این مطلب را هم بخوانید
گوش نیوش : رومئو در تاویستاک
36 پاسخ
  1. ریحانه
    ریحانه گفته:

    بسیار عالی ….حذر کردم!خدا رو شکر که هنوز فرزانگان هستند خدارو شکر که میتوان هنوز نقدر کرد و میتوان حرف زد

    پاسخ
  2. فراهانی علوی
    فراهانی علوی گفته:

    سلام دکتر عزیز.
    ممنونم بابت تمام گوش نیوشهای شما، که رایگان در اختیارمون قرار میدید.واقعا از مطالب سایت و این گوش نیوشها میشه در زمینه بهبود خودمون و زندگیمون استفاده کنیم..من هم امروز به عزیزم سایت شما رو معرفی کردم. مطمئنم که اون هم میتونه در زندگیش وبهتر کردن شرایط و تصمیماتش از مطالبتون استفاده کنه. ازاینکه کنارمون هستید و به سهم خودتون سعی دارید زندگی افراد بیشتری رو با علمتون، نجات بدید ازتون تشکر میکنم.

    پاسخ
  3. ندا
    ندا گفته:

    سلام بچه های خانه توانگری . سلام استاد عزیز و مهربان. خداروشکر که شما هستین که تو این وانفسا ادم دلش قرص باشه به همدلی تون.

    پاسخ
  4. نیلوفر حسینی
    نیلوفر حسینی گفته:

    سلام استاد
    واقعا جای حرفهای شما خالی بود
    گفتن تفاوت اراده و مشیت برام خیلی جالب بود
    گوش دادم و برای دوستانم هم فرستادم..
    ان شاءالله در مسیر حق توانگر باشید

    پاسخ
  5. زهرا
    زهرا گفته:

    سلام به آقای دکتر شیری عزیز. خیلی قشنگ بود. من منطقی که به کارکرد دعا نگاه میکردم، همین دیدگاه را به خدا داشتم. فکر میکردم خداوند نمیاد و اراده اش را در زندگی تک تک ما دخیل کنه. ولی تفاوت مشیت و اراده را نمیدونستم. ممنون از اینکه کمک کردید برای خودم این مساله واضح بشه .

    پاسخ
  6. فاطمه ابوترابی
    فاطمه ابوترابی گفته:

    خیلی ممنون از این پادکست خوب‌، بالاخره فرصت شد گوش بدم . از شما برای اینکه تو شرایط سخت هموطن ها را تنها نمیگذارید ممنون

    پاسخ
  7. محیا
    محیا گفته:

    آقای دکتر زبان قادر به سپاسگذاری از شما نیست. امیدوارم سلامت و تندرست باشید و سایتون مستدام باشه. شما بی نظرید. خیلی آرامش گرفتم از صحبتهاتون. ممنون از وقتی که میگزارید و ممنون از مطالبی که برای همه به اشتراک میگزارید. خیر ببینید. 🌹🌹🌹

    پاسخ
  8. آزاده کشاورز
    آزاده کشاورز گفته:

    سلام عرض ادب واحترام خدمت استاد بزرگوار وارجمندبسیار سپاسگزارم از تلاش گسترده تان که مرا هم با همه ناتوانیم درتهیه دروس اینگونه در بر میگیردو مستفیض میکنید بسیار لذت میبرم علاوه برحض تحصیل حض درک اینهمه توانگری وعظمت حضور در عالم وبرکت دراین زمانه و دنیای کج رفته بسیار ممنونم واز خداوند توفیق روزافزون طلب میکنم دکتر جان کلمات، معانی دقیق ظریف و درست با صوت شمابه جان ما مینشینه یک خواهش دارم از بزرگواری شما معنی کسب وکار را از حرکت محتکرانه سود جویان نادان ناتوان تفکیک کنیم .این را ازفکر و بیانمان اصلاح کنیم و این حرکات سود جویانه را با کلمه کسب و کار یکی نکنیم بلکه جدا جدا کنیم تا شاید بتونیم جایگاه اجتماعی این مطلب را به ذهنها برگردانیم .
    این روز ها به خودم میگم در دهکده جهانی کرونا آمده تا بگوید آی انسانها کج نرویدفراموش کرده اید به مشیت در وقت مردن همه باید بمیرید پس درست زندگی کنید. از تمام لطفتان تشکر دارم.

    پاسخ
  9. مهسا
    مهسا گفته:

    باسلام و خداقوت معذرت میخوام نمیدونم فایل صوتی مشکل داره یا چی من دانلود کردم تا۱۷دقیقه پخش ورد بعدش تموم شد….

    پاسخ
    • سولماز بنی فضل
      سولماز بنی فضل گفته:

      مهسای گرامی
      لطف میفرمایید دوباره دانلود را امتحان کنید
      چک شد و مشکلی در فایل وجود ندارد.

      پاسخ
  10. مژده حبیب پور
    مژده حبیب پور گفته:

    سلام دکتر شیری عزیز. ممنون بابت درسها و صحبتهای همیشه آموزندتون. من مدتیه با پیج و کانال شما آشنا شدم و واقعا لذت میبرم.
    جسارت میکنم ولی در این گوش نیوش اشاره کردید ملک التجار اصفهانی بنای عالیقاپو رو خریداری کرده در حالی که چهل ستون هست. من خودم ساکن اصفهان هستم و دوره تورلیدری فرهنگی رو گذروندم و از اساتیدم نقل میکنم.
    موفق باشید انشالا در فرصت های بعدی اصفهان زیادتتون کنیم.

    پاسخ
  11. فرشته شجاعی
    فرشته شجاعی گفته:

    با اینکه امروز ۲۳ اسفندماه هست و وضعیت به حالت قمر دراومده اما بازهم صحبت هاتون بینظیربود جناب دکتر

    پاسخ
  12. سمانه قنبرزاده
    سمانه قنبرزاده گفته:

    سلام.من از مطالب کانالتون استفاده میکنم.واقعا لذت میبرم و دوست دارم تو کارگاههاتون شرکت کنم.کاش هزینه هاتون پایین تر بود

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *