من پسری ۳۳ ساله هستم با مدرک کارشناسی و شغلم طوریست که مراجعین دختر و زن زیاد می‌بینم اما حقیقتا جرات نکرده‌ام رابطه‌ای آغاز کنم، می‌ترسم نه بشنوم و ضایع بشوم و ترجیح می‌دهم غرورم را حفظ کنم ،دارم روی تله بی‌ارزشی هم کار می‌کنم ولی نیاز دارم یک دوپینگ ازتون بگیرم.

پاسخ دکتر شیری:
👈 همانطوری که می‌دانی، «تله بی‌ارزشی» در مغز ما بدترین حرف‌ها را فریاد می‌زند مبنی بر بی‌عرضگی ما و بی‌ارزشی‌مون. اگر شروع کنیم به بهبود خودمان، ماجرا اینگونه می‌شود که احساس می‌کنیم لیاقت داریم رابطه‌ی خوبی داشته باشیم زیرا خودمان با ارزشیم (علیرغم نداشتن‌هایمان و قیافه معمولی و موقعیت مالی نورمالمان). حواس‌مان هست که در بی‌ارزشی، ممکن است برویم نداشتن‌هایمان را «جبران افراطی» کنیم و می‌افتیم تو پول جمع کردن و مدرک فلان و … پس مچ خودمان را اینجا هم می‌گیریم.
انتظار من این است که تو وقتی از کسی خوشت آمد، با در نظر گرفتن شرایط طرف و هدفت از رابطه، دست به اقدام بزنی، جلو بروی و به شیوه‌ای خوب پیشنهاد بدهی.
اگر طرف هم قبول نکرد، تله بی‌ارزشی من را می‌خواهد شرمنده کند و خجل، ولی نمی‌گذارم و به خودم می‌گویم این تله بی‌ارزشی است که هر ناکامی زندگی‌ام را محصول قیافه و تیپ و …من می‌داند، طرف من حق دارد، درست مثل خودم که سلیقه داشته باشد و به بعضی‌ها “بله” نگوید.
اینطوری نمی‌گذاریم حالمان خراب شود.
طرف به من نه می‌گوید و منم حق دارم به همه آره نگویم!

این مطلب را هم بخوانید
قبلا بد دهن بود، الان خوب شده
2 پاسخ
  1. اتنا
    اتنا گفته:

    من هم دو سال کسی و دوست داشتم ولی نوتستم بگم و درد بدی کشیدم و هر بار که می بینمش می میرم اما دیگه نمی تونم کاری کنم

    پاسخ
  2. فاطمه
    فاطمه گفته:

    ممنون از اینکه خلاصه مطب ها رو در اختیارمون میزارین ،خیلی کمک کنندست🙏🏻
    به نظر من در خصوص این اقا، تله استحقاق هم میتونه باشه که زیرش بی ارزشی حاکمه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *