این فیلم کلا یک بازیگر دارد ( تام هاردى) ولى هر مردى لازم است ببیندش تا طرز جنگیدن یک مرد با مسائل مختلف زندگى را با کمک عقل و احساسش، مرور کند.

خلاصه داستان ( بدون خطر لو رفتن):
ایوان لاک مهندس بتن است و سرپرستی به شدت باوجدان و وظیفه شناس است و زندگی اش را با تکیه بر قابل اطمینان بودن خود ساخته است. در آستانه بستن یک قرارداد بزرگ ساختمانی، کارش را در پی تماس یک فرد ناشناس با وی ترک میکند. این مرد ناشناس لاک را مجبور میکند که به مدت ۹۰ دقیقه رانندگی کند و اما در حین انجام رانندگی لاک متوجه حقایقی می شود و خبرى دریافت می کند که او را یک شبه به تصمیم مهمى می رساند که لازم است از بیرمنگام تا لندن رانندگى کند.
این سفر و ٣۶ تلفنى که در مسیر می شود نماد کامل سفرزندگى مرد است: اخراج از بهشت و آغاز سفر

 

 

تریلر فیلم با دوبله فارسی:

 

 

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده آموزش غیر حضوری مرتبط با این مطلب میتوانید بروی تصاویر زیر کلیک کنید

 

 

این مطلب را هم بخوانید
معرفی کتاب: سایه و شر در افسانه‌ها
1 پاسخ
  1. بهاری
    بهاری گفته:

    من خیلی دوست داشتم بیشتر راجع به فیلم لاک صحبت میکردند…من این فیلم رو دیدم و خیلی سوال تو ذهنمه…صمنا واکنشها متفاوته بهضیا معتقدندکه اون اقا کارخوبی کرد برای بودن درکنار زنی که دوسش نداشت ولی- بخاطر اینکه میهواست شبیه پدرش نباشه-نسبت بهش احساس مسئولیت میکرد، خودش رو دروصعیتی قرار داد که عملا نزدیکان زندگیش رو وکسانی رو که نسبت بهشون واقعا تعهد و مسئوبیت داشت ازدست بده…ولی من فکرمیکنن که اشتباه کرد.اون زن زائو بدون مشورت بالین اقا تصمیم گرفته بود بچه رو نگه داره، پس اونقدری حق نداشت نسبت به ایشون که بکشوندش اونجا وتواین موقعیت قرارش بده…
    کمااینکه من بعنوان یک زن ایرانی، بخاطر دوتا بچه ی خودم هم انتظاراین همه فداکادی که همسرم وسط موقعیت کاری به اون مهمی رها کنه وبیاد رو’نمیگم نداشتم -بلکه اجازه نداشتم که داشته باشم !

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *