مرد آپولو تایپ پسر خوبیه … خوش کلاسه … با ادبه … اهل دوز و کلک نیست و روراسته … مأخوذ به حیاست … موقعیت اجتماعی خوبی داره … مثل خیلی از پسرها زرنگ بازی‌های ارتباطی بلد نیست. حقش هست یه همسر خوب گیرش بیاد؟ نه! زیرا اگر شاخص‌های زیر را به خودش اضافه نکند هر زنی نهایتا خواهر او می‌شود در اکثر موارد!

✔️ارتباط ریسک پذیری میخواد … این‌ها جاهایی نمی‌روند که گربه شاخشون بزنه. بقدری هم باهوش هستند که بفهمند کجاها خطرناکه. ارتباط عاطفی با یک زن تعریف شده نیست براشون لذا نمی‌تونند بدون تعریف وارد کار بشوند. توهمشان این است که دو تا کتاب بخونند می‌شوند اوستای این کار اما رفتارشان با زن مضحک و روبوتیک می‌شود.

 ✔️هر زنی احتیاج دارد مردش یه جاهایی نفهم باشد. در برابر متلک‌های خیابانی همیشه هم با کلاس بازی در نیاره و بعضی وقت‌ها نیز خودی نشون بده. محافظه کاری این‌ها بعضی اوقات واقعا حال بهم زنه.

✔️مقولاتی هستند مثل عشق، ایمان، حیرت در زندگی که آموختنی نیستند با فرمول و تعریف. نوعی رهیدگی می‌خواهند برای اینکه جا بیفتند این مردان باید در نقاطی از زندگی خود را رها کنند تا نورمال شوند. عاشق شدن که امری غیر قابل پیش‌بینی هست، شاید هدیه‌ی زندگی به اینها باشد تا از این بی‌تعادلی (زندگی یکنواخت فرموله‌ی موفق ولی بی شور و هیجان!) خارج شوند.

این مطلب را هم بخوانید
پرسش و پاسخ شماره 160 و 161
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *