خودت را گول نزن !
✍️ دختری ۲۱ ساله هستم، از دوران بلوغ به پسری که آشنا هم بود علاقه داشتم ۱۷ ساله که بودم این آقا به قصد ازدواج با من ارتباط برقرار کردن یعنی دوست شدیم!میگفتن که ما با هم ازدواج می‌کنیم و … یعنی من خیلی امیدوار بودم و چون خیلی دوستش داشتم همیشه باورش می‌کردم. ۶ ماه دوست بودیم که ایشون بی‌دلیل گذاشتن رفتن! ولی بعد ۲ ماه برگشتن. اینکار یعنی رفتن و اومدن‌های ایشون ۵ ساله که ادامه داره … ازطرفی هر دفعه که می‌خواستم فراموشش کنم با رفتارهاشون نمیذاشتن و خودم هم چون بی‌نهایت دوستش داشتم و دارم موفق به اینکار نشدم … هفته‌ی پیش باز هم به گفته‌ی من ایشون واسه همیشه رفتن یعنی من خواستم که واسه همیشه بره چون با هر دورانی که باهم بودیم و ایشون منو ترک میکردن از لحاظ روحی خیلی خیلی داغون می‌شدم که به جسمم هم لطمه وارد می‌شد … از هفته پیش تا حالا داغونم خیلی کلافه‌ام و فقط گریه می‌کنم درحالیکه فشار درس هایم هم خیلی زیاد شده و باید درس بخونم ولی نمی‌توانم. خیلی خسته‌ام … خواهشا کمکم کنید و راه حل به من دهید تا بتونم کنار بیام و به زندگیم برسم و ایشون رو به کل فراموش کنم …
پاسخ دکتر شیری :
👈 شما به هر دلیل، رابطه‌ای را از نوجوانی شروع کرده‌اید و الان که در ابتدای دهه‌ی سوم زندگی هستید، باید تصمیمی بزرگ بگیرید.
تمام نکته هم همین است: «شما» باید تصمیم بگیرید برای خودتان نه ایشان برای شما. واضح است که اون پسر تصمیمش را گرفته برای خودش: رابطه‌ای که شما توش زنگ تفریح هستید. نه تعهدی احتمالا نه هزینه‌ی زیادی واسه این ارتباط نه …
فکر نکنم اینقدر کم هوش باشید که خودتان متوجه نکاتی که نوشته‌ام نشده باشید. نکته‌ی حرفه‌ای که میتونم بهتون بگم اینه که این شمایید که باید تصمیم بگیرید تا فعلا از این رابطه بیایید بیرون چون جایگاهی که این رابطه و طرفتون الان به شما می‌دهند توش حقارت است … انتظار کشیدن بیش از حد است … بلاتکلیفی است … به گند کشیده شدن ۲۱ سالگی است.
👈چگونه بیام بیرون؟
تصمیم بزرگ‌تر ، پذیرش این موضوع است که چنین خروجی بعد از ۵ سال ارتباط، پر است از درد و فراموشی در کار نیست و باید پیش رفت و دنیا فرصت‌های خیلی خوب دیگری نیز دارد به شرط اینکه من گیج بازی در نیارم و زودتر برگردم تو رینگ (آرکتایپ جنگجو) و به خودم مجوز راشتن رابطه بدهم و اجتناب نکنم با شیوه هاى هوشمندانه ( ورزش و ادامه تحصیل و …)
👈پاداش چنین دردی چیست؟
عزت نفس ـ استقلال عاطفی ـ خسارت کمتر ـ دیدن فرصت‌های واقعی و بهتر عاطفی

#نبوغ_عاطفی

این مطلب را هم بخوانید
قبلا بد دهن بود، الان خوب شده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *