١- سعید روستایى تو ذهنش انگار فیلمهاى دنبالهدار میسازد، در “ابد و یک روز” وضعیت خانواده و محل آدم معتاد را چنان نشان داد که خودش در بچگیش دیده و لذا ما روایتى دسته اول و شوکآور از داستان اعتیاد دیدیم.
٢-در مترى شش و نیم بخشى از داستان روایت میشود که مربوط است به پلیس و قاچاقچى و قضات و به همین دلیل است که با پخشش موافقت نمیشد، زیرا قصد ندارد پلیس و وضعیت زندانها و …را بزک دوزک کند.
٣-پیمان معادى در فیلم جدایى نادر و سیمین من را میخکوب کرد، ولى در فیلمهاى سعید روستایى چنان اوج میگیرد که جز تحسین نمیتوانم تقدیمش کنم.
۴- نوید محمدزاده در نقشى متفاوت نشانمان میدهد که وقتى کسى تله بیارزشى داشته باشد و آنرا بتواند دستمایه رشد و کامیابى قرار دهد، چنان میشود که در اوج، تنهاى تنهاست و این تنهایى قلبت را میشکافد.
٢-در مترى شش و نیم بخشى از داستان روایت میشود که مربوط است به پلیس و قاچاقچى و قضات و به همین دلیل است که با پخشش موافقت نمیشد، زیرا قصد ندارد پلیس و وضعیت زندانها و …را بزک دوزک کند.
٣-پیمان معادى در فیلم جدایى نادر و سیمین من را میخکوب کرد، ولى در فیلمهاى سعید روستایى چنان اوج میگیرد که جز تحسین نمیتوانم تقدیمش کنم.
۴- نوید محمدزاده در نقشى متفاوت نشانمان میدهد که وقتى کسى تله بیارزشى داشته باشد و آنرا بتواند دستمایه رشد و کامیابى قرار دهد، چنان میشود که در اوج، تنهاى تنهاست و این تنهایى قلبت را میشکافد.
تریلر فیلم
اقاى روستایى خودش گفته میخواهد چیزهایى را که دیده، روایت دسته اول کند و احتمالا تریلوژى (سهگانه) میره و بعدش شاید بره سراغ موضوعى دیگه
من شخصا برداشت “همدردى” با قاچاقچىها نگرفتم، بیشتر این را دیدم که اون آدمها هم مثل ما هستند با خواستههایى شبیه ما و شیوههاى جبران مخرب.
انگارى فیلم میخواست با تقابل صحنههاى بدبختى معتادان در صحنه لولههاى قطور و بند زندان از یک سو و زندگى لوکس ولى تنهاى رییس کارتل از سوى دیگر، تضاد معنادار دو حقیقت را شلاق بزند.
من شخصا برداشت “همدردى” با قاچاقچىها نگرفتم، بیشتر این را دیدم که اون آدمها هم مثل ما هستند با خواستههایى شبیه ما و شیوههاى جبران مخرب.
انگارى فیلم میخواست با تقابل صحنههاى بدبختى معتادان در صحنه لولههاى قطور و بند زندان از یک سو و زندگى لوکس ولى تنهاى رییس کارتل از سوى دیگر، تضاد معنادار دو حقیقت را شلاق بزند.