✍ پرسش:

آقای دکتر سلام یه سؤال داشتم. میخواستم بدونم روابطی که طی جریانی (به هر دلیل) از هم پاشیده، و دو طرف چند وقت همو ندیدن یا با هم رابطه ای نداشتن، این روابط میتونه مثل اول خوب بشه دوباره؟ یا هیچ وقت مثل اول نمیشه؟

 

🎧 پاسخ صوتی دکتر شیری:

 

این مطلب را هم بخوانید
گوش نیوش : انتخاب همسر و رابطه عاطفی (سوالات 398 الی 424)
3 پاسخ
  1. آرتمیس
    آرتمیس گفته:

    سلام و خیلی ممنون از مطالب بسیار خوبی که در اختیارمون قرار میدین.سوالی دارم که خیلی وقته درگیرم کرده.ممنون میشم کمکم کنید.
    من دانشجوی ترم ۷ پزشکی هستم و از ترم ۱ از یکی از همکلاسیام خوشم میاد و احساس میکنم ایشون هم احساس متقابلی به من دارن.تو این مدت به خاطر اینکه من ۱ سال از ایشون بزرگتر هستم منتظر بودم که ایشون اقدام بکنن.ترم ۵ ایشون شروع کردن در حد سلام علیک با من صحبت کردن ولی یهو انگار که از رو زمین محو شده باشن هیچ خبری ازشون نشد.۲ ماه قبل متوجه شدم که کنسرگوارشی دارن.همش احساس میکنم که ایشون میخواستن یواش یواش احساسشون رو بروز بدن ولی الآن شاید به خاطر بیماری شون میترسن. من میدونم که اگه اتفاقی براشون بیفته حسرت بودن باهاشون همیشه به دلم می مونه؛چون از احساس خودم مطمئنم و از همه لحاظ به هم میایم.از طرفی نمیدونم چطور احساسم رو به ایشون نشون بدم و از طرفی از عواقب انتخابم میترسم.میدونم احساسم صرفا هیجان نیست ولی میخوام انتخابم هم عاقلانه باشه…

    پاسخ
  2. رضا
    رضا گفته:

    سلام وقت بخیرمن یه سواع داشتم که وقتی رابطه یک فردبانامزدش کلاهزطرف نامزدش تبدیل به کینه میشه وازمردتقاضای طلاق میکنه چکارکنیم درست بشه.دلیلشم اعتیاده ودرستم هست.ولی هزطرفی مردهم میگه من ترک میکنم ودوستت دارم ونمیخام طلاق بدم.راهکاردرست شدن رابطشون؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *