر
    ممنونم از همه درسها، بیشتر پیج اینستاگرام دنبال میکنم حتی پیام های کوتاه و کپشن ها هم آموزنده و مفید هستند.
    من از اسفند شروع کردم به فروش لباس زیر زنانه و مردانه در منزل، کانال و پیج اینستا گرام دارم. چند ماه قبل از شروع کار تحقیق و مطالعه کردم، بوم مدل کسب و کار رو بررسی کردم، حتی برای اسم کانال و پیج حدود یک ماه وقت گذاشتم، همسرم مارکتینگ خونده از راهنمایی هاش استفاده کردم. لطفاً بفرمایید برای بهبود کسب و کارم چه کارهایی انجام بدم؟ و چطور در شرایط اقتصادی فعلی فروش را بالا ببرم؟
    بی نهایت سپاسگزارم
    خدا براتون خوب بخواد 🙏🙏🙏

    پاسخ
  156. صدرا
    صدرا گفته:

    من کارشناس رادیولوژی هستم من با دیدن نسخه پزشک بیمار برایش توضیح میدم که چه اقدامی باید برایش صورت بگیرد و در صورت امادگی بیمار در اسرع وقت کارش رو انجام میدم و ازشون میخوام هرجا که سوالی داشتن یا احساس بدی پیدا کردن حتما بهم اطلاع بدن تا بتونم کمکشون کنم و بعد از تموم شدن کارشون در عرض ١٠ -١۵ دقیقه جوابشون رو تحویل میدم و برای اقدامات بعدی راهنماییشون میکنم ولی نمیدونم چطوری میتونم نظر پزشکان رادیولوژیست را بیشتر نسبت به خودم جلب کنم که موقعیت شغلی بهتری پیدا کنم ؟!

    پاسخ
  157. محمد
    محمد گفته:

    خوب درس دادن به فرزند شما یک اتفاق نیست، یک هنره.
    راستی نگران هزینه هاش نباشید. ما توی این گرونی ها حواسمون به شما هموطن عزیز هست.

    سامانه معلم خصوصی

    پاسخ
  158. Iranbritishconsultancy
    Iranbritishconsultancy گفته:

    من بنیانگذار گروه مشاوره ایران بریتانیا هستم. من به همراه گروهی از دوستانم که همه از بچگی لندن بزرگ شدیم و درس خوندیم و همگی تخصص و فوق دکترا از بهترین دانشگاههای بریتانیا را داریم این گروه را درست کردیم تا به بچه های داخل ایران مشاوره بدیم در هر زمینه ای که تجربه ش رو داریم، درس تحصیل زندگی خارج از ایران و غیره…
    ما فقط علاقه داریم به بچه های موفق توی ایران که دسترسی به اطلاعات درست ندارند اینفورمیشن بدیم و کمک کنیم شاید بتونیم کمترین کمکی باشیم برای پیشرفتشون…

    پاسخ
      • Iranbritishconsultancy
        Iranbritishconsultancy گفته:

        در زمینه ادامه تحصیل و دانشگاههای بریتانیا، چگونگی انتخاب سوپروایزر برای مقطع دکترا، نوشتن رزومه و پیدا کردن کالج معتبر برای خواندن زبان در لندن، چگونگی شروع بیزینس کوچک در انگلیس و غیره… ما یه گروه جوونیم که هر کدوم در این زمینه ها کلی تجربه داریم و موفق.

        پاسخ
  159. مروارید
    مروارید گفته:

    سلام آقای دکتر
    من مدیر اجرایی و فروش آدیداس و ریباک در تهران و چند شهرستان هستم. (۱۵ شعبه)
    از آنجایی که آموزش پرسنل و پیشرفت روند فروش در حیطه کاری من هست میشه مطالب بیشتر در این زمینه بگذارید و کتاب معرفی کنید. ممنونم.

    پاسخ
  160. ندا بهرمندی
    ندا بهرمندی گفته:

    من هنوز کسب و کار خودم رو ندارم ولی از بعضی نکات کسب و کاری شما لذت میبرم. قشنگ میفهمم جای ما فکر میکنید و تصمیماتتون نگرانی های ما رو کم میکنه. اخریش پست همین مقاله: مطالعه این مقاله سه دقیقه طول میکشد… برای منی که اهل خوندن پست طولانی بخصوص توی وبلاک وسایت نیستم قشنگ تشویقم کرد به خوندن. کما این که در پست اینستا ننوشته بود و من نرفتم بخونم😊 یکی دیگه اش این بود که جدیدا تاریخ های تخفیف ها برای هر درس زودتر اعلام میشه که ادم بتونه برنامه ریزی در خرید داشته باشه… خلاصه لذت میبرم از دنبال کردن سایت و کانال و درس ها…

    پاسخ
  161. رضا
    رضا گفته:

    سلام ودرود آقای دکتر.من پخش وفروش لوازم پزشکی دارم.سریع رساندن سفارش به دست مشتری با پیک رایگان و متمایز کردن خودم با محصولات تخصصی جراحی زیبایی که همکاران من خیلی کم کار می کنند. فیلد مصرفی وزیبایی ،قابلیت تامین تمام محصولات مورد نیاز مشتری رابا کیفیت مختلف دارم.

    پاسخ
  162. سولماز
    سولماز گفته:

    معمارم و کارگاه کاشی دست ساز سرامیکی دارم.رویکرد طرحهام کاشیهای ایرانی با یک نگاه جدیده و تمام پروسه تولیدم دستی هست.البته در کنار کاشی دست ساز یک سری ظرف و گلهای سرامیکی هم میسازم .

    پاسخ
  163. سعید بهزادی
    سعید بهزادی گفته:

    سلام.من سعید بهزادی هستم.هر کسب و کاری داری بهت کمک می کنم با استفاده از خلاقیت حداقل دو برابر افزایش فروش داشته باشی.
    …….
    من ۵ ساله که به طور تخصصی در حوزه خلاقیت مطالعه کردم و تصمیم گرفتم تجربیاتم در این حوزه را در کتابی ۵ جلدی تحت عنوان قهرمان بزدل منتشر کنم.خداوند را شاکرم تا الان دو جلد از این کتاب منتشر شده است و تلنگری بوده برای خیلی ها در مسیر خلاق شدن.
    امیدوارم روز به روز خلاق تر باشید

    پاسخ
  164. امیر
    امیر گفته:

    سلام و وقت بخیر آقای دکتر.من دبیر فیزیک کنکور هستم و به تازگی در انتشارات گاج کتاب جدیدی تالیف کردم. دقیقا اولین چیزی که در تالیف این کتاب در ذهنم بود کاربردی بودن کتاب به معنای واقعی خودش برای دانش آموزان بود.اینکه دانش آموزان را بعنوان مشتری ببینیم و در تولید کتاب شاخص های محتوایی و ساختاری و زیبایی شناسی رعایت بشه.

    پاسخ
  165. پرديس آهنگر
    پرديس آهنگر گفته:

    سلام،وقتتون بخیر
    من طراح فرش هستم،به تازگى به صورت مستقل از شرکت هاى فرش کار میکنم،بازاریابى میکنم و کار میکنم،ولى به نظرم باید اعتماد سازى بشه تا آدما بشن مشترى همیشگى،من نمیدونم باید چجورى صحبت کنم که طرف مقابل به کارم اطمینان کنه و قیمت کارارو این همه پایین نیاره،الان که اول کاره همیشه میگم باید قیمت پایین باشه تا مشترى بشن،ولى اونم حدى داره،یه مشکل دیگه هم هست اول کارو باید بفرستى نمونه بزنن بعدش تازه هر وقت دلشون میخواد پول میدن و از سرو تهش میزنن،آدم نا امید میشه،باید یه جورى مذاکره کرد که اینجورى کار آدمو بى ارزش نکنن 😢

    پاسخ
  166. پروانه پاری
    پروانه پاری گفته:

    حال خوب و مناسبی برای خواب شبانه ات با خوردن دمنوش های من برات بدست میاد .چی بهتر از ی خواب راحت و با کیفیت

    پاسخ
  167. الهام رمضان نژاد
    الهام رمضان نژاد گفته:

    با سلام .موسس یک پارک کودک هستم در شهر رشت .جایی که بچه ها می توانند با بازی ،تجربه کنند و به شناخت برسند .در پارک ما به تفاوت بین بچه ها بسیار اهمیت داده می شه و بر پایه روش آموزش غیر مستقیم عمل می کنیم .اسم پارک ما المر هست که خودش داستانی شنیدنی دارد برای همه .

    پاسخ
  168. مجید حسین زاده
    مجید حسین زاده گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز؛
    پیشاپیش از وقت و انرژی که میگذارید، سپاسگذارم.
    ——————————
    زوم لایف تلنگری خواهد بود برای داشتن یک زندگی شاد، سالم و موفق
    وب‌سایت زوم لایف یک مجله اینترنتی است که در سال ۱۳۹۵ راه اندازی شده و در زمینه های سبک زندگی، سلامت، سفر، عکاسی و موفقیت فعالیت می‌کند.
    رسالت ما به عنوان یک پورتال یا مجله اینترنتی، افزایش دانش و آگاهی های اولیه آنان در خصوص موضوعات جاری در زندگی می باشد.

    پاسخ
  169. محبوبه
    محبوبه گفته:

    سلام آقای دکتر. من و همسرم یه کار کوچیک رو توی یکی از کشورهای اروپایی شروع کردیم و میخوایم مشتری جمع کنیم. همسرم لوسترهایی تولید میکنند که بعد از خاموش شدن لامپ ، یه نور ملایمی از خودش داره به خاطر ماده استفاده شده برای ساختش. ممنون میشم اگه راهنمایی خاصی دارین بگین.

    پاسخ
  170. امنه جلاليان
    امنه جلاليان گفته:

    جناب دکتر مقاله عالی بود.من به تازگى کاری از طریق اینستاگرام شروع کردم.فروش کفی های ژله ای برای کسانی که مشکلاتی در انگشتان پا یا کف پاشون دارن.
    مقاله شما به من کلی راهکار داد که جلب رضایت مشتری را در وهله اول کارم قرار بدم.
    تشکر از شما بابت مقاله خوبتون🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    پاسخ
  171. خجسته پارس نژاد
    خجسته پارس نژاد گفته:

    سلام
    وقت تون بخیر
    من تازه عضو سایت شدم
    من میخواستم یک مزون برای کرایه لباس محلی در شهرم راه اندازی کنم اما چون برای اجاره مزون نمیتونستم هزینه کنم فقط چند دست لباس خریدمو توی خونه شروع کردم اما حتی موفق نشدم که دوستان و فامیل های خودم رو جذب کنم و نمیدونم چطور میتونم اینکار رو انجام بدم ، همه میگن که قیمت ها بالاس ( البته از نظر خودم نیست کمترین حدیه که میتونستم با توجه به ارزش لباس ها در نظر بگیرم ) اما میبینم که در جاهای دیگه به قیمت بیشتر هم همین خدمات رو میگیرن .
    ممنون میشم راهنمایی م کنین

    پاسخ
  172. سلما سلطاني
    سلما سلطاني گفته:

    سلام ، سلما سلطانی هستم . سالهاست به شغل پدری مشغولم . من میتونم برای شما طلا و جواهرات و یا زیورآلاتی طراحی کنم که با دیدنش حتی ده ها سال بعد ، احساس خوب و متفاوتی داشته باشید ى با دیدنش همیشه لذت ببرید . من در کارگاه طلا سازی مشغول به کار هستم و روزانه عزیزان زیادی برای ساخت زیورآلاتی که مدتهاست دوستش دارن ولی نتونستن با قیمت مناسب و یا اونطور که دلشون میخواد داشته باشنش، با من در تماس هستن .

    پاسخ
  173. طاها
    طاها گفته:

    لذت بازی و رقابت را در محیطی صمیمی همراه با جدیدترین بازی ها در “گیم لند طه” تجربه کنید.

    پاسخ
  174. فاطمه
    فاطمه گفته:

    بیمه بدنه ندارید و میخواید برید سفر؟ ما بهتون بیمه بدنه موقت سفری ارائه میدیم، خیالتون راحت باشه که با یه قیمت خیلی کم تو سفرتون بیمه اید.

    پاسخ
  175. همیشه بهار
    همیشه بهار گفته:

    زیورالات زیبایی میسازم که میتونین با انواع لباس هاتون ستشون کنین و از زیباییشون لذت ببرین😍 همچنین عکس خودتون و عزیزانتون رو میتونم روی انواع گردنبند؛ جاکلیدی؛ آویزماشین و… بزنم تا همیشه همراه خودتون داشته باشیدشون☺

    پاسخ
  176. مهديه
    مهديه گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز اوقات بخیر
    من سه سال است کار رواندرمانی رو در حیطه تحلیل با رویکرد object relation شروع کردم ممنون میشم کمک کنید مسئله من نداشتن مراجع هست و نمیدونم از چه فضاهایی مراجع جذب کنم

    پاسخ
  177. Boshraayati
    Boshraayati گفته:

    سلام من الان با یه عالمه توانمندی هایی که کنار گذاشتم دارم شکلات صبحانه درست می کنم که کاملا طبیعی هس و بهترین مواد چیکار کنم فروشم هر روز بهتر بشه؟

    پاسخ
  178. روناک
    روناک گفته:

    اقای دکتر با سلام و عرض ادب من یک خانم دندانپزشک هستم لطفا بفرمایید چطور میتونم در شغلم موثرتر باشم؟ممنونم از شما

    پاسخ
  179. عارف
    عارف گفته:

    سلام.
    توقع داشتم وقتی مقاله تموم شد و رسیدم به کامنت ها، حجم زیادی کامنت ببینم با جوابای توووپ شما کمی بخونم و بخوابم. اما ظاهرا کسی هنو وقت نکرده تشریف بیاره.
    یادمه پارسال زیر یه پست اینستا کامنت گذاشتم که بعد از یه شکست کاری دارم یواش یواش اماده میشم برای خلق یه مدل جدید و شروع دوباره و از شما یه جمله به عنوان راهنما خواستم.
    اون روز بهم گفتین مراقب باش از کجا شکست خوردی چون احتمالا هنوز در اون حیطه قوی نشده باشی.

    الان که دارم کامنت می نویسم هنوز کسب و کارم رو شروع نکردم و میشه گفت حتی هیچ طرح قابل عرضی برای ارائه هم ندارم.
    برای یکایک عزیزان ارزوی موفقیت و توانگری دارم و همینطور برای معلم عزیزمون دکتر شیری.

    پاسخ
  180. محمد
    محمد گفته:

    فروش سایتتان را در یک هفته ۵۰ درصد افزایش می دهم وگرنه پولتان را پس بگیرید

    زمینه فعالیتم تبلیغ نویسی وب هست

    پاسخ
  181. فاطمه
    فاطمه گفته:

    سلام من گیسوکمند هستم !
    یک آغوش گرم برای موهای تو ‌…
    من میتونم با قشنگترین گلسر هایی که ساختم موهای خانم ها رو برای مهمونی هاشون آماده کنم !
    گلسر های من دیر خراب میشن رنگشون تغییر نمیکنه و قابل شست و شو هستند 🙂
    دیگه نگران گل روی موهات نباش !

    پاسخ
  182. سحر
    سحر گفته:

    سلام جناب دکتر وقت شما بخیر . ما گالری جواهرات داریم ولی با این گرونی ها واقعا فروشی ندارم سایت فروشگاهی یک ساله تاسیس کردیم اما همچنان سودی نداشته خواهشا راهنمایی کنین چ کنیم؟

    پاسخ
  183. هادی صدر
    هادی صدر گفته:

    سلام دکتر جان
    وقت بخیر
    ممنون بابت همه زحمتها و محبت های شما
    من مدیرجوان یکی از دفاتر پلیس +۱۰ با ۵سال سابقه هستم امسال یک جابجایی اجباری داشتم که باعث شد تعداد زیادی از مشتری های ۵ساله رو از دست بدم توی مکان جدید شرایط و امکانات بسیار ایده الی رو فراهم کردم در کنارش تبلیغات و اطلاع رسانی هم کردم ولی رونق کسب و کارم با وجود بهبود شرایط و گذشت چند ماه اصلا مثل قبل نیست😐 چاره ای هست آیا؟

    پاسخ
  184. محمد
    محمد گفته:

    اگر برای خرید خودرو دنبال یه فرصت مناسب و یه جای مطمئن هستی که تو بهتر انتخاب کردن خودرو از لحاظ فنی و مالی کمکت کنن. میتونی رو ما حساب کنی.
    ما فروشنده خودرو نیستیم مشاور شما هستیم.

    پاسخ
  185. هلنا
    هلنا گفته:

    سلام.اقای دکتر.من قصد دارم شرکت گردشگری در زمینه تور داخلی در کلاردشت تأسیس کنم مدیر اژانس گردشگری هستم ولی می ترسم با اوضاع اقتصادی صنعت گردشگری تو کشور دفترم رو تأسیس کنم خیلی عاشقانه علاقه دارم سوییت های کوچک تو کلاردشت تأسیس کنم و از تمام ایران مسافر جذب کنم خودم کلاردشتی‌هستم زبان انگلیسی خوندم با غذاهای بومی و سوییت های بومی کسب و کارم رو گسترش بدم ولی واقعا موندم سرمایه‌گذاری کنم یا نه.😔⁦☹️⁩

    پاسخ
  186. فرزانه
    فرزانه گفته:

    سلام دکتر جان ،، من الان پست را دیدم ، نمیدونم به این سوال من میرسید یا نه ! اما من بتازگی شغل خانگی دست و پا کرده ام، میخوام راه های فزوش بیشتز را پیدا کنم!! چیکار کنم که تو فضای مجازی و واقعی مشتریام بیشتر بشن ؟!

    پاسخ
  187. اسما
    اسما گفته:

    کار من آموزشه…
    وقتى میخوام مثلا قرارداد براى پیاده سازى ایزو ببندم…اول مشتریمو تحلیل میکنم
    ببینم کدوم یکى از مدل هاى رفتارى رو داره مدل قوى ترش کدومه
    با توجه به درونگرا یا برونگرا بودنش شروع میکنم ب معرفى و سعى میکنم بهش بگم ک هدف من افزایش راندمان کیفیت کالا به خدمتشه و میگم چى بدست میاره و حس خوب رو ب مشترى میده و مشترى حسشو ب اون منقل میکنه

    پاسخ
  188. فریماه
    فریماه گفته:

    شما هم مثل من براتون مهمه خوشتیپ به نظر بیاید ؟ به نظر من هر کسی میتونه استایل خاص خودش رو پیدا کنه ، من میتونم کمکتون کنم 😉مانتو پوشیدن شاید برای خیلی ها یه اجبار باشه و ازش خوششون نیاد ، ولی من یه جوری طراحیشون میکنم که در عین سادگی خوشتیپ هم باشیم 👌🏻خوشحال میشم به مزون من سر بزنید حتی اگر چیزی نپسندید شاید ایده بگیرید برای استایلتون 😊instagram:ledessin

    پاسخ
  189. فرنوش ابوطالبی
    فرنوش ابوطالبی گفته:

    “سلام و احترام. پیرو پست اینستاگرام برای راهنمایی شیوه معرفی”
    ما یک موسسه تسهیلگری هستیم که در زمینه کاهش فقر پایدار زنان فعالیت میکنیم. کاهش فقر برای شما (مخاطب سازمان دولتی) یعنی در طول ۳ سال هزینه های بسته های حمایتی و تسهیلات شما برای زنان خودسرپرست نصف خواهد شد در صورتی که هزینه کل پروژه تسهیلگری برای شما در حدود ۵ درصد بودجه حمایتی ۱ سال شما است. همچنین از این طریق مقبولیت اجتماعی داخلی و پرستیژ اجتماعی بین المللی شما نیز همزمان افزایش می یابد.

    پاسخ
  190. حدیث
    حدیث گفته:

    ما امور تبلیغاتی کسب و کار شما رو انجام می دهیم و به با طراحی گرافیک دید بهتری از برندتون به مخاطب میدیم عکس هایی که از محصولات یا محیط کارتون میگیریم به بهتر دیده شدن شما کمک میکنه و با سایتی که براتون طراحی میکنیم تمام امکانات شما رو به نمایش می گذاریم

    پاسخ
  191. نجمه
    نجمه گفته:

    تولید محتوا و ایده پرداز و تحلیل گر رسانه کارمه بصورت پروژه ای و اکثراً دور کاری / موضوعی ببینم از حوزه های فرهنگی، رسانه ای میتونم براش با نگاهی جدید و خواننده پسند با استفاده از مستندات کتابخانه ای ( که امروزه غیر قابل استفاده شده و استنادها دهانی شده) برای مجلا ت و سازمانها آماده کنم…

    مدرکم ارشد کامپیوتر
    و دارای مدرک مدیریت فرهنگی از آموزشگاه آزاد وزارت علوم

    و مربی سواد رسانه در دبیرستان ها
    و مربی کارگاه های سواد رسانه ای رایگان در مناطق روستایی و حاشیه شهر

    پاسخ
  192. شراره غفاري حديقه
    شراره غفاري حديقه گفته:

    سلام وقت بخیر .
    من معمار هستم و کارم طراحی و اجرا هست
    تصمیم گرفتم بعد از یکم تخصصی تر کار کنم
    بیستر در حوزه معلولین و سالمندان با استفاده از متد روز دنیا.

    پاسخ
  193. ندا موحدی مقدم
    ندا موحدی مقدم گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز
    واقعا ممنون بابت زحماتتون که تو جامعه ما مثل نور امیدی هستید.
    کار من مربی ورزش در رشته بدنسازی هستم . من همیشه سعی میکنم مراجعه کنندگانم را با آغوش باز و لبخند بپذیرم ، نه برای اینکه مشتری جذب کنم ، بلکه دوست دارم در کنار تمام نا امیدی ها و مشغله ذهنی‌شون ساعتی که در باشگاه هستند حس راحتی ، و آرامش داشته باشند، بهشون انگیزه میدم که در ابتدا بدنشان را دوست داشته باشند و برای بهتر شدنشون کنارشون باشم.و از همه مهم‌تر برنامه ریزی براشون میکنم که آسیب نبینند و بهترین نتیجه رو بگیرند.

    پاسخ
  194. پروانه اسدی
    پروانه اسدی گفته:

    سلام من چند وقته کار کاشت ناخن درمنزل رو شروع کردم اما در پیداکردن و جذب مشتری مشکل دارم.

    پاسخ
  195. محدثه رحمانی
    محدثه رحمانی گفته:

    استارتاپ “همکارجو” یک وبسایت استخدامی محلی هستش که کارجو و کارفرمای مشابه با شرایط هم را در نزدیک ترین موقعیت جغرافیایی، به یکدیگر معرفی میکند. کارجویان را تا رسیدن به شغل مناسب راهنمایی میکند و تا زمان جذب نیروی مناسب، همراه کارفرمایان خواهد بود. همکارجو به زودی کشوری میشود.

    پاسخ
  196. نازنين
    نازنين گفته:

    معرفی کسب و کار؛ شغل دندانپزشک کودک:

    درمان کودک شما با ورود به اتاق اسباب بازی شروع میشه
    .بعد از اینکه دندونهای خرس عروسکی رو درست کرد، خودش بدون ترس و داوطلبانه وارد اتاق درمان میشه.

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      عالیه نازنین
      کابوس بچه ها ، رفتن به دندان پزشکی است
      من کاری کرده ام که هم دندانهای کودکتان به بهترین متد ، حفظ شود ( مواد استاندارد جهانی/ تکنیکهای با کمترین درد و عارضه)
      هم تجربه بازی و لذت را برایشان فراهم کرده ام ،
      درمان کودک شما با ورود به اتاق اسباب بازی شروع میشه
      .بعد از اینکه دندونهای خرس عروسکی رو درست کرد، خودش بدون ترس و داوطلبانه وارد اتاق درمان میشه.

      پاسخ
  197. مجیدمجیدی
    مجیدمجیدی گفته:

    بسیاری از فروشندگان شکایت دارند که روشهای فروش مثل گذشته پاسخگو نیست و نمیتوانند بفروشند. نکته اصلی اینجاست که ۹۵درصد تصمیمات مشتریان در ناخودآگاه گرفته میشود و من به شما فروش به ناخوداگاه مشتریان مبتنی بر اصول علمی, اثبات شده و تضمینی که خودم تجربه کرده ام آموزش خواهم داد تا به گونه ای با مشتریان خود تعامل کنید که عاشق شما شوند.

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      توقع ایجاد میکنه مجیدجان…اجازه دارم منم پیشنهاد بدهم :
      ” فروش بیشتر مهم است ولی فروشی که فرد بعدا نیز به شما وفادار باشد و معرفی تان کند ، بیشتر میچسبد
      در ضمن یک مشتری راضی در عصر تلگرام ، میتواند دهها مشتری جدید به ما بیفزاید
      من سیستم فروش شما را چک میکنم ، عیب یابی میکنم و تجربه ام را برای فروش در اختیارتان میگذارم و کنارتان میمانم تا نتیجه را ببینید و من را به بقیه معرفی کنید”

      پاسخ
  198. پروانه پرورش
    پروانه پرورش گفته:

    پوشاک مجلسی و اسپرت زنانه با کیفیت ترک( استانبول) را حضوری خریداری کرده و با توجه به بودجه کم اهالی پایتخت مسکن مهر ایران ، با سود کم در اختیارشون قرار میدم تا آرامش ، برازندگی و اطمینان در خرید را با ما تجربه کنند.

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      نیازی به درج سود کم نیست. به مخاطب ربطی ندارد شما سودت زیاد است یا کم
      او لباس اوریژینال میخواهد ، تحویل سریع و با کلاس

      پاسخ
  199. راحله براری
    راحله براری گفته:

    کنار آمدن با نوجوانتان برایتان سخت است ? نگرانید که او با ندانم کاری ها و لجبازی هایش به خودش اسیب برساند ? از جر و بحث های پر تنش و بیهوده با نوجوانتان خسته شده اید ? من به شما کمک میکنم رابطه تان با نوجوانتان را بهبود ببخشید و اطمینان و ارامش به منزلتان بازگردد

    پاسخ
  200. ساراترابیان
    ساراترابیان گفته:

    سلام دکترشیری عزیز،
    ممنون از تدریس خوبتون و لطفی که در به اشتراک گذاشتن داشته هاتون با دیگران دارید.
    من به تازگی وارد کار ساخت بدلیجات شدم خیلی علاقه دارم؛ کارمم خوبه. یه پیج تو اینستا دارم و تونستم چندتا سفارش از پیجم بگیرم و نسبتا از نتیجه کارم راضی ام اما برای بازاریابی تو دنیای واقعی یه کم مشکل دارم نمی دونم یعنی بهتر بگم روشو ندارم خیلی که بخوام برم سراغ مغازه ها و برای کارم مشتری پیدا کنم، نمی دونم چی باید بگم دقیقا.

    پاسخ
  201. سهيلا
    سهيلا گفته:

    میخواین یه جشن تولد بگیرین و کلی کار دارین؟ کیک تولدتونو به ما بسپرین، مطمئن باشین که همه از طعم بی نظیر و ظاهر فوق العاده کیکتون تعریف میکنن، در کمترین زمان و با یه تماس یا پیام،تم مورد نظرتونو به ما بگین، ما زیباترین و جدیدترین مدل ها رو به شما پیشنهاد میدیم، و دقیقا به موقع کیک شما حاضره☺️

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      کیک تولد سالم با مواد و شکلات ضد الرزی رنگهای استاندارد و متناسب با سلامت کودکان
      قدرت پیاده سازی تمهای پیشنهادی شما
      سرعت سفارش و تحویل

      پاسخ
  202. یوسفی
    یوسفی گفته:

    سلام آقای دکتر ممنون از توضیح مفید شما
    ما شرکت طراحی سیستم های ابیاری داریم و در معرفی میشه گفت
    ما میتونیم بگیم با طراحی خوب اعضای شرکت شما کمترین هزینه اجرا و بهترین صرفه جویی در مصرف آب را خواهید داشت؟

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      سیستم ما مصرف آب شما را ۱۸% کم خواهد کرد ( مثلا)
      طراحی های ما ، ساده و زیبا ولی بر اساس روحیات خود شماست

      پاسخ
  203. سیمادخت
    سیمادخت گفته:

    ما تیم طراحی و اجرای تجربه و رابط کاربری وبسایت و اپلیکیشن هستیم، خوشحال میشیم تا نظرتون در مورد این معرفی رو بدونیم:
    “ما تیمی هستیم که با مهارتهامون به شما کمک می کنیم تا وبسایت و اپلیکیشن کاربردی تر و جذابتری داشته باشید، و مشتریان شما هر زمان که اراده کنند،بتونند از خدمات آنلاین شما به راحتی استفاده کنند”

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      هر مخاطبی بدرد شما نمیخورد ، ما مخاطبی را نشانه میگیریم در اپلیکیشنمان که زودتر به مشتری شما تبدیل شود و برای این کار ارزش اطلاعاتی را که الان دارید چند برابر میکنیم برای خودتان

      پاسخ
  204. سحر سادات
    سحر سادات گفته:

    سلام دکتر عزیز ممنون برای تمام تلاشعایتان جهت اگاه سازی مردم من سوپر وایزر زبان انگلیسی هستم در مقطع دبستان وقتی با بچه ها کار میکنم و خصوصی درس میدم حال خوبمون دو طرفست به شغلم عشق میورزم و افتخار میکنم لطفا جت راهنماییهای بیشتر به من کمک کنید سپاس بیکران

    پاسخ
  205. نسترن
    نسترن گفته:

    سلام آقای دکتر من مهدکودک دارم وهر روز با کلی اولیا درارتباطم که انتظاراتشون از مهدکودک به شدت متفاوت از همدیگه است،البته خودم کارشناس ارشد روانشناسی هستم واندکی علم دارم در زمینه کار با کودک البته در خدمت شما بودم عین شاگردی کردن

    پاسخ
  206. سهیل
    سهیل گفته:

    سلام
    ما تو سیب‌اپ‌ (sibapp) به آدما کمک میکنیم اپلیکیشن هایی رو که برای ایفون و ایپدشون نیاز دارن به راحتی دانلود کنن و درگیر سختی‌ها و مشکلات و تحریم های اپل نشن.
    اپلیکیشن هایی رو هم ‌که بیشتر به درد مردم میخوره رو سعی می کنیم از طریق سیب‌اپ بهشون معرفی کنیم و بگیم چرا میتونه براشون کاربردی باشه.

    پاسخ
  207. Ameri
    Ameri گفته:

    دستهایم را در باغچه می کارم ، می دانم سبز خواهد شد بند بند انگشتانم از هنر …
    هنری ترین محصولات چرم دستدوز را از روژه بخواهید….
    خاص بودن را از روژه بخواهید

    پاسخ
  208. فاطمه
    فاطمه گفته:

    اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در ابتدای سال اهداف خود را مینویسید و بعد آنها را به دست فراموشی میسپارید، ما به شما توصیه میکنیم از “نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی طابا(طرح ریزی، اقدام، بازنگری، اصلاح) استفاده کنید تا با کمک آن بتوانید در مسیر صحیح موفقیت قرار بگیرید و آن را ادامه دهید. ما تا انتهای مسیر در کنار شما خواهیم بود.

    پاسخ
  209. ميران
    ميران گفته:

    ویترین کسب و کارتان در فضای
    با طراحی سایت و ساخت اپلیکشن مشتری هایتان را بیشتر کنید با ان ها در تماس بمونید و فروش خود را به سرعت بهبود دهید
    ما کنارتان هستیم تا بهتر از دیروز تجارت الکترونیک را نصیب خود کنید

    پاسخ
  210. دلارام
    دلارام گفته:

    سلام آقای دکتر خسته نباشید بهتون تبریک میگم که انقدر عاشق کارتون هستید
    من طراح لباس هستم و کارم به صورت آنلاین در اینستاگرام هست من به تازگی روند جدیدی توی کارم گذاشتم اونم اینکه به مشتریهام این آفرو دادم که میتونند لباسی داشته باشند که هم از نظر فنی مناسبشون باشه و هم اینکا با قیمتی که مناسبشون باشه سفارش کار بدن منظورم این هست که من طراحی که مناسب اندامشون باشه و رنگی که به پوستشون بخوره را در نظر میگیرم و هم اینکه مثلا یک مشتری دلش میخواد لباسی که میخره با یک قیمت مناسب باشه اما متاسفانه استقبالی نشده و من هم کمی دل سرد شدم نمیدونم آفری که گذاشتم بده یا اینکه مدل گفتنم بد هست

    پاسخ
  211. مهسا ع
    مهسا ع گفته:

    سلام اقای دکتر
    مقاله شما رو خوندم ولی خیلی دیر با تایم ارسال مواجه شدم.
    بنده در زمینه ی کار سفال و سرامیک فعالیت دارم و کارها در مغازه های سفال فروخته میشه ولی به صورت انلاین خیر. ولی دقیقا با نحوه ی پرزنت کردن کارم مشکل دارم در واقع کار به بهترین نحو ولی نمایش صفر.
    البته ممنون میشم پایخ این نظر پرایویت باشه .

    پاسخ
  212. یاسمن
    یاسمن گفته:

    سلام آقای دکتر عزیز ممنون از این اقدام زیبا و جالب..من مهندس طراحی نما و دکوراسیون داخلی هستم..میخوام واسه خودم کار کنم اما چجوری میتونم مشتری جذب کنم؟ ضمنا تو یه شرکت پر مشتری کارمند هستم ولی برام بد میشه که مشتریاش رو واسه خودم جذب کنم

    پاسخ
  213. نگار
    نگار گفته:

    اقای دکتر کار من فروش بیمه است.ولی اصصصلا نمیدونم تو این بازار چطور مردم رو متقاعد کنم به خرید بیمه عمر برااینده فرزندانشون…لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  214. نازلي فرزانه
    نازلي فرزانه گفته:

    من داندانپزشکم به نظر رسید که اینطوری معرفی کنم میتونه مناسب تر باشه ( در کلینیکی که دو حال حاظر کار میکنم اقساطی کار میکنیم تو این شرایط فکر کنم خوب باشه ) ممنونم که راهنماییم میکنید
    ________________
    در این مرکز تمامی کارهای دندانپزشکی برای رفاه حال بیماران به صورت اقساطی قابل پرداخت میباشد .

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      خوبه ولی خطرش اینه که بی نظمی مالی به مجموعه ات اضافه کنه
      سایر نکات متمایز کننده ات را میخواهم بدانم
      در ضمن خانم دکتر ، مردم ممکنه فکر کنند خدمات قسطی ، خدمات کم ارزشی هستند( مثل ارایشگرهای رایگان در اموزشگاهها)

      پاسخ
  215. زهره محمدی
    زهره محمدی گفته:

    من در حال حاضر در حال راه اندازی کارم با یکی از دوستانم هستم کارای اولیشو انجام دادیم و انشاالله تا دو سه هفته اینده پیج اینستاگراممون رو برای فروش محصولامون راه اندازی میکنیم.اسم برندمون hazo هست و زمینه محصولات و کالاهامون تزیینی و هنری هست.شعار اصلی برندمون امید هست و تلاش میکنیم با محصولامون در زندگی افراد حتی در حد کم امید ایجاد کنیم.پیام تبلیغاتیمون هم از قرار زیره: همه ی ما برای ادمه روزمون نیاز به دلگرمی داریم.این دلگرمی رو بعضی اوقات از آدمای دورمون میگیریم بضعی وقتا هم از اتفاقات یا خبرایی که میشنویم. اما تا حالا شده دلگرمیتونو از یه شیء توی خونه یا حتی سر کارتون بگیرید؟ گلدون روی میز،عکس خانوادگی روی دیوار، بشقاب عتیقه مامان بزرگ گوشه گنجه یا حتی یه کفشی که همین دیروز خریدین…فرقی نمیکنه چی باشه اما مطمینا هممون لازمش داریم.ما به دلگرمی های شما اهمیت میدیم پس لطفا به ما اجازه بدین جز کوچیکی از این دلگرمی باشیم.

    پاسخ
  216. صبورا فردحسینی
    صبورا فردحسینی گفته:

    پیشنهاد دوستانه ایی برای شما دارم،
    برای دورهمی ها و ضیافت های دوستانه ی خود مارا شریک لحظات شیرین خود کنید.
    *نان و شیرینی فیروزه* مفتخر است با سالمترین مواد بهترین طعم ها و زیباترین خاطره ها برایتان بسازد.

    پاسخ
      • صبورا فردحسینی
        صبورا فردحسینی گفته:

        شیرینی میپزم اما نون پختن رو بیشتر دوست دارم .دوست دارم همه مواد مورد مصرفم تازه با کیفیت باشه . توی هر شیرینی یا کیک و نون ذره ای عشق میگذارم و به دست دوستداران می دهم .
        این چطور شد؟؟؟؟

        پاسخ
          • صبورا فردحسینی
            صبورا فردحسینی گفته:

            سلام استاد من مجدداً یه طرح و نوشته ی جدیدمو میفرستم چون گویا ارسال نشده بود.
            ممنون از وقتی که میگذارید.

            هوس چه مزه ای راکردی؟؟؟
            شیرینی؟شوری…
            انتخابش برات سخته؟؟؟همین الان با این شماره تماس بگیر و به جعبه ی تست هدیه بگیر.
            محتویات جعبه
            ۴نمونه با ۴ طعم متفاوت.

            امیدوارم بهتر شده باشه

          • دکتر شیری
            دکتر شیری گفته:

            فقط در بازه ۱٫۵ ساعت اون شب ، پیامها را گفتم که تصحیح میکنم…نمیرسم که اینهمه را

  217. سعیده عمرانی
    سعیده عمرانی گفته:

    سلام من سعیده عمرانی، کارشناس امور بیمه ای هستم که میتونم راهکارهایی رو بهتون معرفی کنم که توی شرایط اقتصادی الان دیگه نگران هزینه های سنگین و ناگهانی پزشکی و یا فردای نامعلوم خودتون و عزیزانتون نباشید

    پاسخ
  218. محبت
    محبت گفته:

    سلام ، من کارشناسی ارشد معماری هستم و در حال طراحی و ساخت محصولات بیشتر چوبی و بتنی مورد نیاز افراد متناسب با شخصیت و ویژگی های ظاهریشون هستم به عنوان مثال این بازاریابی درسته اقای دکتر عزیز (تولید عینک چوبی بر اساس ویژگی ظاهری و موقعیت اجتماعی انها ، طراحی ویژه با متریال خاص که نیاز شما را براورده میکند و فقط برای شما طراحی شده است و شمارا به گونه ای خاص به افراد معرفی میکند)
    البته الان در حال امتحان کردن هستم و هنوز وارد بازاریابی نشدم
    چندین نمونه زدم ولی هنوز به مرحله ی بازاریابی نرسیدم

    پاسخ
  219. ﺯﻫﺮا
    ﺯﻫﺮا گفته:

    ﺳﻼﻡ ﺁﻗﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ.. ﻣﻦ ﻣﺪﺭﺱ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺴﺘﻢ و ﻛﺎﺭﻡ ﺁﻣﻮﺯﺵ و ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻫﺴﺖ ﻣﻦ ﭼﻂﻮﺭ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﻛﺎﺭ و ﺩﺭاﻣﺪﻡ ﺭﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺪﻡ?

    پاسخ
  220. داود علی پور
    داود علی پور گفته:

    سلام آقای دکتر من کارم چاپ دیجیتال هستش میخواستم ببینم چجوری میتونم توسعه و رونق بیشتری به کارم بدم

    پاسخ
  221. حسام شريف تهراني
    حسام شريف تهراني گفته:

    سلام.
    پیمانکار نما وسنگ ساختمان هستم
    میخوام کارم رو گسترش بدم با اضافه کردن نیروی مهندسی
    بزرگترین مشکلم پیگیری مالی پروژه ها میباشد.
    شروع رو خوب انجام میدم وقتی به آخر میرسه چون پول گرفتن دست انداز داره نمیرم دمبالش وهمیشه طلبای سنگین دارم از کارفرماها.
    شکل صحیح افزایش نیروی انسانی برام سواله.
    ممنون که هستید. اولین دوره عمیق سازی.

    پاسخ
      • سميرا
        سميرا گفته:

        یعنى نیاز نیست شما کلى دوره هاى عجیب غریب درباره موضوعات مختلف مثل پیدا کردن شغل دلخواه یا معناى زندگى یا روبه رو شدن با مرگ یا بهبود روابط عاشقانه برى و کلى هم هزینه کنى بابت هرکدوم.

        من شما رو در یک دوره یک ماهه قدم به قدم با کتابهاش آشنا مى کنم.
        هم کتاب مى خونیم
        هم بعد از یک دوره کوتاه سواد بهترى داریم
        هم پول کمترى خرج کردیم
        هم با موضوعات از دیدگاه هاى مختلف فلسفى، روانشناختى، داستانى، اجتماعى آشنا شدیم.

        نکته جالبتر اینه که من کلاسهامو با فیلم هاى متناسب با موضوع و تورهاى فرهنگى متناسب باهاش [مثل آشنایى با مشاغل و ..]
        ترکیب مى کنم.

        چطورم دکتر؟

        پاسخ
        • دکتر شیری
          دکتر شیری گفته:

          به نظرم دارید به رقبای خود طعنه میزنید و توقع را بسیار بالا میبرید از خودتان
          بدون این کارها نیز میشه مردم را به یک کتاب دعوت کرد

          پاسخ
  222. saba
    saba گفته:

    سلام آقای دکتر من کارمند یک شرکت تولید محتوای آموزشی هستم و در بخش گرافیک مشغول به کارم. کار من به صورتی هست که باید نظر چندین نفر رو جلب کنم و کاملا سلیقه ایست. شاید کاری رو طبق منطق و اصول طراحی کنم ولی افراد نظر ده که در این زمینه آگاهی ندارن طبق سلیقه نظر می‌دهن حالا من چطور میتونم هم سلایق اونارو اعمال کنم طوری که به اصول کارم لطمه وارد نشه؟

    پاسخ
  223. الهام پورمطلب
    الهام پورمطلب گفته:

    سلام و عرض ادب
    کار من دندانپزشکى و تخصصم در ترمیم و زیبایى دوست دارم نظرتونو بدونم ، در مورد کسب و کار بهتر و البته جلب مراجعه کننده بیشتر
    با ابخند بیمارانم اعتماد به نفسشونو بالاتر مى برم و شعارم اینه زیبا بیندیشید ! زیبا بخندید و زیبا زندگى کنید

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      الهام جان
      مشکل من اینست که مردم فکر میکنند من وقتی میگویم شغلتان را پرزنت کنید ، میگویم تبلیغ کنید
      به مقاله دقت کنید

      پاسخ
  224. فرناز صیامیان
    فرناز صیامیان گفته:

    سلام دکتر خوبین وقتتون بخیر..سلامت باشین
    من و همسرم خرید آنلاین انواع لباس و پوشاک و لوازم خانه و آشپزخانه از ترکیه رو شروع کردیم از ۶ ماه پیش.. سعی کردیم خدمات بهتر ارائه بدیم با قیمت مناسب تر و توضیح دقیق بدیم برای مشتری از مکان استفاده و ست کردن تا نحوه سایز بندی دقیق ….
    پیجمون هم در اینستا Lovieencollection و در تلگرام هم کانال داریم
    ممنون میشم راهنمایی کنین
    من شاگرد غیر حضوریتون و سمینارهاتون هم هستم دکتر

    پاسخ
  225. راحله عليدوستى
    راحله عليدوستى گفته:

    سالن زیبایی مینیاتور
    ارایه دهنده تمام خدمات آرایشى و زیبایى
    با ما زیباتر شوید در محیطى آرام و تجربه که فراموش نخواهید کرد

    پاسخ
  226. فاطمه توفیقی
    فاطمه توفیقی گفته:

    سلام من فاطمه توفیقی کارگزار رسمی بیمه هستم .میتونم بعنوان یک مشاور بیمه ای به شما کمک کنم تا نیازهای بیمه ای خودتون رو بشناسید و از بین شرکتهای بیمه ای مختلف بهترین انتخاب رو متناسب باشرایطتتون داشته باشید و بعنوان وکیل در کنار شما خواهم بود در تمام مراحل نیاز بیمه ای .

    پاسخ
  227. ترمه
    ترمه گفته:

    سلام و درود بر شما
    دکتر جان من ٢سال کارمند بودم و افسوس کار مورد علاقم طراحى لباس رو خوردم و حالا که دیگه سر کار نمیرم و طراحى و آماده کردن چند لباس رو براى یک مزون شروع کردم اضطراب خیلى زیادى دارم اضطراب از شکست و هدر رفتن سرمایم

    پاسخ
  228. نازنين ميرمعصوم
    نازنين ميرمعصوم گفته:

    اقای دکتر سلام،
    خیلی ممنونم امروز ما در شرکت یک جلسه داشتیم در مورد اینکه چه ارزش افزوده ای برای مشتری ایحاد کنیم ، مطلبتون خیلی برام مفید بود،میشه لطفا در مورد پرزنت و مذاکره فروش هم راه حل بدید، یا اینکه کلا در دوران رکود باید روی چه مساله ای تمرکز کرد
    مرسی از راهنمایی هاتون

    پاسخ
  229. نسترن رفیعی
    نسترن رفیعی گفته:

    دکتر مثل همیشه تو هوا زدم به قول خودتون.یادداشت برداشتم که مرتب بخونم و به کار بگیرم.من یه دیزاینر ساختمونم با یه دفتر شراکتی ناموفق.نشستم و بررسی کردم که از کجا خوردم.و الان به شدت دارم تلاش میکنم اون راه رو ببندم.خیلی هم به حرف بقیه نسبت قیمت دلار و اینا کار ندارم.سعی دارم کارم رو خوب انجام بدم اصولی و علمی.این خودش بهترین خدماته

    پاسخ
  230. فروغ
    فروغ گفته:

    دوستان عزیز وگرامی ک الان برای دیدن این تبلیغ وقتت را گذاشته ای،سلام
    من میخواهم محصولی را به شما معرفی کنم که علاوه بر جسم روحتان راهم تحت تاثیر قرار دهد، زیرا که همه هنررادوست دارند، لطفا از کارهای ویترای و نقطه کوبی و دکوپاژ من دیدن فرمائید🌸

    پاسخ
  231. فرزانه موسوی
    فرزانه موسوی گفته:

    دکتر جان به ایمیلم را اشتباهی ارسال کرده بودم اما قبل از ساعت ۱۰/۵ فرستادم. جیمیل درستم را دوباره ضمیمه کردم،

    پاسخ
  232. برند چوبژه
    برند چوبژه گفته:

    اگه معتقدین لباستون شخصیت شمارو کامل میکنه، پس به لباس هاتون هم شخصیت بدید…!
    چه طوری؟!
    با چوب لباسی های دکوراتیو چوبژه برای:
    نی نی های دل نشین،کلیپ های بارداری و عروسی،جهیزیه و همه اونهایی که میخوان شخصیتشون کامل باشه…

    پاسخ
  233. فریبا
    فریبا گفته:

    دکترای شیمی دارم و ناموفق در پیدا کردن شغل مرتبط در ایران.۱۵ سال سابقه تدریس و تحقیق دردانشگاهها و موسسات داخل و خارج ایران ولی با سابقه بیمه حدود یکسال.زبان تدریس میکنم.کاری که در سن هجده سالگی هم میتونستم انجام بدم.بسیار در کارم موفقم ومحبوبم ولی ناراضی از اینکه نشد کسب و کاری مرتبط با رشته تحصیلی که دوازده سال درش شب و روزم رو گذاشتم برای خودم راه بندازم.داستانش هم مفصله که به هردری برای کارافرینی در رشته خودم زدم ولی نداشتن رابطه و نداشتن ثروت و مسایل دیگری در هر محله مانع شد. رونق کسب و کار اگر منظور فقط رسیدن به ثروت ببشتر باشه بحث جدایی از رضایتمندی شغلیه. چگونه میشه رضایت شغلی رو بالابرد اینکه حس کنی زحماتی که کشیدی جایی به ثمر نشسته و تلاشهات به هدر نرفته.

    پاسخ
  234. اعظم دهقان
    اعظم دهقان گفته:

    «من سنگ تو را به سینه می‌زنم» این تنها یک شعار نیست. با گل سینه های سنگی «اعظم بانو» تلفیقی زیبا و ماندگار از هنر و طبیعت را برای سال های طولانی به دوستان تان هدیه دهید

    پاسخ
  235. نازنين ميرمعصوم
    نازنين ميرمعصوم گفته:

    من می تونم به شما در زمینه تهیه کفپوش و دیوار پوش مناسب جهت سازمانتون مشاوره بدم،
    اینکه چه رنگی کمک می کنه تا فضای دلنشین تری برای کارکنانتون داشته باشید و ارباب رجوع شما نیز از فضای شما احساس خوبی کنه ، فکر می کنم دکوراسبون دفتر یا سازمان مثل نوع لباس پوشیدن خودمون باشه که روی مخاطب تاثیر داره

    پاسخ
  236. مهدیه
    مهدیه گفته:

    کار من باشگاه ورزشی تنیس خاکی است
    تا‌‌ امروز خدا رو‌شکر خوب پیش رفتم اما یکم‌با وضعیت الان شرایط خوبی نیست😔 و‌اینکه در پیدا کردن مسئول دفترم بسیاااار بد شانس بودم و نیروی خوب پیدا نمیکنم
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ
  237. بانو
    بانو گفته:

    سلام و عرض ادب

    من مجری رادیو هستم و برای اجرای مراسم مختلف خودم رو به افراد معرفی می‌کنم (پرزنت).
    با توجه به اینکه شهرتی ندارم و اغلب دنبال مجری‌های چهره و با اسم و رسم می‌گردن چکار کنم که اجرای مراسمشونو به من واگذار کنم؟

    پاسخ
  238. Shahrzad
    Shahrzad گفته:

    کسب کار من مشاور تبلیغات و بازاریابی گروه معماری سنتی و‌کاشی هفت رنگ هستم. که دارم رو محصولات خودم با کاشی کار میکنم و‌میخام به صورت محصولات ریز با متریال کاشی فعالیت کنم.

    پاسخ
  239. مریم
    مریم گفته:

    اجرای مراسم جشن، تولد و ایونت های خود را به ما بسپارید. خاطره ای پر از شادی، رضایتمندی و حال دل خوب برای شما و غرور و سربلندی برای ما به یادگار می ماند. صرفنظر از میزان بودجه، با مشاوران ما تماس بگیرید تا با هم رویاپردازی کنیم.

    پاسخ
  240. مریم
    مریم گفته:

    اجرای مراسم جشن، تولد و ایونت های خود را به ما بسپارید. خاطره ای پر از شادی، رضایتمندی و حال دل خوب برای شما و غرور و سربلندی برای ما به یادگار می ماند. صرفنظر از میزان بودجه، با مشاوران ما تماس بگیرید تا با هم رویاپردازی کنیم.
    تشریفات بهنام

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      مریم گرامی
      جمله آخر را خیلی از جنس دغدغه مخاطب یافتم ولی به هر حال همه نوع مخاطب جذبتون میکنه که شاید کار استراتژیکی نباشه

      پاسخ
  241. شهرزاد حق پرست
    شهرزاد حق پرست گفته:

    سلام
    من مدرس زبان هستم و شاگردام از همون ترم اول شروع میکنن به انگلیسی حرف زدن با وقت و هزینه کمتر از بیرون.

    پاسخ
  242. سولماز
    سولماز گفته:

    من برای اینکه بتونم کاشیهای دست سازم رو به خارج از ایران بفرستم و خارج از ایران بفروشم چه کاری باید انجام بدم ؟

    پاسخ
  243. علی رسولی
    علی رسولی گفته:

    + اگه دیجی کالا، اسنپ، دیوار و این موج کسب و کارهای جدید دیجیتالی رو می بینی و کلی ایده اپلیکیشن به ذهنت میرسه که میتونه تاثیرگذار باشه و زندگی خیلی ها رو راحت تر کنه..

    + اگه مثل یک مستاجری که مهلت قرارداد اجاره خونه ش تموم شده، مدام نگرانی که اینستاگرام هم به سرنوشت تلگرام و وایبر و بقیه دچار بشه و مجبور بشی اسباب کشی کنی به یک جای دیگه و نگرانی که رابطه ات با مخاطبا و مشتری های وفادار خودت کمرنگ بشه..

    + اگه یک کسب و کار سنتی داری و میخوای که بروزش کنی تا هم مدیریتش راحت تر بشه و هم سرعت و محدوده رشدش بیشتر بشه

    ما یک تیم جوان و چابک هستیم که میتونیم بهت کمک کنیم تا:
    + ایده هات رو با یک اپلیکیشن و وبسایت ساده تست کنی و به دنیای واقعی بیاریشون.
    + اپلیکیشن اختصاصی خودت رو داشته باشی و صاحبخونه بشی.
    + کسب و کارت رو بیاری روی وبسایت و اپلیکیشن.

    ما توی این مسیر با وکلا، مشاورا، مراکز چاپ، باربری ها و کلی کسب و کارهای دیگه همراه شدیم و امیدواریم که فرصت همراهی با شما رو هم داشته باشیم.

    پاسخ
  244. مهرداد
    مهرداد گفته:

    سلام شبتون بخیر امیدوارم درست متوجه منظورتون شده باشم .
    ناامنی زیاد شده ولی راه حل داره نگران نباشید با نصب دزدگیر وقتایی که خونه نیستید هم از اموالتون مراقبت کنید هم خیالتون راحت باشه و آرامش داشته باشید چون با صدای بلندی که داره باعث میشه هردزدی رو فراری میده حتی این مدلش میتونه بهتون زنگ بزنه و مطلع بشید یا به فامیل هاتون یا دوستت صمیمیتون که توی شهر هستن اطلاع بده و بیان به محلتون سر بزنن؛
    با نصب دوربین هم پیشگیری میکنید و بازدارندس هم اینکه میتونید توی شرکت هم رو کارمنداتون نظارت کامل داشته باشید حتی از بیرون شرکت روی گوشی همراتون توی خونه، بانک، سفر؛ حتی تو سفرهای خارجی هم میتونید کاملا نظارت کنید رو کارکنانتون؛ انبار و منزلتون ،
    اگه این جکها روی درب نصب بشه مخصوصا الان که هوا سرده دیگه نمیخواد پیاده بشید ؛ از داخل ماشین خیلی راحت ریموت رو میزنید درب باز میشه میرید داخل و پارک میکنید درب هم خودکار بسته میشه ؛وقتایی که عجله هم دارید میتونید زود تر درو باز کنید و زمانتون صرفه جویی میشه.
    شغلم دربهای اوتوماتیک و دوربین مداربسته و دزدگیر هست

    پاسخ
  245. ساراترابیان
    ساراترابیان گفته:

    سلام،
    همه ما دوست داریم که همیشه زیبا و آراسته باشیم و البته در مورد خانم ها این موضوع باید با تنوع هم همراه باشه، بهتر بگم ما خانم ها دوست داریم متنوع آراسته باشیم😉😊، و اینجاست که گاهی یه آیتم کوچیک می تونه یه تغییر قشنگ ایجاد کنه؛ چه آیتمی؟
    یه مدل خشگل و خاص از زیورآلات که می تونه یه لباس ساده رو جذاب و شیک کنه و یا تموم کننده ی یه تیپ خاص باشه.
    من دستبند، گردنبند و بند عینک های واقعا خاص و خشگلی درست میکنم. خوش حال میشم کارهامو ببینین و نظر بدین😍
    sisara_handmade@

    پاسخ
  246. گلنوش
    گلنوش گفته:

    کار‌من به دو بخش تقسیم میشه. یکی آموزش هنر در شاخه مجسمه سازی،مبانی هنر و زمینه های مرتبط و یکی هم ساخت اثر هنری که دوس دارم بخاطر علاقه زیادم به آموزش و کمبود آموزش حرفه ای و نکته به نکته در این رشته بخش آموزش رو گسترده تر کنم و در زمینه فروش آثار هم هدفم اینه که مستقل از گالری ها بتونم آثارم رو بفروشم.

    پاسخ
  247. رحمتي
    رحمتي گفته:

    سلام
    خسته نباشید
    اقای دکتر ما عمده فروش هستیم و تازه وارد یک پاساژ عمده فروش ها شدیم، حدود ۶ ماه است، در این مدت ما هر چی مشتری وارد مغازمون شده فقط قیمت اجناس رو میپرسن و اهمیت خاصی به توضیحات نمیدن. و فقط براشون قیمت مهم است، چی کار کنیم؟

    پاسخ
  248. سام
    سام گفته:

    فضاهای خالی خانه خود را با دکوراسیونی جذاب به فضایی پر از ارامش تبدیل کنید…فضاسازی و محوطه سازی ایوان و حیاط و پشت بام

    پاسخ
  249. فاطمه ابراهیم زاده
    فاطمه ابراهیم زاده گفته:

    معرفی کسب و کارم در کانادا:
    در “خانه‌ی ما” افتخار داریم از کودکانتان در طول روزهای هفته به شکل تمام وقت، پاره وقت، روزانه و ساعتی، حتی در روزهای تعطیل نگهداری کنیم. به همراه دو وعده اصلی غذایی و دو میان وعده. این نگهداری مبتنی بر اصل آزادی و آموزش غیرمستقیم خواهد بود.
    همچنین کارگاه دنیای رنگها با روش acrylic pouring و کلاس فارسی برای سطوح مختلف سنی برگزار میشود.

    پاسخ
  250. مژگان
    مژگان گفته:

    باز هم سلام من تازه متوجه شدم دقیقا منظورتون چی هست
    خب من همیشه اینجوری معرفی میکنم:اگه دوست دارید با صرف هزینه کم یه تغییر چشمگیر تو دکوراسیون منزلتون ایجاد کنید و از ان لذت ببرید حتما یه سری به پیج ما بزنید و از رومیزی های زیبامون دیدن کنید همیشه لازم نیست با صرف هزینه های گزاف به هدفتون برسید حالا شما لطفا نظر بدین😊🙏🏻🌹

    پاسخ
  251. شيرين
    شيرين گفته:

    سلام جناب دکتر
    وقت بخیر
    در ابتدا بگم من مهندسی خوندم و فقط خوندم..
    فعلا ربطی به کارام نداره.
    نکته اول و اصلی من واسه کار تو هر حیطه اینه که به نظرم هر مراجعی و مشتری و .. بار اوله که من رو میبینه و انتظار داره با حوصله که انگار مراجع اولم هست باهاش برخورد کنم و حق داره.

    مردم عاشق ارزش قائل شدن و توجه به نظرشون و احترامن و درک شدن.
    و من باید اطلاعاتم و صبرم رو ببرم بالا .
    حال خوب متقابل ایجاد میشه اینجوری.
    مثلا من عصر ها میرم داروخونه یکی از دوستام قسمت بهداشتی و گاهی دارویی کمک میکنم.هنوز دوماه نیست ولی مشتری بار دوم میاد منو میشناسه و میاد پیشم حتی اگه خرید نداره.
    آرایش نمیکنم ولی تمیز و خوشبو وقابل قبولم.

    آمار همه محصولات رو دراوردم. مثلا طرف میگه واسه خشکی دست ..من با احترام دستاشو میبینم با توجه به انتظارو هزینش بهش یه کرم معرفی میکنم که بتونه بگیره و مفید باشه واگه اشتیاق داشت وسوال پرسید بهش میگم که دستکش بپوش و روغن بزن و….واین کار وبکنواون کاروبکن…

    من کار رنگ مو و کوتاهی هم انجام میدم.
    مارکیو استفاده میکنم که خیالم تخته خوبه.
    روسر مشتری با آرامش کار میکنم
    موزیک لایت و شمع میذارم وموقع شستن موهاش چنگ نمیزنم و بعد از اتمام کار براشینگ عالی انجام میدم تا نتیجه صد برابر بهتر به چشم بیاد.
    خودم همیشه شیک و مرتبم بخصوص موهام تا اونم راغب باشه.

    آشپزی وشیرینی پزی من خوبه
    یه کانال درست کردم واسه دوست وآشنا سفارش میگیرم (با حوصله و دقیق) مناسب و شیک .

    و خداروشکر صدای خوبی دارم ، وقتی پدر دوستم که تو مخابراته متن میفرسته واسه تبلغات خیلی بی معطلی رکورد میکنم و میفرستم و راحت پولشو میگیرم چونرمیدونم کار عجله ای هست.

    من از هرچیزی که از پسش بربیام و بتونم توش خوب باشم لذت میبرم.خداروشکر اندازه نیازم وقت خالی هم دار.

    پاسخ
  252. بهناز شعبانی
    بهناز شعبانی گفته:

    استدیوی طراحی بش،از اولین میز نور قابل شارژ و پرتابل رونمایی کرده است. این میز نور با وزن دو کیلو گرم، کاور و دسته ی چرمی، میتواند همراه همیشگی هنرستانی ها و دانشجویان هنر باشد. با وجود این محصول دیگر میتوان بدون دغدغه یافتن سطح کار نورانی خالی و همچنین دسترسی به پریز برق، از طرح های مختلف کپی برداری کرد. قابلیت زاویه دار کردن صفحه و نیز دوساعت ماندگاری شارژ، قابلیت هایی است که نمیتوان از آن چشم پوشید.

    پاسخ
  253. مهسا گنجی
    مهسا گنجی گفته:

    من دانشجوی کوچینگ هستم و به زودی مدرک سطح ۱ ام رو میگیرم . میخوام بیزینس خودم رو در کوچینگ در جامعه فارسی زبان ها شروع کنم. (فعلا فقط میتونم بگم لایف کوچینگ و هنوز گرایش تخصصی انتخاب نکردم )

    پاسخ
  254. انسيه
    انسيه گفته:

    من گفتاردرمان هستم با پنج سال سابقه ی کار تقریبا موفق زیر نظر یکی از اسااید دانشگاهم و در کیلینیک ایشان کار میکنم ، وکیلینیک دیگری هم فعالیت دارم اما چون من شاگردم و ایشون استاد مسلما بهم ترجیح داده میشن همیشه چاره ای هست که بنده هم حرف داشته باشم پیش مراجعین سطح بالام؟

    پاسخ
  255. بهاره ترکمن
    بهاره ترکمن گفته:

    سلام آقای دکتر
    من نه تردستی بلدم و نه جادو، اما اگر شما کارفرمایی باشید که به پرسنلتون ارزش قائلید، اگر براتون مهمه که با یک اشتباه سهوی کل سرمایه زندگی‌تون از دست نره و عده زیادی بیکار نشن، اگر به مسئولیتتون در قبال کارکنان و جامعه اعتقاد دارید، من اینجا هستم که راهنماییتون کنم، که جادوی آگاهی رو بهتون نشون بدم. در کنار تمام سختیهای کسب و کار شخصی، یک حادثه ناگوار میتونه به راحتی آرامش و ازتون بگیره و سرمایه یک عمر تلاش بی وقفه شما رو نابود کنه. من کمکتون میکنم که حداقل به قوانین و به تعهداتتون بعنوان کارفرما در قبال پرسنل مجموعه تون واقف بشید. من بیمه مسئولیت می فروشم.

    پاسخ
  256. م حیدری
    م حیدری گفته:

    سلام٫ من کاردرمانگرم، کارم توانبخشی بیماری های مغز و اعصاب و مشکلات ارتوپدیه، ک در اثر اون ها تو زندگی روزمره و کار و … محدودیت ایجاد میشه، میتونم کمک کنم به استقلال برسید و کیفیت زندگیتون رو بالا ببرید

    پاسخ
  257. ماندانا کلانتری
    ماندانا کلانتری گفته:

    سلام
    من فوق لیسانس زبان دارم وچهارده ساله دارم تدریس میکنم میخوام خودم یه موسسه تو تهران راه بندازم و همه سرمایه زندگیم هم سیصد میلیون بیشتر نیست . به نظرتون چه کنم ؟ انجام بدم یا برم دنبال فرصت تدریس خارج از کشور ؟

    پاسخ
  258. فاطمه برزگر
    فاطمه برزگر گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز،من به تازگی با صفحه شما آشنا شدم،گوش نیوش های شما رو گوش میکنم،خیلی عالی ان و سپاسگزارم از محبت های شما،امیدوارم همیشه سلامت باشید.
    من توی زمینه چرم دست دوز و نقاشی فعالیت میکنم و ی فروشگاه لوازم هنری چرمدوزی دارم توی شهرک غرب،اولش شروع خوبی داشتم منتها اینقدر انرژی منفی اطرافم زیاد شد رفته رفته منو بی انگیزه و سرد کردن و تمرکزمو از دست دادم،همه چی محیا ست ولی متاسفانه من روحیه امو از دست دادم و همش صبح ها که بلند میشم هی با خودم کلنجار میرم که چرا بیدار شدم کاری که ندارم در صورتی کلی کار دارم،حالا از شما کمک میخوام و به راهنمایی شما احتیاج دارم،متشکر از لطفتون

    پاسخ
  259. فاطمه زارعی
    فاطمه زارعی گفته:

    سلام.شرکت مشاور معماری در شهر جدید پردیس.با تمرکز بر پروژه های مسکونی ویلایی و دو واحدی.توجه به نیازهای مخاطبین و به دنبال روشهای خلاقانه برای جواب دادن به نیازها در عین اینکه سعی در ارتقا سلیقه افراد نیز داریم.علاوه بر این میخواهیم ساختمان با طبیعت دوستی کند.معتقد هستیم کارهای کوچک (از لحاط مساحت) میتواند تغییرات بزرگ ایجاد کند

    پاسخ
  260. سمیرا علیرضایی
    سمیرا علیرضایی گفته:

    کار من مشاوره در اخذ ویزای کانادا و اروپاست .
    من میتونم کمکتون کنم هیچ افیسر سفارتی درخواست شما را برای ویزای توریستی رد نکنه

    پاسخ
  261. Farhadhosseinmardy
    Farhadhosseinmardy گفته:

    ما با خدمات مدیریت ساختمان, کیفیت زندگیتان را ارتقاء می دهیم.
    بهره برداری و نگهداری ساختمان و املاک خود را به #سبک_زندگی_نیکان تجربه کنید.

    پاسخ
  262. حمید
    حمید گفته:

    دروووود فراوان بر شما استادِ جان
    حوزه فعالیت من به طور کلی تولید سرگرمی های فکری و آموزشی است. چند سالی بود که بخش بازرگانی (واردات) محصولات چوبی هم فعال شدیم که متاسفانه امسال با چالشهای جدی مواجه شدیم. مسئله اصلی مجموعه ما پرورش ذهن کودکان و نوجوانان و سرگرمی های سالم برای همه است.
    سپاس فراوان، مثل همیشه می آموزم از دریای علم و تجربه شما

    پاسخ
  263. ساره
    ساره گفته:

    سلام طبیب جان.اول یک دنیا سپاس بخاطر بودنتون و تلاشی که میکنید.طبیب جان من رشتم مامایی ولی بخاطر علاقه زیاد به کارهای هنری و طراحی دوخت تو فکر زدن ی مزون هستم.اما با این اوضاع اقنصادی گرون شدن مواد اولیه تردید کردم که نکنه همین ی ذره سرمایم بره و کسی طراحامو نپسنده…

    پاسخ
  264. متین
    متین گفته:

    من قابلیت این رو دارم که طراحی با کیفیت تری برای پروژه هاداشته باشم با کمک مطالعه نمونه های خوب اجرا شده در دنیا، برای رضایت کارفرمایان، و این مستلزم توجه بیشتر شما به من در زمینه مالی و همچنین حمایت از جایگاه اجتماعیست. و مطمئنا در گذر زمان سود مالی بیشتری دوباره به شما بازخواهد گشت.
    (صحبت من با رییس دفتر طراحی مهندسی ساختمان در جهت افزایش حقوق و حمایت اجتماعیست).

    پاسخ
  265. مرجان
    مرجان گفته:

    سلام اقای دکتر
    من و دوستم میخایم در حوزه ی رشته ی خودمون فتونیک، استارت اپ شکل بدیم. اول راهیم میخایم کارمون ساخت یه سری سنسورها هست (موضوع پایانامه ام) چطور میشه کارمون رو گسترش بدیم و از طرفی مراجع را مجاب کرد محصول ما رو خریداری کنن. پوزش بابت ادبیاتم میدونم خیلی حرفه ای کلمات مربوط به حوزه ی بازاریابی و کسب و کار رو بکار نبردم.

    پاسخ
  266. فرهاد حسینمردی
    فرهاد حسینمردی گفته:

    یک خانه زیبا. روزهایی تازه و متفاوت…
    کار من طراحی خانه و مدیریت سبک زندگی است. #خانه_نیکان و #سبک_زندگی_نیکان را با هم خواهید داشت.

    پاسخ
  267. خیرآبادی
    خیرآبادی گفته:

    سلام دکتر شیری گرامی
    ممنون که تحلیل می کنید . معرفی من از توانمندی ام :
    سلام
    من خیرآبادی هستم مشاور مجموعه های آموزشی
    من می توانم خدماتی را ارائه کنم تا مجموعه های آموزشی شما حداقل ده درصد رشد درآمدی در سال داشته باشد
    کارها سیستم سازی بشوند و هزینه های مجموعه کمتر شود و بهره وری افزایش پیدا کند.
    به سه سیستم شخصیت شناسی مسلط هستم و می توانم نیاز مشتریان مجموعه شما را درک کنم و خدمات مجموعه شما را متناسب با آنها بهینه کنم تا فروش افزایش یابد.
    طراح سخنرانی و مسلط به مسائل اجرایی برگزاری سمینارهای آموزشی هستم.
    بیش از ۵ سال هست که به صورت حرفه ای این کار رو انجام میدهم
    مجموعه هایی که با آنها همکاری کردم : ….
    شماره من ….

    پاسخ
      • خیرآبادی
        خیرآبادی گفته:

        ممنون از شما
        توقعی ایجاد نکردم یه عدد نوشتم که مطمئن بودم توی یک سال قطعا بهش میرسم.
        در ضمن ممنون بابت راهنمایی هاتون بقیه کامنت ها رو هم دارم می خونم چون نکات عالیی داخلش هست.

        پاسخ
  268. شهرزاد حق پرست
    شهرزاد حق پرست گفته:

    سلام
    اگر کسی میخواد بدون اتلاف وقت و سریع انگلیسی حرف بزنه به کلاسهای من سر بزنه.

    پاسخ
  269. شریف زاده
    شریف زاده گفته:

    سلام
    خدا قوت
    فعالیت من در حوزه بیمه زندگی (عمر و پس انداز) است.
    اگر بخواهم محصولم را خیلی کوتاه برای مشتری معرفی کنم :
    با تهیه بیمه زندگی می‌توانید آرامش بیشتری را برای حال و آینده خود و خانواده‌تان فراهم کنید و پشتیبانی برای جبران هزینه‌های ضروری داشته باشید.

    پاسخ
  270. لیلا
    لیلا گفته:

    با سلام خدمت آقای دکتر شیری نازنین
    شغل من در زمینه حسابداری است
    نگرش افرادی که تمایل به مشاوره مالیاتی دارند ، می خواهم درگیر پروسه مالیاتی نباشم و فقط به توسعه کسب و کارم فکر کنم.

    پاسخ
  271. Mahdieh
    Mahdieh گفته:

    من میتونم به شما کمک کنم که حس خوشایند و ارامش بیشتری داشته باشید از فضاها و مکان هایی که در آن قرار میگیرید،با یک طراحی مناسب و به جا و باتوجه به خواسته ی شما و با کمترین هزینه ی ممکنه!
    من یک مهندس معمار هستم!

    پاسخ
  272. حوریا پورابراهیمی
    حوریا پورابراهیمی گفته:

    سلام، من مدرس ریاضی ( آموزشگاه) پایه های دوره اول و دوره دوم متوسطه در شهر رشت هستم. رشته ام عمران بوده ولی عاشق کار الانم هستم.

    پاسخ
  273. نسرین مشیری
    نسرین مشیری گفته:

    جناب دکتر در مورد داروخانه های لوکال در آستانه ی سقوط تهران هم توصیه ای دارید ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  274. فائزه
    فائزه گفته:

    سلام
    من کسی هستم که می توانم علاوه بر کاهش قیمت تمام شده، ارزش افزوده برای این شرکت داروسازی ، در راستای کاهش قیمت خرید و افزایش تقاضا ، ایجاد کنم
    ( دکتر رشته من بیوتکنولوژی پزشکی و کارم پژوهش در حوزه تولید دارو با روش های جدید درمانی در شرکت های داروسازی هست)
    با تشکر فراوان

    پاسخ
  275. شهره صباغی
    شهره صباغی گفته:

    با سلام و احترام
    ممنون از لطفتون
    در رمینه پاکسازی و جوانسازی پوست میخواهم فعالبتم شروع کنم

    پاسخ
  276. صبا
    صبا گفته:

    سلام
    من در زمینه طراحی نقشه های ساختمانی در ۴گرایش فعالیت میکنم و اخذ تاییدیه های مربوط به شهرداری و نظام مهندسی در کمترین زمان

    پاسخ
  277. هنگامه
    هنگامه گفته:

    سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر شیری نازنین
    من یک کوچ هستم و میتوانم به افراد کمک کنم با استفاده از متدهای توجه آگاهانه، به آرامش و پذیرش خود برسند و به اهدافشون در مسیر ارزشهاشون گام بردارند. دیدن آرامش و حال خوب مراجعانم برایم یک دنیا ارزش دارد.

    پاسخ
  278. مهدی اسدی
    مهدی اسدی گفته:

    سلام جناب دکتر عالی بود ممنونم..
    من هنوز تو انتخاب حوزه کسب و کار سردرگم هستم..
    میشه یه مطلب در مورد انتخاب ایده ی پولساز تو سایتتون بزارید چون همه میگن دنبال علاقت برو…مشکل اینه که نمیدونم چه حوزه ای اینده خوبی داره .
    ممنون میشم در این مورد توضیح بدید.
    چون دغدغه ی خیلی ها هست

    پاسخ
  279. ص.ش
    ص.ش گفته:

    سلام
    اقای دکتر چای ساقه یا همان چای قهوه ای رو تا حالا امتحان کردید؟
    دوست لنگرودیم منو مهمون این چایی کرد. طعمش منو برد به چایی تو قهوه خونه، جاده چالوس بیست سال پیش.
    (تمرین)

    میخوام روی این چایی یک حرکتایی بزنم

    پاسخ
  280. سجاد
    سجاد گفته:

    دروود بر دکتر عزیز
    بدلیل تنوع بالای مطالب و عدم اشنایی همه دنبال کننده ها از مطالب شما؛لطفا جهت دسترسی به مشاوره ها و یا درسهای مربوط به کسب و کار راهنمایی کنین.
    پایدار باشین

    پاسخ
  281. فاطمه
    فاطمه گفته:

    بحران های اقتصادی نشون میدن هیچ چیز امن نیست.من به عنوان سرپرست تضمین کیفیت یک شرکت تولید فرآورده های بیولوژیک براساس مدل شما باید دغدغه های مدیر سازمان رو درک کنم و سعی کنم اطلاعاتم در زمینه ی پروژه ای که به من محول میشه از مدیر مربوطه بیشتر باشه تا توانایی پیش بینی و مدیریت ریسک و بوجود اوردن شرایط ارتباط موثر بین بخش های مختلف رو داشته باشم .

    پاسخ
  282. Roya
    Roya گفته:

    من دکتر دامپزشک هستم و در در موسسه ای محقق هستم چگونه کلینیک و کار تحقیقاتیم رونق پیدا کند؟

    پاسخ
  283. مریم
    مریم گفته:

    با سلام. در اینستاگرام نوشته بودید که نوع شغلمون رو بگیم و شما مثال بزنید که چطور میتونیم حال خوب ایجاد کنیم.
    شغل من طراحی و تولید پوشاک سنتی و نقاشی روی پوشاک هست. گروه تولیدی ما فروشگاهی با مدیریت مستقیم خود ما داره و دو سه شعبه شهر های دیگه داریم. ولی همواره با نحوه فروش و بالا بردن میزان فروشمون مشکل داریم .😳 😌
    حال خوب تو ۲۰_۳۰ ثانیه رو چطور میشه بوجود آورد واقعا؟!!!

    پاسخ
  284. رویا
    رویا گفته:

    سلام آقای دکتر
    من خانوم هستم عمران خوندم و بیکارم. موندم چیکار کنم. هر جا برای کار میرم می خوان خیلی کم حقوق بدن و اصلا پول رفت و آمدم هم در نمیاد. تو رو خدا یه راه بذارین پیش پای من. دارم کلافه میشم انقدر که فکر کردم و به نتیجه نرسیدم.

    پاسخ
  285. حسام
    حسام گفته:

    سلام و ارادت آقای دکتر شیری عزیز
    من و برادرم اپل استور داریم ایکی از ما ٣۶ و یکی ٣٩ ساله از لوازم جانبی گرفته تا موبایل و فروش خط و … خیلی تمایل دارم کسب و کار رو رونق بدیم ممنون میشم از راهنماییتون

    پاسخ
  286. لطیفی
    لطیفی گفته:

    سلام من مشاور کسب و کار هستم و به سازمان هایی که به تعالی و بهبود فکر میکنن کمک میکنم که با طراحی مدل کسب و کار مناسب مشتریان بیشتری رو جذب کنن و رضایت اونها رو افزایش بدن و به درآمد بیشتری برسن.

    پاسخ
  287. پوریا آریافر
    پوریا آریافر گفته:

    مطلب کاربردی بود و تشکر
    البته به نظر من دیگه مردم دنبال سوراخ بهتر نیستن. بلکه هدف اصلی قاب هست. دریل و سوراخ وسیله هست برای هدف و نیاز اصلی کاربر.

    پاسخ
  288. بهنوش یاری
    بهنوش یاری گفته:

    سلام جناب دکتر شیری.اول از همه میخواستم درباره مطالب و اطلاعات مفیدی که در اختیارمون میگذارید تشکر کنم.
    من فوق لیسانس طراحی فرش و هنرهای سنتی دارم.حوزه فعالیتم هم شخصی و در این زمینه هست ولی خیلی راضی نیستم و همش دوست دارم یه کار جدیدی در حوزه کاریم بزنم ولی نمیدونم از کجا و چجوری شروع کنم
    میشه لطفا اگر امکانش هست راهنماییم کنید

    پاسخ
  289. ساره
    ساره گفته:

    با سلام و احترام
    «من متخصص زنان و زایمان هستم
    انجام مراقبت های پیش از بارداری ،بارداری و انجام زایمان طبیعی و سزاربن غربالگری سلامت زنان ،درمان نازایی و جراحی های زیبایی و‌درمانی بیماریهای لگن از کارهاییست که میتوانم به مراجعینم ارایه دهم »
    چقدر این مطلبتون در زمان مناسبی برای من اومد
    مدت یکماه هست مطب زدم و مراجعینم خیلی کم هست تلاشم رو میکنم که با استفاده از نکاتی که اشاره کردید راه موثرتر بودن رو‌پیدا کنم
    ممنون از شما

    پاسخ
  290. علیرضا صنیعی
    علیرضا صنیعی گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز
    لطفا در مورد بازاریابی شبکه ای مطالب بیشتری درج بفرمایید
    با تشکر

    پاسخ
  291. شهرزاد
    شهرزاد گفته:

    باسلام اقای دکتر من کانادا زندگی میکنم و financial adviser هستم تو کاره فروش بیمه و سرمایه گذاری هستم روزانه ادمهای زیادی در اطرافم هستن برای صحبت کردن با انها مشکل دارم و نمیدونم چجوری باید صحبت کنم و از کجا شروع کنم ممنون میشم راهنماییم کنین

    پاسخ
  292. فریبا خاک زاد
    فریبا خاک زاد گفته:

    مشاور توسعه کار و کسب سازمانها هستم، بر اساس تجربه و دانشم، کمک میکنم تا مدیران ارشد شرکتهای کوچک و متوسط، تصمیمهای کاربردی تری برای معرفی برند و حفظ و افزایش مشتری ها و سهم بازارشان داشته باشند.

    همزمان در حوزه آموزش کاربردی مرتبط هم فعال هستم و مدیریت تجربه مشتری و مدیریت بازاریابی خدمات، از جمله مباحث دوست داشتنی است که با آن درگیرودارم.

    به بعضی از ابزارهای توسعه کسب و کار مثل برگزاری نمایشگاه و همایش ملی و بین المللی و خدمات وابسته اش( اعزام و پذیرش هیات تجاری ، MATCH-MAKINGو تبلیغات هم مسلط هستم و در حوزه های مختلف صنعت، فضای مناسبی برای معرفی محصول وخدمات، افزایش سهم بازار و مدیریت مشتری برای شرکتها و افراد مخاطبم ایجاد کرده ام.

    این روزها، کمی به تغییر فضای کسب و کار شخصی فکر میکنم… شاید تخصصی تر کردن آموزش و مشاوره ها همزمان با راه اندازی یک کسب و کار جدید

    پاسخ
  293. فاطمه
    فاطمه گفته:

    من مربی شنا هستم ، در طول یک ترم و البته بسته به سطح انرژی و فعالیت و استعداد شما، توانایی شنا کردن لذت بخش براتون رو فراهم میکنم و در کنار اون تناسب اندام شما هم به وجود میاد

    پاسخ
  294. اسمهان
    اسمهان گفته:

    سلام استاد گرانقدر
    تیم اسما فودلند افتخار دارد از تلفیق سنت و مدرنیته آنچه درخور مشتریان است تقدیم کند . ما نیازهای شما را می جوییم تا بهترین و مناسب ترین سرویس را ارائه دهیم . با ما خاص باشید .

    پاسخ
  295. مورین بهاروندی
    مورین بهاروندی گفته:

    سلام من ارایشگر هستم،در یک محیط کوچک ولی امن و راحت با ارائه بهترین و بروز ترین خدمات در خدمت خانمها هستم،اقای دکتر دقیق نمیدونم برای کارم چطور تبلیغ کنم یا حرف بزنم،چون معتقدم کار عملی خوب بهترین مبلغ برای کارمه،ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🙏 مورین هستم از دزفول

    پاسخ
  296. سارا راد
    سارا راد گفته:

    سلام آقای دکتر. چه کار قشنگی و چه افتخاری.
    من آیلتس تدریس میکنم و کم کم بیزینس خودم رو رو ران کردم برای زبان خوندن برنامه میدم. با توجه به محدودیت زمانی هر فرد در روز و هفته. و آخر هفته ها باهاما چک میکنم .
    حس کردم جای خالی برنامه ریزی آموزشی زبان انگلیسی خیلی کمه و جالب که داره ازش استقبال میشه 😊

    پاسخ
  297. اسمهان
    اسمهان گفته:

    سلام استاد گرانقدر
    ما یک تیم کوچک خلاق در حوزه آشپزی و شیرینی پزی خانگی هستیم.
    تیم اسما فودلند افتخار دارد از تلفیق سنت و مدرنیته آنچه درخور مشتریان است تقدیم کند . ما نیازهای شما را می جوییم تا بهترین و مناسب ترین سرویس را ارائه دهیم . با ما خاص باشید .

    پاسخ
  298. حسین
    حسین گفته:

    سلام و عرض ادب
    من به تازگی یه موسسه ی استعداد یابی ثبت کردم وبرای مراجعین ما بعد از اتمام دوره‌ در قالب یک کارنامه مفصل نتایج زیر با دقت بالاتر از ۷۰ درصد رقم خواهد خورد :
    ۱- اینکه ما بدونیم تو چه زمینه های تحصیلی یا شغلی توانمندیم کجا زمان و انرژی بزارم و…؟
    ۲ – شخصیت من به صورت دقیق و کیفی چگونه هست و این شخصیت چه ویژگی هایی داره و چه کارایی رو انجام بدم بهتره و…؟
    ۳ – اصلا من فارغ از هر شرایط بیرونی به چه کارایی علاقه شدید دارم به طوری که محو اون کار بشم و گذشت زمان رو متوجه نشم و کلی کیف کنم؟
    ۴- نقاط قوت من چیه و دونستن این نقاط قوت به چه درد من می خوره؟
    ۵-چقدر تونستم خودمو بهتر از قبل بشناسم!
    ممنون از نگاه زیبای شما جناب دکتر شیری

    پاسخ
  299. هومن توتونچیان
    هومن توتونچیان گفته:

    سلام و شبتون خوش
    -ریتمیتیکا نخستین آموزشگاه آنلاین موسیقی ایرانی در دنیا می باشد.
    -ریتمیتیکا سعی می کند تا به افراد علاقمند در خارج از ایران که دسترسی به کلاس های خوب موسیقی ایرانی ندارند، امکان برگزاری کلاس با مدرسین خیلی خوب را فراهم کند تا افراد در زندگی روزمره خود، زمانی را برای تمرین موسیقی‌‌‌ پر از معنی و زیبایی اختصاص بدهند و از تنشهای محیط دور باشند.
    در عین حال ریتمیتیکا سعی دارد موسیقی و فرهنگ ایران را در دنیا اشاعه و گفتگوی فرهنگی را بین فرهنگهای مخلتف ایجاد کند.
    http://www.rhythmitica.com

    پاسخ
  300. انسیه مجذوبی
    انسیه مجذوبی گفته:

    انسیه مجذوبی:
    ‍ در دهه های گذشته به کودک به عنوان مینیاتور بزرگسال نگاه میشد و خواستار این بودند که این مرحله سریع رد شود لباسهاس بزرگ سال بر تن کودک میکردندو کار میکشیدند بعدتر نگاه کمی متعادل تر و به چشم کودک نگاه میکردند ولی ارزش خیلی خاصی قائل نبودند و جایگاهی نداشتند نه در خرید کودک رو همراه خود میبردند نه در مراسم ها(ازکودکان در فرصت دیگری پذیرایی خواهد شد)فرصتی که هیچ وقت میسر نمیشد اتوبوس و تاکسی رو مادر یه نفر حساب میکرد چرا که کودک روی صندلی نمینشست اکنون اما شرایط خیلی بهتر شده ما نیز به عنوان عضو کوچکی از جامعه تصمیم بزرگی گرفتیم و در بوزان به معنای رشد یافته بر ان شدیم که کودک رو به عنوان شهروند بشناسیم یعنی انسانی که حقوقی دارد و در مقابل وظایفی سعی کردیم کار تربیتی را به عشق تبدیل کنیم و فضایی فراهم کنیم که کودک با عشق بزرگ شود کودکی که فیلسوفی کوچک است تفکر نقاد دارد و در تلاش برای کشف تجربیات جدید چرا که تنها فرق کودک با بزرگسال زندگی نکردن در این جهان هست در بوزان اشپزی کوچک میشود و نجاری زبر دست فیلسوفی بزرگ میشود و دوستی با معرفت از خاک و اب گل میسازند و پاهای زندگی را سفت میکنند و عزت نفسی که گمشده اینروزهاست را کسب میکنند در بوزان رقابت ،برتر ،بهتر،وترین وجود خارجی ندارد اموزش زبان و تکنولوزی دیر نمیشود ولی برای یادگرفتن و کشف طبیعت و حال خوب فرصت محدود …قدر فرصت را بدانید
    هدف ما نیز همچون اسممان در حال رشد است😊😊

    پاسخ
  301. سمانه
    سمانه گفته:

    سلام اقای دکتر وقتتون بخیر و خدا قوت

    من فارغ التحصیل مترجمی هستم و پنج ساله که دورکاری انجام میدم و خدمات زبانی ارایه میدم دوساله کانال زدم .دنبال تاسیس موسسه ترجمه هستم اما چون چند بنگاه ترجمه با قیمت پایین کار میکنند عملا برای قیمت کار من که طبق تعرفه انجمن صنفی مترجمان تهران هست به من مراجعه نمی شود شهرستان ما هم عمده کارها پروژه های دانشجویی است که من به شخصه ترجیح میدهم با سازمان ها کار کنم تا تکالیف دانشجویان را برای رزومه سازی اساتیدشان ترجمه کنم من راهنمایی میخواستم از شما در زمینه راه اندازی کسب و‌کار ام

    پاسخ
  302. محمدرضا مومني
    محمدرضا مومني گفته:

    سلام دکتر جان
    من چه گناهی کردم که تا از کسب و کارم جدا میشم و به خودم میام ساعت شده ١٢:٣٠و از این فرصت جواب دهی شما محروم میشم امیدوارم که بتونم جواب بگیرم
    معرفی کسب و کارم تهیه غذا اونم به سبک و برند خودمونه همبرگر و ساندویچ و پیتزاهایی که فقط از گوشت و مرغ استفاده میکنیم و مخالف شدید سوسیس کالباسیم
    به شما پیشنهاد میکنم حداقل اگر توی رژیم غذایی هستید حداقل یک بارم که شده غذای مارو امتحان کنید و بچرخید تمام تهران هم غذا بخورید و مطمینم طعم غذای مارو هیچ وقت فراموش نمیکنید
    حتما یادتون باشه اگه برگر یا ساندویچ سفارش میدید قبلش بفرمایید چه نوع برگری یا ساندویچی مد نظرتونه همونو واستون اماده کنیم که به ذائقه شما سازگار باشه
    ما روی برگرهامون خیلی ادعا داریم و خودمونو جزئ سه تا برگر خوب تهران میدونیم
    خوشحال میشم بعد از نوش جان کردن برگر اگر وقت کافی داشتین یه چای مهمان ما باشید یه نظر تخصصی در مورد برگرهامون بدید

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      به نظرم فقط یک جمله ات در راستای تمرین بود:
      “همبرگر و ساندویچ و پیتزاهایی که فقط از گوشت و مرغ استفاده میکنیم و مخالف شدید سوسیس کالباسیم”
      بقیه اش تبلیغات بود
      مثلا من باشم دور و بر دغدغه مشتری میروم :
      ما سوسیس و کالباس را از غذای خودمان حذف کرده ایم ، به مشتریمان نیز نمیدهیم( اعتماد سازی) در عوض پیتزای ما فقط مرغ…دارد و گوشت…که با دقت هر روز صبح از ….تهیه میکنیم که استاندارد دامپزشکی داشته باشد و دام از انتی بیوتیک و …استفاده نکرده باشد ( ریزه کاری های کیفیت)

      پاسخ
  303. امیر
    امیر گفته:

    سلام جناب دکتر
    یک قسمت از کار من مربوط به تعمیرات و سرویس و نگهداری آسانسور هست که قصد دارم تمرکز بیشتری روی اون داشته باشم.
    من سعی میکنم این حس را به مشتری بدم که میتونه نگرانی خاصی در باره امنیت و مسایل ایمنی آسانسور نداشته باشه و مطمین باشه که ما به بهترین شکل این موارد را چک میکنیم و اگر هم زمانی به نظرش رسید که احتمالا آسانسور موردی داره یا صدای اضافی میده با ما تماس بگیره و یا حتی صدا یا کلیپ ضبط کنه و برای ما بفرسته و ما بلافاصله برای بررسی اون موضوع مراجعه میکنیم.با هماهنگی مشتریان قدیمی شماره اونها را به مشتریان جدیدی که دوست داشته باشند از کیفیت کار ما و میزان پاسخگو بودن ما مطمین بشن میدیم،همواره تاکید میکنیم که بازدید و مشاوره ساختمان ها رایگان هست حتی اگر قصد قرار داد بستن با ما نداشته باشند.در طول دوره قرار داد یک سیستم پیامکی در نظر گرفتیم که زمان مراجعه ها را به هر کدام از اعضای ساختمان که شمارشون را به ما بدن اطلاع میدیم و بعد از انجام کار هم علاوه بر رسید چاپی به صورت پیامک هم اعلام میکنیم به ساکنین به جهت اینکه اطمینان خاطر داشته باشند سرویس ها به موقع انجام میشه و نگران استفاده از آسانسور نباشند.این را میدونیم که علاوه بر توانایی فنی،ساکنیم براشون مهم هست که فردی که مراجعه میکنه از لحاظ اخلاقی هم مورد تایید باشه چون اغلب در ساعات روز ممکنه فقط بچه ها یا خانمها در ساختمان باشند و تلاش ما این هست که این حس را منتقل کنیم.آپشن های مثل یک سرویس رایگان در طول سال هم برای مشتریان داریم و ضمنا مکاتباتی با مشتریان داریم که در صورتی که از کار ما رضایت دارند ما را به دیگران معرفی کنند و از هدایای مربوطه مثل تخفیف در قرار داد،سرویس رایگان یا درصدی از قرار داد منعقد شده با فرد معرفی شده برای اونها در نظر گرفته میشه.گزارشات بازدید به صورت ۶ ماهه مجزای از گزارشات ماهانه داده میشه،مراودات مالی همه کتبی و پیامکی ارسال میشه،نحوه انجام کار طبق چک لیست های استاندارد به مشتریان اطلاع داده میشه،لباسهایی تهیه کردم که اسم شرکت روی اونها چاپ بشه و با لباس مخصوص کار سر ساختمان مراجعه بشه و یک ماشین هم با آرم شرکت و مخصوص خدمات به زودی به سیستم اضافه میشه انشاله.سع میکنیم برای حومه شهر تخفیفات بیشتری در نظر بگیریم،البته این موضوعی نیست که با مشتری در میون بگذاریم و اعلام کنیم،سعی هم نمیکنیم که تلافیش را در بالای شهر در بیاریم و …

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      کیف کردم از اینهمه ریزبینی
      بمون تو مارکت و توسعه بده کارت را
      فقط تربیت نیوی انسانی ات را خیلی جدی بگیر
      اشتباه پرسنل حواس پرت میتونه اعتبار کل تیمت را بفرسته رو هوا

      پاسخ
  304. محیا
    محیا گفته:

    سلام….من ترجمه متون انگلیسی به فارسی و بالعکسش رو انجام میدم…کار رو ویرایش شده و جمله هارو شیوا و سریع و بموقع تحویل میدم…اگه مورد پسندتون هم نبود ,ترجمه رو برگردونید , دوباره و یا حتی چند باره اون رو ادیت میکنم

    پاسخ
  305. فاخته
    فاخته گفته:

    با سلام مجدد، آقای دکتر شیری عزیز تلاش کردم که کوتاه بنویسم.
    متن پیام:
    ۱- با خاطری آسوده، آشفتگی محل کار یا منزل را به ما بسپارید و نتیجه ای جز آراستگی نخواهید دید!

    ۲- متخصص آراستگی در محل کار و منزل

    پاسخ
  306. Hengameh
    Hengameh گفته:

    دکتر شیری عزیز ممنون بابت مطالبی که ارائه دادید. من در حال حاضر تصمیم دارم در زمینه عکاسی در کانادا فعالیت کنم . نکته ایی رو که اشاره کردید خیلی قابل توجه بود. قطعا برای شناخته شدن به زمان احتیاج دارم ولی از اشارات و رهنمودهای شما استفاده میبرم.

    پاسخ
  307. احسان
    احسان گفته:

    سلام دکتر شیری.
    شبتون بخیر.
    کسب و کار من طراحی فرش هست.
    مشتری ما کارخانجات فرش ماشینی هستن.
    با توجه به شرایط کنونی کشور، مثل همه ی کسب و کارها، کارخانه ها هم به مشکلاتی خوردن.
    در نتیجه شرایط ما هم متاثر از شرایط کارخانه ها هست.
    علاوه بر این مشکل دست زیاد شدن هم ایجاد شده، که کیفیت کار و قیمت ها رو شکستن.
    نکته دیکر وجه هنری کار ما هست. که مشتری ما غالبا توجه ی به این وجه ندارن.
    خواستم بپرسم به نظر شما چه چیزی میتونه با توجه به عرضه زیاد محصول ما( طرح فرش)و کم شدن تقاضا(سفارش از جانب کارخانجات)، همچنان مشتری را راغب به خرید کند؟

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      یافتن بازار جدید در کشورهای منطقه یا دور
      کمک به کارخانه که من طرحهایی را بهتون میدهم که عصاره تجربه ام در فروش و مطلوبیت بازار است

      پاسخ
  308. زهرا دارانی
    زهرا دارانی گفته:

    سلام. من قبلا تدریس خصوثی داشتم و پاره وقت تو مدارس مشغول بودم. معمولا هم اینطور بود که شاگردام من رو به بقیه معرفی می کردن. اما سه سالی بنا به دلایلی از محیط آموزش دور بودم. الان که میخوام دوباره شروع کنم، هم مدیر مدارسی که قبلا کار می کردم عوض شده و هم اینکه در تدریس خصو-صی کسی خیلی من رو نمیشناسه دیگه که بخواد به سبک سابق معدفی کنه. ممنون میشم اگه کمکم کنید

    پاسخ
  309. مهين
    مهين گفته:

    سلام، وقت بخیر
    من تخصصم آى تى هستش، یک سامانه ى شبکه اى براى صنعت پوشاک طراحى کردم که نقاط تمایز جالبى داره و افرادى که اهل فن هستن بسیار تشویق می کنند و البته ساختار محتواش user-generated هست
    اما نمیدانم گام هاى بعدی چیست؟ براى محتوا دادن به سایت و دعوت اهل صنعت به فعالیت چه باید کرد؟ سعى کردم با افراد حرفه اى در این حوزه وارد مذاکره شوم و تیم سازى کنم اما هریک صرفا بفکر منافع خود هستند و نهایتا میخواهند از جوهره کار باخبر شوند و خود یکى مشابه بسازند..
    خواهش میکنم کمک کنید، چه کنم؟
    دانشجوى دکترى هستم چطور با هزینه کم اینکار را هدایت کنم؟ کتاب خاصى پیشنهاد میدهید؟

    پاسخ
  310. آهو سادات نظیری
    آهو سادات نظیری گفته:

    سلام اقای دکتر ، آهو سادات نظیری رواندرمانگر تحلیلی هستم ، در پروسه خودشناسی به افراد کمک میکنم تا خود حقیقیشونو بشناسن ، گذشتشونو تکمیل کنن ( اگر اختلالی هم داشته باشن درمان میشه ) ، کارهای ناتمام با والدین رو کامل کنن بتونن اونها رو ببخشن و عشق به اونها رو قلبا تجربه کنن ، اعتماد به نفسشون احیا میشه اقتدار درونی شکل میگیره و همینطور عزت نفسشون احیا میشه از طریق شناخت مجدد خودشون بتونن عاشق خودشون بشن ، صمیمیت و صلح درونی رو تجربه کنن . هویت جدید خلق میشه با باورهای سالم ، هدف و معنای زندگیشون رو پیدا میکنن و حالا این شخصیت سالم که گذشتش رو تکمیل کرده خودش رو بخشیده و عشق به خود درونش متبلور شده ، به شناخت زن ، مرد ، رابطه ، ازدواج ، رابطه عاطفی ، انواع مهارتهای زندگی استعدادیابی ، موفقیت کاری و … میپردازیم و در این زمینه های ذکر شده مراجعین تغییرات بسیار چشمگیری داشتند .

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      سلام
      مرقومه را خواندم
      به نظرم به شکل سوالی بهتر مخاطب باهاتون ارتباط نمیگیره ؟
      ۱- آیا مسائلی در گذشته شما هست که براتون حل نشده و باعث شده از الانتون نتوانید خوب استفاده کنید؟
      ۲-آیا آنقدری که باید خودتان را دوست ندارید و میخواهید به این وضعیت خاتمه دهید ؟
      ۳-آیا فکر میکنید برای رابطه عاطفی بهتر ، مشورت حرفه ای احتیاج دارید ؟
      در روانشناسی گشتالتی ( مثلا) در این زمینه نکات بسیار بدردبخوری هست که من میتوانم با استفاده حرفه ای از آنها بعد از هشت سال تجربه و ۲۳۰ مراجع ، کنارتان باشم

      پاسخ
  311. مومني
    مومني گفته:

    ما سه شنبه هارو واسه مشتریایی که حظوری غذا سفارش میدن ٢۵درصد تخفیف گذاشتیم
    شما با هربار سفارش از ما١٠درصد تخفیف به حساب کاربریتون اضافه میشه
    علاوه بر اون اگر مشتریه ثابت ما (پنج ستاره)باشید واسه روز تولدتون خودتون به همراه ٣نفر از دوستاتون مهمان ما باشید به صورت کاملا رایگان با منوی کاملا ازاد

    پاسخ
  312. الهه
    الهه گفته:

    سلام
    من ادیولوژیست هستم.شنوایی شناس.چند سالی هم هست مطب شخصی دارم.کار ما کاملا بر پایه ارجاع متخصص هست.حتی به لحاظ قوانین .زیادمعرفی دفتر کارم رو انجام دادن متاسفانه به این دلایل بعد از چند سال کار هنوز شرایط خوبی ندارم
    همکاری کم یا عدم همکاری پزشک ها جهت ارجاع
    نا اشنا بودن مردم با این رشته
    باور اکثر متخصصین مبنی بر لازم نبودن تست های ارزیابی شنوایی
    قوانین سخت کاری
    ممنون‌مبشم راهنمایی بفرمایید…

    پاسخ
  313. Piccotoys
    Piccotoys گفته:

    خرید آسان و لذت بخش اسباب بازی و سیسمونی کودکان از وب سایت پیکو تویز
    ما میدونیم که انتخاب اسباب بازی و خرید لوازم کودکان کار راحتی نیست و نیاز به تحقیق، شناخت و راهنمایی کامل داره!
    با خوندن اطلاعات مفید وب سایت پیکو تویز و مشاوره قبل از خرید با آگاهی لوازم فرزندتون را انتخاب کنین! 👍🏻

    پاسخ
  314. زهره
    زهره گفته:

    سلام جناب دکتر
    تا بحال شدهطبیعت رو بگیری تو دستات ؟یا بندازیش توگردنت؟یا گوشات؟درخت چی؟شده یه درخت رو از کوله ت آویزونش کنی؟یا بندازیش تو انگشت؟ یا بکوبیش به دیوار اتاقت ؟اصلا یه درخت هم نه،یه شاخه ش،یا تنه ش، طبیعت ودرختها روح دارن،عشق ونگاه من از چوب گردنبند،گوشواره، انگشتر،تابلوو…میسازه تا تو روح طبیعت رو داشته باشی.
    روح طبیعت در چوبیز جاریست.(شعار تبلیغاتیم)

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      من را لمس نکرد زهره جان
      یعنی مسیری طولانی میری تا بفهمونی بهم که زیورالات چوبی درست میکنی
      سریعتر…جمله دو ثانیه ای بنویس

      پاسخ
  315. طوبی
    طوبی گفته:

    سلام
    ……هستم
    نماینده ی بیمه ی پاسارگاد
    همیشه تو استرسین که نکنه خدای نکرده براتون مشکلی پیش اومد تکلیف خونوادتون چی میشه؟ یا استرس خسارت اموالتون مدام ذهنتون رو درگیر کرده؟
    من به عنوان نماینده ی بیمه همیشه در صورت وقوع حادثه یا خسارت در کنارتون خواهم بود و نهایت سعیم رو برای بازگشت آرامش و خسارت وارده بهتون خواهم کرد….فقط کافیه نگرانیتون رو با ما در میون بذارید تا اطلاعات کافی رو در زمینه ی مورد نیاز برای رسیدن به آرامش و تقلیل خسارات و حتی سود در زمینه ی بیمه های عمر بهتون عرضه کنیم….
    جناب دکتر ناگفته نماند من چندین ساله مشغوله تدریس زبان بودم و هستم و جدیدا وارد کار بیمه هم شدم و بیشتر تمرکز کاریم داره به این سمت میره…..

    پاسخ
  316. سهیلا
    سهیلا گفته:

    سلام دکتر جان
    جانید واقعا برای ما در این برهوت بیزینس woman هستم مذاکره کنندگی تو خونمه و عقدقراردادهای بزرگ و سازمانی رو به راحتی انجام میدم اما در مدیریت این تخصص و تبدیلش به فرصتی پولساز یا کارآفرین مشکل دارم
    و با چندتا شرکت همکاری میکنم و ….

    شما بگین چه کنم که گامی بزرگه این گفتن در تحول زندگیم .

    ممنونکه با آموزشهاتون مسیر زندگی من و خیلی هارو تغییر دادین

    پاسخ
  317. فاطمه
    فاطمه گفته:

    سلام آقای دکتر🌹
    انگار من دیر رسیدم،
    امروز ۲۵،
    مینویسم شاید نظری شد :
    من کارشناسی ارشد نقاشی هستم
    و نقاشی هام خوبن.
    برای فروششون و مشتری ممنون میشم راهنماییم کنین.
    گالری ها بیشتر اسم نقاش مهم براشون

    پاسخ
    • سارا نجفیان
      سارا نجفیان گفته:

      در مسابقات و نمایشگاه های معتبر شرکت کنید. محل مناسبی برای آشنا شدن با بزرگان حوزه ی فعالیتتان است.
      از همکاری با دفاتر معماری داخلی و گروه های هنری دیگر غافل نشوید.
      ضمنا آموزش همیشه برای شما در کنار فروش آثار یکی از راه های کسب درآمد است.

      پاسخ
  318. نورانی
    نورانی گفته:

    سلام
    حدود سه سالی هست که کسب و کاری راه انداختیم، به جرأت میتونم بگم کسانی که محصولات مارا تهیه کرده اند راضی بوده اند و بعضا در اولین مراجعه بیشتر از یک خرید داشته اند ولی مراجعه بعدی در کار نبوده!!! به نکاتی گه گفتید خیلی توجه کردیم از ابتدای کار.
    (تولید و ارائه مانتو های دخترانه هست (تین ایجر) و مشابه کارمون واقعا تو بازار نیست و خودمون چون نیاز این کالا رو حس کردیم به خوبی نیازهارو میشناسیم)

    پاسخ
  319. شراره
    شراره گفته:

    با یاد گرفتن گلدوزی،حس و‌حال خوب رو اول برای خودتون تجربه کنید ،بعدبرای اطرافیان تون،تا ساعتی از روز از زندگی روزمره فاصله بگیرین و بتونین مثل بچه ها تخیل کنید و اون تخیل ها رو بدوزید.هنرکده رادا

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      جمله آخرش عالیه
      جمله اولش نه
      من بودم : فشار زندگی روزمره قدرت تمرکز را میگیرد
      هنرهایی هستند که هم تمرکز شما را تقویت میکنند هم کمک میکنند تخیلتان را بدوزید

      پاسخ
  320. الهام
    الهام گفته:

    سلام من و خواهرم یه کار کوچیک داریم شروع میکنیم ، درست کردن نشانه های کتاب
    (Bookmark) خیلی کیف داره وقتی کتابت رو باز میکنی یه نشون با طرح و رنگی دوست داری بین صفحه های کتاب جا خوش کرده باشه ما براتون با عشق درست میکنیم تا شما کیف بیشتری در کنار خواندن کتاب ببرید ، برای بچه ها هم طرح های دوست داشتنی داریم که شامل شخصیت های دوست داشتنی انیمیشنی میشن میخوایم کتاب و کتاب خواندن رو برای بچه ها جذاب تر کنیم

    پاسخ
  321. فاخته
    فاخته گفته:

    با سپاس فراوان از زمانی که اختصاص میدین و راهنمای های ارزشمندتون.
    امکانش هست کتاب و منابعی رو معرفی کنید برای اینکه کمک کنه توانایی نوشتن و تولید محتوا برای کسب و کار آموزش داده باشه. به شخصه این توانایی رو ندارم.

    پاسخ
  322. M
    M گفته:

    سلام
    ما زبان بصری ساختمان یا محیط زندگی شما در شب را نمایش میدهیم.برای مشاوره رایگان به سایت ما مراجعه کنید.

    پاسخ
  323. مرتضي كاظمي
    مرتضي كاظمي گفته:

    من واسه قراردادهاتون ، طوری چهار ستون اصلیش رو طراحی می کنم و قواعد طلایی داخلش درج می کنم ؛ که به بهترین شکل بتونید اجراش کنید و کمترین میزان اختلاف رو با طرف مقابلتون پیدا کنید.

    پاسخ
  324. محسن کریمان
    محسن کریمان گفته:

    دکتر شیری سلام عرض شد شما وظیفتون نیست اما وقتی وعده میدید و قول میدید که تا فلان ساعت نظرتون بزارید من راهنماییتون میکنم لطفا به تعهد و وعده خودتون عمل بفرمایید ، شما به سوالات مشاوره ایی پاسخ میدید که تو این کامنتها که ربطی به بحث نداره اما به اون جملات برخی از دوستان بی تفاوت هستید

    این رفتار شما خیلی زشت نمیدونم چه فکری در مورد خودتون میکنید ، احتمالا الانم پاسخ میدید که این خدمت من از سر همه زیاده من وظیفه ایی ندارم!!!!!!!!!!

    لطفا قول بیجا ندید دکتری که ادعایی حرفه ایی بودن دارید!!!!

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      به آنچه وعده دادیم عمل کردیم.
      کامنتهای تا ساعت ۲۲:۳۰ که مرتبط با مقاله بود نه همه کامنتها و سوالات که خارج از وعده ما بود.
      وعده ما اصلاح طرز معرفی خدمات بود نه اصلاح تبلیغات یا سایر سوالات درست ولی غیرمرتبط با وعده مان
      بنابراین کاری انجام شد که حرفه ای است یعنی در چهارچوب حرکت کردن.
      ما همچنان خود را خادم حرفه ای مردم میدانیم ( این فکریست که درباره خودمان میکنیم) و خدا را شاکرم که عمده خوانندگان ما مودب و با توقعات معقول کنارمان هستند و ارزش این خدمات را در کنار سایر خدماتی که تقدیمشان میکنیم میدانند.
      البته که افرادی هم هستند که در هر صورت عصبی و طلبکارند و درج نظراتشان فرصت خوبیست برای ما که بهتر کار کنیم و بهتر دیده بشویم.

      پاسخ
  325. مرتضا مسلمانی
    مرتضا مسلمانی گفته:

    سلام آقای دکتر شیری
    ممنونم از راهنمایی ها تون

    آموزشگاه زبان انگلیسی ما،
    به خردسال و نوجوان شما این کمک رو می کنه که بتونه چهار مهارت زبانی ش رو سریعتر کسب کنه و در بین همسالان خودش و در دوران تحصیل، بسیار توانمند تر باشه. و کمک ش می کنیم که در خیل مطلب زبانی نامربوط سردرگم نباشه و ما براش منبع مناسبی در رسیدن به هدف ش باشیم.

    به شما بزرگسال کمک می کنه که بتونید با توجه به سطح نیازتون، راحت ارتباط برقرار کنید، پیام تون رو انتقال بدید و پیام مخاطب تون رو بفهمید. همراه شماست تا سریعتر لذت فهمیدن و به کار بردن زبان انگلیسی رو بچشید و درک کنید.

    پاسخ
  326. حسین
    حسین گفته:

    با سلام
    این تبلیغ آموزشگاه زبان ماست
    ممنون بابت راهنماییتون

    اگر قصد مهاجرت دارید؛
    اگر نمی خواهید فرصتهای شغلی مناسب را از دست بدهید؛
    اگر قصد داد و ستد با صاحبان مشاغل کشورهای دیگر را دارید؛
    اگر نمی خواهید از دنیای دیجیتال مدرن عقب بمانید؛
    اگر قصد دارید برای تحصیل به کشور دیگری بروید؛
    اگر می خواهید در آزمون جامع دکتری یا سایر کنکورها موفق باشید؛
    و اگر می خواهید فرزندانتان فردای بهتری را تجربه کنند؛

    ما و همکارانمان در این آموزشگاه زبان انگلیسی می توانیم میانبری بین شما و اهدافتان باشیم.

    پاسخ
  327. حسین هاشمی
    حسین هاشمی گفته:

    پیشنهاد ایجاد کسب و کار در اصفهان
    لطفا اگر اصفهان هستین حوالی خیابان آبشار سوم سوپر مارکت بزنید خیلی ظرفیت داره.
    طرف پارک ناژوان هم آژانس تلفنی بزنید آنجا چون یکم پرته اسنپ کم هست ولی جمعیت خوبی داره.
    اگر اصفهان هستین و پیتزایی دارید پیتزا خوب اسلایسی بفروشید خیلی مشتری داره خیالتون راحت.

    پاسخ
  328. محمد صابر یاوری
    محمد صابر یاوری گفته:

    اگر به دلایل مختلف مثل کنترل هزینه ، تمرکز بر فعالیت های اصلی ، عدم تخصص لازم ، محدود بودن توان نیروها ، کمبود زمان و … ترجیح می دهید بخشی از فعالیت های روزمره خود را برون سپاری کنید ، این فرصت را خواهید داشت تا با استفاده از کمیته های تخصصی و مجرب ما حداقل ۲۰ درصد در هزینه هاتون صرفه جویی کرده ، به اهداف سازمانی خود نزدیک شده و با داشتن تمرکز لازم ، انرژی خود را صرف فعالیتهای اصلی کسب و کار خود نمایید.
    http://Www.bizyar.com

    پاسخ
  329. Marjan
    Marjan گفته:

    مدرس زبان و خلاقیت کودکان هستم…بنده زبان رو هم از طریق هنر و بازی با کودکان آموزش میدم ‌‌… متاسفانه با وجود چهار سال تجربه در زمینه آموزش هوش خلاق نتونستم از نظرمالی و اقتصادی پیشرفتی کنم…در مورد آموزش زبان هم همین مسأله رو دارم… این تابستون هم دو دوره آموزشی برگزار کردم که در این دوره ها هدفم این بود که بچه ها با علوم مختلف (جغرافیایی،تاریخی و…)و مبانی اجتماعی و…. از طریق هنر آشنا بشن و این اشتیاقو در اونها پرورش بدم و حتی باعث پرورش هوش خلاق آنها بشم…با وجود رضایت مندی والدین متأسفانه در فصل مدارس خانواده ها دیگه کمتر اقدام به ثبت نام بچه هاشون در این کلاسها میکنند…با وجود اینکه من خیلی تخصصی آموزش میدم و خودشون حتی به این موضوع واقف هستند والدین به آموزش و پرورش مدارس اکتفا می‌کنند و من با تجربه که در زمینه تدریس در مدارس دارم متوجه هستم که اون قدر که باید در زمینه آموزش و خصوصا پرورش کودکان در زمینه های مختلف از نظر کیفیتی تلاشی صورت نمیگیره خصوصا در جنوب ایران که الان همش مدارس فقط تلاش میکنند دانش آموز ثبت نام کنند برای کسب پول و درآمد بیشتر…

    پاسخ
  330. شوشان به آفرید
    شوشان به آفرید گفته:

    ما در فروشگاه آنلاین صنایع دستیمون برای اولین بار در ایران نوعی سفال که بیشترین شباهت به اشیا باستانی ایران داره رو عرضه میکنیم. اگر عاشق دنیای باستان باشید با شما حرفهای زیادی برای گفتن داریم

    پاسخ
  331. بهار نژادبهداروند
    بهار نژادبهداروند گفته:

    از نزدیک شاهد تغییر فرزندان خود باشید.
    آیا به دنبال تغییر درفرزندان خودهستید؟آیا از بی دقتی فرزندتان در درس ریاضی خسته شده اید؟ من ،بهار نژادبهداروند با سابقه ی ۲ سال تدریس چرتکه در زمینه ی ریاضیات ،این اطمینان را به شما خانواده های گرامی خواهم داد تا در کمترین مدت دوره وبا بیشترین سرعت عمل ،شاهد محاسبات ذهنی فرزندتان در ۴ عمل اصلی ریاضی(جمع،تفریق،ضرب،تقسیم)باشید.
    با ما این تجربه ی شیرین را امتحان کنید
    ظرفیت محدود با ۴۰ درصدتخفیف ویژه ی شروع مدارس

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      ببین من واقعا دوست دارم ببینم این بچه ها که تو هدا دستاشون را تکون میدهند دقیقا چه میکنند
      احساس خرفتی بهم دست میده میبینمشون

      پاسخ
  332. سجاد مقومی
    سجاد مقومی گفته:

    با سلام و احترام خدمت شما دکتر عزیز و دوست داشتنی
    کسب و کار بنده مشاوره در حوزه دیجیتال مارکتینگ و اجرای پروژه های طراحی وب سایت و البته بهینه سازی وب سایت (SEO) به وسیله تیمی که سال ها وقت گذاشتم برای سنجش و انتخاب کردن اونها هست.
    حقیقتا من خودم در این رشته (نرم افزار کامپیوتر) تحصیل کردم و فعالیت هم در همین زمینه هست.با شناختی که با تحقیق و بررسی های زیاد از مشتری و کاربران این حوزه داشتم و البته رفتار شناسی هم صنفان و متخصصین فعال در حوزه وب و it داشتم به این نتیجه رسیدم که:
    مشتریان در این حوزه از چند مورد شدیدا می نالن و همه تقریبا گله مند هستند که:
    ۱-برنامه نویس ها بی نظم هستند
    ۲-برنامه نویست ها اخلاق کاری ندارند
    ۳-برنامه نویس ها زمان بندی نمیدونن چی هست
    ۴-برنامه نویس ها بی تعهد هستند نسبت به کاری که اجرا می کنند
    ۵-برنامه نویس ها بزن و در رو هستند
    و….

    بنده روال ها و استاندارد های انجام پروژه it و بخصوص وب رو در خارج از کشور بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که برای تمامی حرف هایی که مشتری های زدند یک راه حل قطعا وجود داره اینکه من بیام به یک استاندارد کاری برسم تا بتونم رضایت مشتری هام رو جلب کنم که خدا رو شکر همینگونه هم شد و الان به آنچه که میخواستم(مشتری برام مشتری بیاره) رسیدم:
    روال کاری ما در حال حاضر به ابن صورت هست:
    *یک جلسه با کارفرما گذاشته میشه و تمامی حرف های کارفرما رو به دقت میشنویم و از اون میخوایم که به ما تمام خواسته های خودش رو بگه.در همون جلسه از ایشون میخوام انتظارات خودش رو هم به صورت شفاف بیان کنه و هر تجربه بد و یا خوبی در حوزه وب داره رو هم به ما بگه.نهایتا در جلسه حضوری اول سایت های مورد علاقه اون ها رو ازشون می پرسیم
    *تیم ما متشکل از سه نفر (گرافیست متخصص ui ux و برنامه نویس و دیجیتال مارکتر) یک جلسه اتاق فکر تشکیل میدیم و بررسی میکنیم چالش های موجود در حوزه کارفرما رو و بررسی و تحقیق خودمون رو شروع میکنیم و یک آنالیز کامل از خواسته هاشون انجام میدیم
    *خروجی اتاق فکر ما منجر به یک طرح اولیه میشه که برای کارفرما اون رو پرزنت میکنیم.بعد از جلب نظر کارفرما یک نقشه راه صفر تا صد برای طراحی و پیاده سازی بهشون میدیم
    *یکی از نقاط قوت این تیم این هست که قبل از اجرای پروژه وب(کدنویسی) یک دمو کامل(فایل های گرافیکی که به صورت اختصاصی برای کارفرما تهیه شده است) به تایید کارفرما میرسه و با تایید ایشون و انجام تغییرات پروسه عقد قرارداد و شروع کدنویسی آغاز میشه و ما هم بابت پیاده سازی اون طرح اعلام هزینه میکنیم و زمان رو میدیم

    پاسخ
  333. پویان فدوی
    پویان فدوی گفته:

    من کار دیجیتال مارکتینگ برای دندانپزشکان انجام می دهم. با طراحی و اجرای سایت و بهینه سازی تخصصی سایت (SEO) برای دندانپزشکان کمک می کنم که بهتر دیده شوند و خودشان را در دنیای جدید معرفی کنند.

    پاسخ
  334. محمد
    محمد گفته:

    سلام دکتر شیری. مطلبتون رو الان دیدم. من فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار دارم. یک موشن گرافی داریم میسازیم برای معرفی کسب و کار. برای شما سناریوش رو میفرستم اگر جواب بدین ممنون میشم. برای اینکه تبلیغ نشه اسمش رو حذف کردم.

    سناریو فروشگاه اینترنتی….

    آیا می دونید استفاده از آجیل و خشکبار در رژیم غذایی چه تاثیری روی سلامتی شما داره؟
    طب سنتی و طب نوین فواید بیشمار آجیل و دانه های خوراکی روتایید کردن و مصرف مقدار معینی برای هر فرد به صورت روزانه رو توصیه می‌کنن.

    چرا؟

    چون آجیل‌ها حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هایی هستن که روی سلامتی پوست و مو تا قلب و عروق و جلوگیری از سرطان تاثیر مثبتی دارن.

    آجیل و خشکبار با کیفیت و قیمت مناسب رو نمیشه هرجایی پیدا کرد. تهیه کردنش زمان بر هست و شاید هم هزینه زیادی داشته باشه.
    فروشگاه …
    با کیفیت ترین آجیل و خشکبار رو با قیمت مناسب در اسرع وقت در اختیار شما قرار میده
    کافیه وارد فروشگاه بشید و متناسب با سلیقه خودتون انواع محصولات ما رو ببینید و ترکیب دلخواه تون رو سفارش بدید. یا میتونید هفت مغز مارو که شامل هفت قلم آجیل و خشکبار هست و حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی میشه رو انتخاب کنید.

    راستی می‌دونستین یه بسته نمونه‌ی رایگان هم همراه سفارش تون برای شما ارسال میشه. می تونید نمونه رو تست کنید و درصورت رضایت هزینه سفارشتون رو همونجا پرداخت کنید.
    با عضویت در … هم همیشه از آخرین خبرها و مطالب در زمینه آجیل و خشکبار باخبرید و از تخفیف های ویژه گاه و بی‌گاه ما هم مطلع میشد.

    وبسایت …

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      محمد جان
      خواننده نمیاد اینقدر وقت بگذاره حرفهای ما را بخونه
      مختر یک خطی حرفت را بزن دیگه
      یادت باشه تبلیغات نیست این تمرین، معرفی محصول و خدمات است

      پاسخ
  335. زهرا دلشاد
    زهرا دلشاد گفته:

    سلام و وقت به خیر (
    ۱۴ ساعت از مهلت ثبت دیدگاه گذشته اما میتونم شانسمو امتحان کنم)
    زهرا هستم
    میکاپ آرتیست و رنگ کار مو
    در سالن من میتونید در آرامش کامل از زیباتر شدن لذت ببرید و از کیفیت مواد و سلامت موهاتون در انتهای کار اطمینان داشته باشید,
    مطمئن باشید که نظر و درخواست شما حتما در اولویت قرار میگیره و با توجه به خصوصیات فردی , رنگ پوست و جنس و سلامت موهاتون با هم به یک نتیجه ی دلپذیر برای رنگ موهاتون میرسیم .
    در مورد آرایش هم باید بدونید که هدف من از میکاپ تغییر چهره نیست , بلکه تقویت نقاط قوت چهره ی منحصر به فرد شما و اصلاح نقاط ضعف به طبیعی ترین حالت ممکن هست .
    خوشحالم که مشتریها و مراجعین سالنم رو بارها میبینم و باهم از نتیجه ی کار لذت میبریم 😊
    منتظر حضور گرمتون هستم ❤

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      بازار لوازم و محصولات آرایشی پر شده از اجناس تقلبی،
      من هنوز با کیفیت ترین جنس اوریژینال را تهیه میکنم
      در ضمن من به چهره خداداد شما ، زیبایی خودتان را تقویت میکنم نه یک چهره مصنوعی

      پاسخ
  336. Mahdiye
    Mahdiye گفته:

    سلام
    من طراح داخلی هستم، بلدم چه طور تصویر شما از خونه یا فضای کار رویاییتون رو به واقعیت تبدیل کنم. همین طور تو پیجم به صورت رایگان تکنیک هایی رو یاد می دم که خود شما بتونید فضای روییاییتون رو خلق کنید.
    @Meworld.interior.by_mahdiye

    پاسخ
  337. آناهیتا گودرزی
    آناهیتا گودرزی گفته:

    سلام به آقای دکتر شیری عزیز
    درس های شما فوق العاده هستند، بخصوص اینکه با گذاشتن یک سری از مطالب تون بطور آزاد، تا همه بتونند استفاده کنند و بهره ببرند.
    من مهندس IT هستم و یک حرفه ام طراحی سایت هست که آن را به شکل زیر معرفی می کنم.
    * طراحی سایت طبق نیازهای کسب و کار شما با مشاوره رایگان در چگونه بودن طرح و مطالب سایت تان.

    و علاقه زیادی به صنایع دستی دارم، در حال راه اندازی فروشگاه آنلاین صنایع دستی برای فروش صنایع دستی در خارج و داخل ایران هستم. و به رشد و موفق شدن این فروشگاهم امید دارم. برای معرفی فروشگاه صنایع دستی ام به این شکل می نویسم.
    **گردآوری بهترین های صنایع دستی ایران در فروشگاه آنلاین vanart.ir . فروش در داخل و خارج از کشور.

    پاسخ
    • دکتر شیری
      دکتر شیری گفته:

      به نظرم وجه تمایز کارت را هنوز ننوشته ای
      نگرانی خریدار خارجی چیست ؟
      کارهای خوب صنایع دستی را به قیمت خوب از هنرمندان زحمتکش و ناشناس تهیه میکنیم که هر جای دنیا که رفت ، موجب سربلندی کشورمان باشد ئ آن هنرمند نیز جهانی شود

      پاسخ
  338. صادق باقری
    صادق باقری گفته:

    ما محیطی رو برای کلینیک های روانشناسی فراهم میکنیم تا در آرامش طبیعت و دور از استرسها و در یک ارتباط خالص با طبیعت، خارج از شرایط کلاسیک و غیرجذاب، امکان انتقال بهتر مطالب به مراجعین رو پیدا کنن؛ مخصوصا در زمینه های مشاوره های پیشگیری و کلاس ها و دوره های آموزشی و بعضی ددرمان های جمعی و گروه درمانی ها .
    ####
    میدونم‌ دیر شده. راستش مطلب رو دیر دیدم. اما اگر دیدید ممنون میشم بهم کمک کنید!

    پاسخ
  339. مرضي
    مرضي گفته:

    سلام مطالبتون عالی هستن،گوش نیوش ها اموزش های غیر حضوری ،من هر روز بخشی از ساعات روزمو بهشون اختصاص میدم ،میشه یه بخشی هم اضافه کنید به سایت ک فیلم ها و کتاب هایی ک تا الان مطالعه کردیدو یا درحال مطالعه هستیدو معرفی کنید بهمون

    پاسخ
  340. هما
    هما گفته:

    سلام.اوقات به کام
    دکتر شیری عزیز اگر امکان داره سلسله مطالبی رو در رابطه با کسب و کارهای کوچک و تکنیکهای ماندگاری در این نوع بنگاههای اقتصادی ارائه کنید. همانند مطالب روابط فردی و عاطفی که خیلی گسترده و مفصل و طبقه بندی شده هست.
    سپاس

    پاسخ
  341. هاشم پور
    هاشم پور گفته:

    اگه از سرکار برگشتین یه فنجون قهوه میتونه خستگی رو از تنتون در بیاره…
    اگه بعد از دوندگیای روزمره تشنه و بی انرژی شدین شربتای خونگی و بدون مواد نگهدارنده ما همیشه منتظر شمان 🙂
    اگه عصره و حوصلتون سر رفته ما با دمنوش و کیک خونگی منتظرتونیم‌…
    حتی برای مناسبتای کوچیکتون میتونین کیک و کاپ کیک هاتون یا کوکی برای هدیه دادناتون رو به ما سفارش بدین.

    همراه خوبه محله ما 😉 ♡قهوه اردیبهشت♡

    پاسخ
  342. اشکان ارشد
    اشکان ارشد گفته:

    سلام
    ما تولید کننده جواهرات هستیم و به عنوان یک شغل خانوادگی با تلفیق تجربه پدرانمون و تکنولوژی های امروز این شغل رو انجام میدیم

    صفر تا صد کار از طراحی و واردات سنگ های قیمتی تا ساخت و مرصع کاری در مجموعه خودمون انجام میشه
    و نگاهمون به کسب کار بلند مدت و مبنی بر ایجاد اعتماد هست و دنبال سودهای غیر معقول، مقطعی و کوتاه مدت نیستیم و به این جهت اختلاف قیمت محسوسی با فروشگاههای جواهر داریم

    ما با طراحی اختصاصی جواهرات برای مشتری به اصالت آن ابعادی شخصی، شخصیتی و منحصر به فرد می بخشیم
    مشتریان میتونن در محیط امن و آرام از نزدیک شاهد مراحل ساخت و تولید سفارششون باشن
    ما تلاش میکنیم در کنار فروش محصول به مشتریان در مورد انواع سنگ ها چگونگی خرید و فروش مطمئن و روشهای قیمت گذاری دانش و آگاهی بدهیم
    تولید جواهر در نظر ما خلق یک اثر هنری-صنعتی است و هر محصول پس از تولد به دست صاحب اصلیش سپرده میشود

    پاسخ
  343. فتانه
    فتانه گفته:

    سلام
    ما در یک کلینیک تخصصی (فقط خانم‌ها) کار احیا مو انجام میدیم و رویای داشتن موی صاف و نرم و سالم دائمی و محقق می‌کنیم، و این که میگم رویا واقعی خیلی از خانم ها همیشه آرزوی داشتن مو هاشون صاف بشه ، یا خانم هایی که دست کشیدن تو موهاشون بدون حس خشکی/زبری و برس کشیدن بدون عذاب براشون حسرتِ
    ما تو بهترین بودن مدعی هستیم واقعا ولی از اونجایی که کار ما کار نسبتا گرونی ما تو جذب مشتری خیلی مشکل داریم

    پاسخ
  344. مبینا سادات
    مبینا سادات گفته:

    با ما هوشمند تجارت کنید
    ما براتون سایت یا اپلیکیشنی طراحی و تولید می کنیم که خودتون هر ثانیه بش سر بزنید و از متفاوت بودنش با سایر رقباتون لذت ببرید
    کاربر پسند بودن یکی از مهمترین قسمت های سایت یا اپلیکیشن شماست این را با ما تجربه کنید

    پاسخ
  345. امیر فراهانی
    امیر فراهانی گفته:

    سلام آقای دکتر
    کارم طراحی ۳d معماری هست(بیشتر طراحی داخلی). داشتیم خوب کار میکردیم اما بعداز گرانی ها بشدت مشتریامو از دست دادم چندین ماه هست کار نگرفتم
    باید چکار کنم دوباره کسب و کارم پا بگیره؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *